בחירת קייטרינג לבת מצווה

בחירת קייטרינג לבת מצווה

כשבוחרים קייטרינג לבת מצווה, צריך לזכור שהמוזמנים כוללים גם ילדים ובני נוער וגם מבוגרים, ולהתאים את המנות למגוון העדפות, כולל מנות צמחוניות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חגיגת יום הולדת של בת 12 היא חגיגה מיוחדת, בת מצווה. רובנו נוהגים לחגוג "בגדול" את בת המצווה, ולארגן אירוע גדול שאליו מגיעים בני המשפחה והחברים כולם. ולא חשוב היכן חוגגים, אוכל חייב להיות – בשפע וברמה גבוהה. הפתרון הוא כמובן הזמנת קייטרינג לבת מצווה, כזה שיחסוך מכם לא מעט עבודה הכרוכה בבישול עבור עשרות או אפילו מאות אנשים, ויאפשר לכם ליהנות מהשמחה הגדולה. הזמנת קייטרינג לאירועים מחברה כשרה, בעלת ניסיון ואיכותית, תאפשר לכם ולמוזמנים שלכם ליהנות מאוכל מצוין. הקפדה על איכות חומרי הגלם תבטיח את הצלחת המנות ואתם תוכלו להיות רגועים שהכיבוד יהיה טרי וטעים.

הכיבוד הוא חלק בלתי נפרד מכל שמחה משפחתית

אין אירוע בת מצווה בלי אוכל, זה ברור. התקליטן אחראי למזון לנשמה, וחברת הקייטרינג תספק את המזון לגוף. בחירת קייטרינג לבת מצווה צריכה להתבסס על המכנה המשותף שבין המוזמנים שלכם, אך סביר להניח שהזמנתם בני משפחה וגם חברים, כאשר המשמעות היא שישנם תינוקות לצד מבוגרים, גברים ונשים, חילונים ושומרי מסורת ועוד רבים המשתייכים ל"קבוצות" שונות.
אמנם, לא תוכלו להגיש לכולם בדיוק את המנות שהם אוהבים, אך בחירת תפריט נבונה מחברת קייטרינג לאירועים יכולה לאפשר מגוון רחב מאוד של מטעמים.

איך בוחרים תפריט מחברת קייטרינג לבת מצווה?

נסו לחשוב על מה שאתם הייתם רוצים לאכול באירוע אליו הייתם מוזמנים – והוסיפו לכך את המאכלים השונים ככל שניתן ממנו. קייטרינג לבת מצווה צריך להציע שפע של מנות שונות ומגוונות, כאמור, זאת בשל ההבדלים הרבים הקיימים בין ההעדפות הקולינריות של האורחים. חשוב שתשימו דגש על הנושאים הבאים:

1. בחירת סלטים – כדאי להזמין סלטים שונים עם מרקמים מעניינים. בין אם מדובר בסלט תירס, ובין אם בסלט חומוס או סלט גזר – מה שחשוב הוא מגוון רחב ושילוב בין טעמי הסלטים, היוצר הרמוניה נעימה.

2. מנות ראשונות – בחירת מנות ראשונות קלילות תענה מצד אחד על הצורך להעניק למוזמנים לחטוף משהו טעים לאחר הנסיעה הארוכה שהם חוו, ומצד שני לא להתמלא יותר מדי לפני המנה העיקרית. מנות ראשונות כמו דגים או מוסקה יסייעו להפגת תחושת התיאבון אך עם זאת לא יכבידו מדי על הבטן, כדי שלאוכלים יהיה מקום למנות העיקריות.

3. מנות עיקריות לפי טעמכם – יש שיעדיפו קייטרינג לאירוע המבוסס על בשר. יחד עמם יהיו גם אורחים שלא אוכלים בשר, לכן הקפידו על שילוב של מנות מיוחדות ללא מוצרים מן החי.

התייעצו עם האנשים של חברת הקייטרינג באשר למנות פופולריות במיוחד – אם ישראלים רבים הזמינו את אותה המנה מאותה החברה, כנראה שיש לכך סיבה טובה.

הזמינו רק מחברה שמקפידה על איכות המנות

כאשר אתם עומדים לסגור עסקה עם חברת קייטרינג לבת מצווה, חשוב מאוד לוודא כי אכן לחברה יש את הניסיון הדרוש לבישול עבור אירועים בסדר גודל שכזה.

אל תתביישו לשאול שאלות ולהקפיד באשר לנושאים חשובים כגון רמת הטריות, הקפדה על הוראות תברואה והיגיינה והיעדר פשרות באשר לשימוש אך ורק בחומרי גלם איכותיים. מנה איכותית היא לא רק מנה טעימה, אלא מנה טרייה שהוכנה מחומרי גלם שאוחסנו כהלכה.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:





1
נגישות