בוחרים, קונים ומבלים: מבצעי בחירות, הנחות במסעדות, בילוי משפחתי ותחבורה חינם - פואנטה

בוחרים, קונים ומבלים: מבצעי בחירות, הנחות במסעדות, בילוי משפחתי ותחבורה חינם

אחרי שתצביעו (או לפני), הנה הצעות לבילוי משפחתי לצד מבצעי בחירות שווים – החל מגלקסי A70 בהנחה, דרך אדידס 1+1 ועד משקפי שמש של פראדה בחצי מחיר

בובות מתנפחות של הפוליטיקאים במתחם מול החוף וילג', חדרה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הצרכנים הישראלים לא מאמינים שזה קורה להם – יום שבתון שלישי תוך שנה, ועוד בעיתוי נוח במיוחד, בדיוק לפני החגים. וכפי שהבחירות הפכו לשגרה, גם שופינג ובילויים ביום הבחירות הפכו לחלק מהתוכניות, אחרי או לפני שמבקרים בקלפי כמובן.

יוזמה מבורכת מגיעה דווקא מאזרחים פרטיים שרתמו אליהם את המגזר העסקי. מדובר ב"מצביעים 70" (VOTE70) – מיזם שמטרתו להגיע ל-70% הצבעה, וזאת באמצעות הנחה של עשרות אחוזים במגוון בתי עסק, החל מסאקוני וצומת ספרים, דרך קפה לנדוור ו-REBAR ועד קרביץ והולמס פלייס. ההנחות ניתנות למי שמצלם את עצמו בקלפי ומציג את התמונה. כל הפרטים וכל בתי העסק שיצ'פרו אתכם בהנחה נמצאים כאן: vote70.co.il.

גם עמותת "מסעדנים חזקים ביחד" נרתמה לעידוד העלאת שיעור ההצבעה. כ-65 מסעדות יציעו הנחה בדמות שליש בירה חינם, צ'ייסר חינם ועוד, לכל מי שיציג תצלום סלפי שלו מהקלפי או אישור הצבעה. מדובר ברשימה ארוכה מאוד של מסעדות ובתי קפה בכל רחבי הארץ – את הרשימה המלאה אפשר למצוא בדף הפייסבוק של העמותה.

נזכיר כי ביום הבחירות התחבורה הציבורית הבין-עירונית בכל הארץ היא חינם – מה שהופך את היום הזה למיוחד. למעשה, זו מעין תזכורת לכמה שזה הגיוני לא לשלול את חופש התנועה ביום השבתון, וכמה זה הגיוני שתהיה תחבורה ציבורית כל השבוע, ולא רק בימי חול. בכל מקרה, בבחירות הנוכחיות הצטרפו לחגיגת המבצעים גם כמה חברות שמפעילות רכב שיתופי, אופניים שיתופיים וקורקינט חשמלי.

אז איפה תבלו, איך תגיעו לקלפי ומה תקנו ביום הבחירות?

דוגמאות למבצעי בחירות

אם חשקה נפשכם במיטה בהנחה, במשקפי שמש של גוצ'י בעשרות אחוזי הנחה או באדידס 1+1, ביום הבחירות אפשר למצוא מבצעים יפים. הנה כמה דוגמאות:

סאקוני: הנחה של 30% למי שיוכיח כי הצביע – כחלק ממיזם "מצביעים 70" (יש להצטלם ליד הקלפי).

הולמס פלייס: הנחה של 70% על שבוע אימונים בכל מועדוני הרשת – כחלק ממיזם "מצביעים 70" (יש להצטלם ליד הקלפי).

סמסונג מובייל: רוכשי גלקסי NOTE 10 או גלקסי נוט 10 פלוס יקבלו כרטיס DREAM CARD מתנה בשווי 300 ₪ וטאבלט גלקסי TAB A ב-50% הנחה. בנוסף, גלקסי A80 יימכר ב-2,200 שקל, כולל אוזניות מתנה. בנוסף – 17% הנחה על מגוון אביזרים.

