איך עוברים את החגים הקרובים בשלום? - פואנטה

איך עוברים את החגים הקרובים בשלום?

לא קל לעבור את תקופת החגים ללא חריגות בתקציב, אבל עם קצת יצירתיות וסקר מקדים זה אפשרי. הנה כמה רעיונות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

הדרך לעבור את החגים בשלום היא לחפש הטבות אטרקציות, לשתף הורים במאמץ ולשלב בין פעילויות בחינם ובתשלום.

מרגישים את הלחץ בבנק? כך תתמודדו

הוצאות משק הבית מזנקות בעשרות אחוזים בחופש הגדול ומיד לאחר מכן בתקופת החגים. הורים לילדים צריכים לספוג את אובדן ימי העבודה והפגיעה בכושר ההשתכרות, כמו גם לשלם על אטרקציות ופעילויות בגלל החופש מבתי הספר והחגים. במקביל, יש את המנהג של רכישת מתנות למארחים וכולנו יודעים שבתקופת החגים יקר יותר לאכול בחוץ ולטייל בשמורות הטבע והפארקים.

אז מה עושים? הנה כמה הצעות שיעזרו לכם לעבור גם את תקופת החגים בלי לקרוע את הכיס:

1. חפשו הטבות 1+1 במקומות שונים

יש לכם משפחה ברוכת ילדים ואתם מחפשים פעילות לתקופת החגים? זה בדיוק הזמן להישאר עם אצבע על הדופק כדי לחפש הטבות 1+1 במקומות שונים. בין היתר, המשמעות של ההטבה היא חיסכון מיידי של עשרות ומאות שקלים על משהו שגם ככה התכוונתם לשלם עליו.

החדשות הטובות הן שהיצע ההטבות הללו הרבה יותר רחב מכפי שנהוג לחשוב, מה גם שבתקופת החגים משתתפים במבצעים המון בתי עסק חדשים. מבחינתכם, כל שנדרש הוא לבדוק מבצעים שמפורסמים באמצעי התקשורת ולהיכנס גם לאתרי החברות וכרטיסי האשראי.



2. שתפו עוד הורים במאמץ

הקושי להתמודד כלכלית עם תקופת החגים לא קיים רק אצלכם. גם הורים לילדים אחרים בגן או בבית הספר מחפשים מה לעשות איתם, אז למה לא לרכז את המאמץ כל פעם אצל משפחה אחרת?

כך למשל אתם תוכלו ללכת עם הילדים שלכם ועם הילדים של השכנים לסרט, בעוד הם ייקחו אותם לבריכה או להצגה. כל עוד כולם ירגישו שיוצא להם משהו טוב מהשיתוף הזה, הוא יחזיק מעמד לאורך כל תקופת החגים ואולי ישרוד גם את חופש חנוכה.

3. שלבו אטרקציות בחינם יחד עם פעילויות בתשלום

תקופת החגים כוללת בתוכה את ראש השנה, כיפור וסוכות… המון ימי חופש שדורשים מכם למצוא פעילויות ואטרקציות לילדים. מצד אחד, אי אפשר לבסס את כל זמן האיכות המשפחתי על פעילויות בתשלום כי המשמעות היא חריגה מתוך מסגרת התקציב והוצאות שיהיה קשה מאוד לממן. מצד שני, לא כדאי להתבסס רק על אטרקציות בחינם, כי יש בכל זאת משמעות להתאמת הפעילות לאופי של הילדים ולגיל שלהם.

הפתרון, כמו תמיד, הוא לדאוג לאיזון. אם תמצאו את שביל הזהב בין אטרקציות חינם לבין פעילויות בתשלום, תוכלו להבטיח שכל המשפחה תיהנה ולסיים את תקופת החגים עם חיוך. ברוב המקרים אטרקציות חינם הן במימון גורם מסחרי או עירייה מקומית, ואת המידע אתם יכולים לקבל מראש דרך הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט.




.

1
נגישות