שיפוץ בית - איך שורדים אותו בלי לפשוט את הרגל? - פואנטה

שיפוץ בית – איך שורדים אותו בלי לפשוט את הרגל?

אומרים שכאשר נכנסים לתהליך של שיפוץ הבית, לא יודעים איך יוצאים ממנו. איך תבחרו קבלן ואיך תימנעו מהוצאות בלתי פוסקות?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא מעט אנשים בוחרים בשלב כלשהו בחייהם לשפץ את הבית שלהם ולהפוך אותו לבית שתמיד חלמו עליו. במקרים רבים, בית החלומות מושג רק לאחר תהליך שיפוץ מקיף ויסודי, הכולל מגוון רחב של היבטים שיש לתת עליהם את הדעת. בשל החשיבות של הדבר ובשל ההוצאה הגדולה, חשוב לנהל את תהליך השיפוץ בצורה הטובה ביותר הן מבחינת תקציבית והן מבחינת בחירת אנשי המקצוע הנכונים לתהליך זה, כדי להבטיח שבסופו של התהליך תהיו מרוצים ממה שאתם רואים, וזאת, מבלי לפשוט את הרגל.

דברים שחשוב לדעת על שיפוץ בית: זמן אידאלי לשיפוץ

אז הרגע המיוחד הגיע, חסכתם לא מעט זמן עבור שיפוץ בית ואתם כבר יודעים שיש לכם את התקציב הנדרש פחות או יותר לצורך שיפוץ ביתכם. זהו השלב שבו אתם צריכים ראשית כל לבחור את הזמן המתאים לכם לתהליך השיפוץ. לא מעט ישראלים אוהבים לשפץ את הדירה שלהם דווקא בקיץ, שכן בקיץ ניתן לבחור מקום כלשהו לחופשה מפנקת שניתן לשהות בו, בזמן שתהליך השיפוץ מתבצע בבית. סיבה נוספת היא שבקיץ יש שעות אור רבות יותר ולכן, ניתן להספיק יותר בעבודות מחוץ לבית וכן, החומרים השונים מתייבשים מהר יותר.

מבחינת מחירי שיפוץ, כדאי לדעת שבשל הביקוש הרב לשיפוץ דווקא בעונת הקיץ, העלות תהיה גבוהה יותר. לכן, אם אתם מעוניינים לחסוך בעלויות בתהליך זה, אולי כדאי שתבחרו בתהליך שיפוץ דווקא בעונת הסתיו או החורף.



הגדרת תקציב לתהליך השיפוץ

אחת הבעיות הגדולות בתהליך שיפוץ דירה היא שלא פעם חורגים מהתקציב אשר הוגדר מראש. בתהליך שיפוץ דירה יוצגו לכם מגוון רחב של אפשרויות בכל שלב של שיפוץ ולא פעם, קל ללכת לאיבוד ולבחור באפשרויות יקרות הרבה יותר ממה שחשבתם, דבר אשר יגרום לכם לחרוג מהתקציב שלכם. חשוב מאוד לחשב את כלל התקציב הנדרש לכם עבור תהליך השיפוץ. כיום ניתן למצוא ברשת מחירון שיפוצים בסוגים שונים.

כדאי לבחור את המחירון המעודכן ביותר והאיכותי ביותר, אשר אתו תוכלו לברר באופן כמה שיותר מדויק, מהו מחיר השיפוץ הכולל שאתם עתידים לעשות בביתכם, על מנת לוודא שאתם עומדים בתקציב שהקדשתם לתהליך השיפוץ ולא חורגים ממנו ובשל כך, נקלעים לבעיות כלכליות.

כיצד בוחרים קבלן שיפוצים לשיפוץ בית

כאשר מחפשים אחר קבלן שיפוצים לצורך ביצוע עבודות שיפוץ בדירה, חשובה מאוד כמובן הכימיה שלכם עם הקבלן, אך לא רק. בטרם תבחרו בקבלן כזה או אחר עליכם לבחון האם הוא מתמחה בסוג עבודות השיפוץ אשר אתם מעוניינים לבצע בביתכם, האם מדובר בקבלן בעל המלצות, האם הוא עובד עם בעלי מקצוע איכותיים ולא חאפרים, האם הוא יודע כיצד לבודד את הרהיטים שבביתכם בתהליך השיפוץ על מנת שלא יינזקו, האם מדובר בקבלן שיפוצים אשר יביא לכם כתב כמויות מדויק לשיפוץ הדירה שלכם, שבו מפורטות כלל העבודות שהוא הולך לבצע בדירה כולל המחיר של כל עבודה.

כמובן שחשוב מאוד לבחור בקבלן אמין, על מנת לדעת שהמחיר שהוא מציע בגין העבודות השונות הוא מחיר הוגן וראוי.

לאחר שתבחנו את כלל הפרמטרים הללו, תוכלו לבחור בלב שלם את הקבלן שיבצע את תהליך השיפוץ בבית שלכם ולתת לו אור ירוק להתחיל בעבודה. אין ספק שככל שקבלן השיפוצים הנבחר מנוסה יותר, איכותי יותר, מקצועי יותר ואמין יותר, כך עבודות השיפוצים שהוא יבצע אכן יביאו אתכם בסוף הדרך אל הבית שתמיד חלמתם להתגורר בו לאורך ימים ושנים.



1
נגישות