בסט מובייל: 2+1 על מגוון אביזרים לסלולר; עד 30% הנחה על הרמקולים והאוזניות; מגוון משחקים ואביזרי גיימינג ללא מע"מ.

באג: 20% הנחה על אוזניות ורמקולים של JBL, מקלדות, עכברים ואבזרים לגיימינג; 30% הנחה על משחקים לקונסולות, מטעני סלולר לרכב, קסדות חכמות, ראוטרים ועוד; הנחה של עד 400 שקל לסמארטפונים, למשל, וואווי P30 PRO ב-3,700 שקל עם נפח אחסון של 256 ג'יגה ואוזניות אלחוטיות מתנה.

פוקס ואתר טרמינל X: הנחה של 30%.

קסטרו: כל האתר ב-25% הנחה.

דזיגואל: מותג הבגדים הספרדי מציע הנחה של 30% הנחה על כל הפריטים.

רנואר: 20% הנחה על כל הפריטים בחנות ובאתר (קיץ וחורף), כולל כפל מבצעים.

גולף: 30% הנחה בגולף, גולף & קו, גולף & קידס, אינטימה, פולגת וכיתן, על הקולקציות החדשות ליום הבחירות. המבצע יתקיים ב16-17/9.

H&O: מבצע 1+1 בכל מחלקות הרשת, כולל על המותגים אדידס, ריבוק, ניו בלאנס, אנדר ארמור, דלתא, פמינה, בוניטה, גו אנר, לי קופר, ליוויס, רנגלר ולי. המבצע יתקיים בתאריכים 16-18.9.

WESHOES: זוג שני ב-50% הנחה, על כל החנות והאתר (לא כולל כפל מבצעים).

SKECHERS: הנחה של 25% על כל הקולקציה החדשה.

קרייזי ליין: הנחה של 30% על כל קולקציית הקפסולה של סיגל דקל ועל המעילים מהקולקציה החדשה. המבצע תקף בין התאריכים 16-17.9.19 בלבד! אין כפל מבצעים. ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין ובאתר.

KEDS KIDS: כל החנות והאתר ללא מע״מ, כולל מחלקת חיסול הקיץ שבה המחירים החל מ-9.90 ש"ח.

גוטקס: בגדי ים שחורים בכ-20 שקל בלבד. בנוסף, פריטים מקולקציית קיץ 2019 של מותגי הקבוצה (גוטקס, טורקיז, FREE SPORT, פלפל, פלפל סוויט ופלפל קידס) בהנחות של עד 50%. משלוח חינם.

מועדון הייטק זון: מוצרי חשמל בהנחות גדולות. למשל, סגווי minilte בהנחה של 22%: (כ-700 שקל במקום 900 שקל), מחשב נייד של חברת DEL דגם ,N380 בהנחה של 10% : 2,800 שקל במקום 3,100 שקל, צמיד כושר של חברת Samsung דגם Galaxy fit R375, בהנחה של 30% : כ-100 במקום 140 שקל.

אירוקה: רשת משקפי השמש מציעה 50 ₪ הנחה על כל רכישה בחנות, ובנוסף הנחה של 40%-70% על משקפי שמש של מותגים בינלאומיים, ביניהם פראדה, גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה, טום פורד, רוברטו קוואלי, טומי הילפינגר, מארק ג'ייקובס, מייקל קורס ועוד. לדוגמה: משקפי שמש גס – החל מ 177 ₪ במקום 600 ש"ח; משקפי שמש סוורובסקי – 400 ₪ במקום 1000 ₪; טומי הילפיגר ב-480 ₪ במקום ב-1200 ₪.

LONGCHAMP: מותג התיקים הצרפתי מציע 30% הנחה על כל הפריטים.

קניון שרונים: קונים בקניון ב-1000 ש"ח ומעלה ומקבלים 200 ש"ח לקניות בחצי חינם.
עמינח: מבצע "מידות גדולות" – 10% הנחה על כל המזרונים במידות גדולות, החל מ-160/190; מיטה וחצי מדגם אקסטרים מוצעת במחיר מיוחד של כ-5,000 ₪ במקום 6,740 ₪.

