3 סיבות ללמוד עיצוב שיער - פואנטה

3 סיבות ללמוד עיצוב שיער

עיצוב שיער הוא מקצוע מכניס ויציב, שמעניק למי שעוסק בו סיפוק והרבה מקום ליצירתיות. איפה כדאי ללמוד עיצוב שיער?

לימודי עיצוב שיער
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מעצב שיער הוא בעל המקצוע, שתפקידו הוא לעצב את השיער באופן שיבליט את היתרונות או לחילופין יסתיר חסרונות או פגמים קלים במראה החיצוני. מעצב שיער איכותי, עשוי גם לשנות מהקצה אל הקצה את המראה והרושם שאדם מסוים יכול ליצור. מהו עיצוב שיער? מדוע הפך המקצוע הזה לאחד מתחומי העיסוק היותר מתגמלים? אילו שלוש סיבות עיקריות תומכות בהחלטה ללמוד ספרות? כל התשובות – במאמר שלפניכם.

עיצוב שיער – מה זה בעצם

עיצוב שיער הוא כלל הפעולות הנדרשות בכדי לשנות את המראה, הצבע או ההחלקה של השיער. כל זאת, במטרה להשפיע על המראה כללי ולשוות לו את האיכות והרושם שהלקוח מעוניין להשיג.

עיצוב שיער הוא כמובן רק חלק מכלל האמצעים הנדרשים להשגת המראה הרצוי. בדרך כלל נהוג לחשוב שמי שמשתמש הכי הרבה בעיצוב שיער הן נשים. הקביעה הזאת נכונה במידה רבה, אבל בשנים האחרונות הולך וגדל מספר הגברים הפונים למעצבי שיער, במטרה להשיג את המראה והרושם הרצוי להם. לימודי ספרות מבית דיויס ואודי מכשיר את דור העתיד של מעצבי השיער בישראל.



למה ללמוד עיצוב שיער

מי שיש לו נטייה אמנותית וחוש מפותח לאסתטיקה, ומי שבמקביל לכל אלה אוהב אנשים ואוהב לראות כיצד המראה שלהם משתנה לטובה ומקבל את הרשם הרצוי, כמעט בוודאות יוכל להשתלב היטב בעולם הנפלא, המעניין ומלא הריגושים של עיצוב שיער. להלן שלוש סיבות, המהוות רק חלק מהיתרונות בלימוד והשתלמות מקצועית בעיצוב שיער.

תעסוקה: מעצבי שיער הם האחרונים שצריכים לחשוש ממצב של אבטלה. בתחום עיצוב השיער קיים מחסור כרוני באנשים טובים, שישלבו בין שירות איכותי ותוצאות שובות לב. בנוסף, הגידול המתמיד באוכלוסייה בישראל הופך את תחום עיצוב השיער ליציב, שניתן להתפרנס בו בכבוד וללא חשש לירידות תלולות בהכנסה לאורך זמן. למעשה, המצב הפוך. ההכנסות בעיסוק הזה גבוהות יחסית.

גמישות: כיוון שבסך הכל מדובר בעבודה עצמאית, הרי שהגמישות בשעות העבודה היא חשובה. זאת ועוד – ככל שבעל המקצוע מפורסם יותר, כך הוא יכול לשלוט טוב יותר בשעות ובזמן שהוא מקדיש לעבודה, יחד הם הזמן שהוא מקדיש ליחסי ציבור והשתתפות בתוכניות וכנסים מקצועיים.

סיפוק בעבודה: איזה בעל מקצוע לא היה רוצה לעסוק בתחום שיביא לו סיפוק בכל פעם מחדש? מי שאוהב אסתטיקה מצד אחר, ואוהב אנשים ומסתדר איתם מצד שני, יכול להפיק סיפוק והנאה כספר ומעצב שיער. למעשה, אם להשוות עיצוב שיער לכל עיסוק אחר, הרי שכאן הסיפוק גדול שבעתיים. מעצב שיער עם מעוף יכול לעשות דברים מדהימים, שיסחטו מחמאות ותשבחות לרוב. קשה לדמיין תחום עיסוק דומה, שרמת הסיפוק בו היא כל כך גבוהה.

אם יש לך עניין ללמוד ולהתמקצע בתחום האטרקטיבי של עיצוב שיער, קורס ספרות של דיויס ואודי בהדרכת מעצבים חדשניים ואיכותיים, יעניק לך את כל הכלים להצלחה בתחום. צור קשר כעת ועשה צעד חשוב בדרך להצלחה אישית ומקצועית.



1
נגישות