כיצד לעצב את הבית במחיר הוגן? - פואנטה

כיצד לעצב את הבית במחיר הוגן?

החל מעיצוב מטבחים ועד עיצוב משרדים – הבלוג של ענת שמעוני זינגר שופע רעיונות לעיצוב הבית והמשרד, בדגש על מחיר נגיש

טיפים לעיצוב הבית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

רבים מבקשים לדעת כיצד הם יכולים לעצב את הבית שלהם במחירים הוגנים המתאימים עבורם. הבלוג של ענת שמעוני זינגר מציע אפשרויות מגוונות לעיצוב הבית, כולל טיפים מגוונים לעיצוב פנים של חללים מגוונים. חשוב לדעת מה התקציב שעימו נרצה לצאת לדרך, ולהשתדל לא לחרוג ממסגרת התקציב שבחרנו. ניתן לעצב את הבית במחיר הוגן באמצעות שימוש בריהוט קיים או ריהוט לא יקר מדי, שעדיין יכול להיות פרקטי ויפה לעיצוב הבית. כך נוכל להשיג עיצוב יפה של חלל הבית או חלל המגורים במחירים הוגנים.

כך למשל, אחד הטיפים הוא לא להעמיס יותר מדי בריהוט ובאביזרים בתוך הבית, וכך להימנע מרכישת מוצרים או קניית ריהוט שאין לנו צורך בהם. זוהי רק אחת הדרכים להפחית עלויות, לצד השגת מחירים הוגנים לעיצוב הבית.

אפשר להתמקד בעיצוב מינימליסטי המתמקד בחללי הבית, ועדיין לקבל מראה מוקפד ואיכותי במחירים הוגנים לעיצוב חלל המגורים או חלל העבודה המושלם עבורנו.

הבלוג של ענת שמעוני זינגר: שפע של רעיונות במקום אחד

הבלוג של ענת שמעוני מציע טיפים ורעיונות לעיצוב של חללים מגוונים, כגון טיפים לעיצוב מטבחים וכן מגמות בולטות של עיצוב משרדים נכון לשנת 2019. למשל, הבלוג של ענת שמעוני מציג טרנדים חדשים לעיצוב משרדים, כגון שדרוג מראה של משרד באמצעות שינוי ריהוט או צבעים בחלל המשרד, ולהתאים את העיצוב המשרדי ל"אני מאמין" של המשרד.

אחת ההמלצות הראשונות בבלוג של ענת שמעוני היא להתאים את שירותי העיצוב בהתאם לדרישות של כל לקוח. כך, למשל, בעיצוב דירות יוקרה, נדרש לבחור פריטים וצבעים המושכים את העין, המתאימים לעיצוב ייחודי של דירות יוקרה, ומשקף את הייחודיות של חלל המגורים, ברמה גבוהה ואיכותית. ניתן לשלב בדירות יוקרה תמונות של אומנים בשלל צבעים דומיננטיים, המשדרים יוקרה ואיכות לא סטנדרטית. בדירות יוקרה חשוב להתאים את הסגנון לבית עצמו, ולשלב צבעים חמים ודומיננטיים, שישולבו במסגרת חלל המגורים של דירות היוקרה.



לפי הבלוג של ענת שמעוני, בחלל מגורים או דירות יוקרה או משרדים, חשוב לפנות לגורם המקצועי המתאים, אשר ייתן עבורכם שירות מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר. הבלוג של ענת שמעוני זינגר מציג טיפים חשובים לעיצוב חללים מגוונים, כגון התאמת עיצוב חדרי הישיבות במשרד, כך שיספק אווירה מתאימה לעובדים במקום העבודה, ושייתן אווירה נעימה במקום העבודה. עיצוב משרדים או חללי מגורים היא משימה לא פשוטה וכן מאתגרת בעידן המודרני, ולכן חשוב לפנות למעצבת פנים מקצועית, או לשירותי חברת עיצוב פנים, על מנת לקבל שירות ברמה גבוהה ואיכותית.

מה אנו מציעים?

אצלנו בחברה תוכלו לקבל שירות איכותי ומקצועי ממנהלת החברה, ענת שמעוני זינגר, בעלת תארים מגוונים, אשר הקימה את משרדה לשירותי עיצוב פנים בשנת 1996, ומאז מספקת שירותי עיצוב למגוון לקוחות פרטיים או מסחריים, לדירות יוקרה, למשרדים, לדירות קבלן, לדירות קטנות וגם לדירות גדולות, במקצועיות רבה.

המשרד של ענת שמעוני מספק מגוון פתרונות עיצוב ללקוחות, עבור כל חלל מגורים או חלל עבודה שהם יבחרו, בשירות מקצועי ומסור מכל הלב, ובהתאם לצרכים האישיים של כל לקוח ובהתאם להעדפות שלו לשיקולי העיצוב. נשמח לסייע לכם לעצב את חלל המבנה עבורכם, בכל מקום בארץ, ונספק לכם שירות מקצועי ואיכותי, לשירותי עיצוב פנים המתקדמים והעדכניים ביותר לימינו. נשמח לייעץ ולתת לכם טיפים וכן ללוות אותכם לאורך כל הדרך, מתחילת תכנון העיצוב ועד קבלת התוצר המוגמר בשירות ברמה גבוהה וללא פשרות לקהל לקוחותינו מכל המגזרים, הפרטי והעסקי כאחד.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



1
נגישות