אושילנד: כל הקונה בכל חנויות המתחם (כולל מסעדות ופלייפארק) ב-199 ₪, יקבל מתנה בשווי 50 ₪ למימוש ברשתות אופנה שמשתתפות במבצע. בנוסף,  יריד מתנות לקראת החגים תוכלו ליהנות עד 1 באוקטובר.

מרכז העיצוב דיזיין פלוס באר שבע: פינות אוכל ב-50% הנחה ברשת Zaga; בד"ר גב ניתן לשדרג את הכורסאות לדגמים חשמליים בתוספת של 990 ש"ח.

Koning: מותג האופניים והקורקינטים החשמליים מציע את כל המוצרים שבחנות ללא מע"מ.

שרונה מרקט: שוק האוכל שרונה מרקט חוגג לא רק את הבחירות, אלא גם יום הולדת 4 להקמתו. החנויות במתחם ייתנו החל מ-25% הנחה על מוצרי בשר, דגים, מאפים, ירקות ופירות, שמן זית וזיתים, תבלינים, דברי מתיקה וכו׳. בנוסף, אורחי המתחם ייהנו מחניה חינם החל מהשעה 16:00. דוגמאות: בקבוק יין בכ-90 שקל 89 ש"ח במקום כ-120 ש"ח בחנות יין בשוק, ומכונת קפה Melitta Gourmet ב-3,750 ש"ח במקום ב-5,000 ש"ח בקפה בונה.



בילויים ביום הבחירות

אז אחרי שהצבעתם או אפילו לפני (העיקר שתצביעו), אפשר לנצל את היום לבילוי משפחתי, פיקניק עם חברים או אפילו טיול. בקניונים מציעים לעשות גם וגם (גם הצגות ילדים וגם קניות), ובחום הזה אפילו ביקור בפארק מים הוא רעיון לא רע…

הספארי ברמת גן: ההחלטה במי לבחור לכנסת מתגמדת ביחס להחלטה במי לבחור להנהגת הספארי… כמדי בחירות, גם הפעם מציעים בספארי פעילות חיננית ומשעשעת שבה החיות מתחרות זו בזו על ההנהגה. בין השעות 10:30-16:30 יתקיים מועד ב' לבחירות לראשות הספארי. כך למשל, מפלגת מעוף מבטיחה לדאוג להקמת אזורי מנוחה לעופות נודדים, מפלגת "העיר היא ביתנו" מבטיחה להתגבר על הפערים החברתיים ולהביא לדו קיום אמיתי ועוד.

עין חמד: לכבוד יום הבחירות, רשות הטבע והגנים מזמינה את המטיילים לבחור את פינת החמד של עין חמד. בגן הלאומי פינות קטנות ומיוחדות: ערוץ נחל זורם ובריכות מים, מבנה צלבני, חורשת עצי דולב גבוהים במיוחד, בוסתנים, מערת קבורה, ועוד. מדריכים ודמויות ססגוניות ייצגו כמה מהפינות היפות בגן וישכנעו את המבקרים מדוע כדאי לבחור בפינתם.
בשעות 15:00-12:00 תוצב תיבת קלפי. הפינה הנבחרת תפורסם בדף הפייסבוק של גן לאומי עין חמד.

מרכז קנדה, מטולה: כרטיס שני בשקל + הגרלה למסיבת יום הולדת חינם.

אושילנד: פסטיבל משחקים עם ארבעה מתחמי משחק. במתחם הראשון שנקרא מפעל המשחקים יוכלו הילדים ליצור את המשחקים בעצמם ולקחת אותם הביתה כמזכרת מהפסטיבל. המתחם השני "גיימינג זון" מיועד לאוהבי משחקי המחשב והקונסולות. המתחם השלישי "אוטו ספיד" כולל מסלול מרוץ מכוניות מקצועיות על שלט, בו יתחרו הילדים. המתחם הרביעי בפסטיבל נקרא "המירוץ לאליפות" – מסלול מכשולים אתגרי ומהנה בו יתחרו הילדים בסדרה של משימות, ביניהן: הליכה על קורת עץ, מעבר במנהרות, קפיצה בגלגלים צבעוניים, קליעה למטרה ועוד.

מתחם מול החוף וילג', חדרה: במתחם יוצבו בובות מתנפחות ענקיות בדמותם של הפוליטיקאים איילת שקד, ביבי נתניהו, בני גנץ, יאיר לפיד ומשה כחלון, לצד דוכן קריקטורות, דוכני מזון  ועוד.

גרביטי פארק, כרמיאל: שעה שנייה חינם בפארק אתגרי גדול, מקורה וממוזג, לכל הגילאים. למעלה מ-1,000 מ"ר של חוויות ואטרקציות לכל המשפחה: מתחם טרמפולינות חווייתי, קירות טיפוס מאתגרים ומתחם משחקייה דו קומתי. מתאים לכל המשפחה! מלווה לא משלם.

גן החיות התנ"כי: גן בגן החיות התנ"כי בירושלים תהיה התמודדות לא פשוטה, כאשר העימות הוא בין הטורפים לבין אוכלי העשב. למי תצביעו?

קניון עיר ימים, נתניה : מופע מטוסי על, עמדות שזירת צמות, מתחם איפור מהסרטים, קריקטוריסטים וסדנאות יצירה ליום הבוחר בהן ילמדו הילדים כיצד להכין העתק של תעודת זהות, צמידים ליד, חוברות קומיקס ועוד.

תחבורה חינם ביום הבחירות

נזכיר כי ביום הבחירות התחבורה הציבורית חינם גם ברכבת ישראל ובאוטובוסים. חברות התחבורה השיתופית מציעות נסיעות חינם, חלקן מתנות את ההטבה בכך שהלקוחות יפרסמו אותן…

רכבת ישראל: בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם רכבת ישראל פועלת בתדירות מלאה (כ-580 רכבות), וזאת בעקבות  התפלגות הנסיעות ביום הבחירות לכנסת שנערך באפריל. הטבת נסיעת חינם תינתן באמצעות כרטיסי נייר חד פעמיים המונפקים במכונות האוטומטיות, ולא באמצעות כרטיס הרב קו.
הכרטיסים מונפקים בכל תחנות הרכבת, החל מיום שני ה-16.9.19 בשעה 20:00 ועד יום שלישי ה-17.9.19 בשעה 23:59. ברכבת מצפים לכ-250 אלף נסיעות ביום הבחירות, אשר יתפרסו על פני כל שעות היום.

אוטובוסים : הנסיעה חינם במאות קווים בין-עירוניים, אך בתשלום בקווים העירוניים. מדובר בנסיעה ללא תשלום החל מהשעה 20:00 ביום שני ה-16.9.19 ערב יום הבחירות, ועד תום השירות ביום הבחירות, ה-17.9.19. אפשר לעלות לאוטובוס באופן חופשי, ללא תיקוף וללא צורך בהצגת המסמכים. לרשימת קווי האוטובוס הפתוחים לנסיעה בחינם, ניתן לפנות למוקד המידע של משרד התחבורה במספר 8787.
כאמור, הנסיעה בכל הקווים העירוניים – לרבות המטרונית והרכבת הקלה בירושלים – היא בתשלום. כמו כן, הנסיעה בקווי אילת תינתן בחינם רק לתושב העיר שמקום הצבעתו באילת.
פרטים נוספים אפשר למצוא באתר של ועדת הבחירות המרכזית.

אוטותל : לקוחות שירות הרכב השיתופי של ת"א יקבלו 10 דקות נסיעה חינם – בתנאי שיעלו פוסט עם האשטג של אוטותל.

LIME: לקוחות שירות הקורקינט השיתופי יקבלו 10 דקות נסיעה חינם.

מובייק: לקוחות שירות האופניים השיתופים של ת"א רבתי יקבלו 5 רכיבות חינם – בתנאי שיעלו פוסט עם האשטג של מובייק.

CAR2GO: לקוחות שישכרו רכב ביום הבחירות יקבלו 50 ₪ במתנה (באמצעות קיזוז ממחיר הנסיעה הכולל).

פואנטה



תגובות: 0

נגישות