נטפליקס נפרדת מ"חברים", אבל... תתחיל לשדר את סיינפלד

נטפליקס נפרדת מ"חברים", אבל… תתחיל לשדר את סיינפלד

נטפליקס לא קופאת על השמרים נוכח התחרות הצפויה לה. כמה שילמה החברה על סיינפלד, אשר הפרק הראשון שלה שודר לפני כ-30 שנה?

סיינפלד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים במה לצפות בנטפליקס, מה דעתכם על סיינפלד (Seinfeld)? סדרת הקאלט האמריקנית בת 180 הפרקים נרכשה לשידור על-ידי נטפליקס ותהיה זמינה לצפייה בכל העולם בראשית 2021 – אפילו באיכות 4K. לפי הדיווח של לוס אנג'לס טיימס, סיינפלד נרכשה לתקופה של 5 שנים.

נטפליקס צפויה להיפרד בשנת 2021 משתיים מהסדרות האהובות על צופיה – "המשרד" (The Office) ו"חברים" (Friends). הפרידה הזאת היא פרידה כפויה בעידן של תחרות מתחממת: הסדרה "המשרד" עוברת לשירות הסטרימינג המתחרה שצפוי לקום – NBC, והסדרה "חברים" עוברת לשירות הסטרימינג המתחרה הנוסף שצפוי לקום (HBO MAX).

שני שירותי הסטרימינג הללו מצטרפים לשירות הטלוויזיה של אפל, אפל TV פלוס, שיושק ב-12 בנובמבר, ולשירות הטלוויזיה בסטרימינג של דיסני, דיסני פלוס, שיושק גם הוא בנובמבר.

כמה שילמה נטפליקס על סיינפלד?

סדרת הסיטקום סיינפלד עלתה לשידור בשנת 1989, ושודרה עד שנת 1998. במילים אחרות, יותר מ-20 שנה אחרי שהסתיימה העונה האחרונה של סיינפלד ב-1998, נראה שציבור הצופים – שחלקם עדיין לא נולד אז – עדיין יודע להעריך קומדיית נונסנס טובה כמו זו שסיפקו לו ארבעת החברים הניו-יורקרים – ג'רי סיינפלד, איליין, ג'ורג' וקריימר.

בנטפליקס אמנם לא מגלים כמה שילמו על רכישת סיינפלד, אך השמועות הן שמדובר בכ-500 מיליון דולר. כיום משודרת הסדרה על-ידי שירות הסטרימינג HULU, אשר נרכש על-ידי דיסני.

נטפליקס הייתה מוכנה לשלם את המחיר האסטרונומי הזה על רקע האיום המתהווה על הדומינטטיות שלה בענף. נזכיר כי לאחרונה נטפליקס העלתה מחירים בישראל ובעולם, והשירות שלה יקר יותר מזה של דיסני פלוס ושל אפל TV פלוס. כמובן, במקביל לרכישת נכס כמו סיינפלד, נטפליקס ממשיכה לפתח תוכן מקורי, בדומה לסדרה המצליחה "אלי" (The Spy), המבוססת על סיפורו של המרגל הישראלי אלי כהן ז"ל ומשודרת כעת.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות