מותגי בגדי ילדים שאתם חייבים להכיר - פואנטה

מותגי בגדי ילדים שאתם חייבים להכיר

הם עושים חשק לקנות כאן ועכשיו, נראים מצוין על גופם הקטנטן של הילדים ומצטלמים יפה באינסטגרם ובפייסבוק – הנה כמה מותגים של בגדי ילדים שכדאי להכניס לארון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא כולם מודים בזה, אך טרנד הרשתות החברתיות מביא לא מעט הורים להשקיע קצת יותר מחשבה בעת רכישת מותגי בגדי ילדים. אחרי הכל, בסופו של דבר הבגדים מככבים ברשתות החברתיות… כבור מי שמחפש את המותגים השווים ואת הפריטים הטרנדיים והייחודיים שמצטלמים הכי יפה, אספנו כמה מותגי בגדי ילדים שחייבים להכיר. זהירות, זה ממכר!

NadNed מותג לבגדי ילדות

מותג נד נד (NadNed) מציע בגדים מעוצבים לילדות, ונראה שהוא יודע בדיוק מה אימהות אוהבות להלביש לנסיכות. בקולקציה של נד נד תמצאו סגנון קז'ואל אופנתי שמזכיר נוף ילדות, בגוונים רכים שאינם מתיימרים להפוך את הנסיכות לנערות, אלא להותיר אותן במראה ילדותי רך, קסום ואלגנטי. המאפיין הבולט בקולקציה הוא השילוב בין שמלות מעוצבות טיפ טופ, לבין בדים נושמים שאינם סינתטיים. כלל הבדים נבחרים בקפידה על ידי בעלת המותג רוית משעלי, נתפרים כאן בישראל ונמכרים בכל העולם.


מחירים – המחירים שווים את איכות הבדים, וודאי גם את העיצובים המקוריים. כך למשל שמלת ערב ANASTASIA DRESS עם פפיון גדול נמכרת ב-698 שקל, ELLA SUIT – חליפת חצאית קלילה מוצעת ב-258 שקל, מכנסיים קז’ואל רטרו 168 שקל ועוד.

NUNUNU

איריס אדלר וטלי מילצברג הן שתי הנשים שעומדות מאחורי המותג NUNUNU, המציע קולקציות בגדי ילדים ששברו סטריאוטיפים והתחמקו מהנורמות מקובלות. המטרה של המותג היא לייצר בגדים בסגנון יוניסקס המהווים כיום טרנד עולמי ואפילו מאפשרים לנו להעביר את הקולקציה הלאה, לאחים או לאחיות ואפילו לבני הדודים – לבנים ולבנות, הכל הולך. מה תמצאו בקולקציה? במשפט אחד – סגנון רוקיסטי, בועט, קשוח ובלתי מתחנף.

  • מחירים: המחירים לא נמוכים, אבל בהחלט שווים את האיכות. כך למשל תוכלו למצוא חולצת נינג'ה ב-214 שקל, טייץ לילדות עם כוכב – 179 שקל וכו'.
  • כתובת האתרwww.nununuworld.com
  • כתובת החנות: משה סנה 21, תל אביב

Catimini מותג צרפתי לבגדי ילדים

קשה שלא לפספס את הניחוח הצרפתי של בגדי מותג Catimini. למותג כ-200 חנויות בכל רחבי העולם, וישראלים שאוהבים איכות יכולים גם לרכוש את הפריטים בחנות הדגל בתל אביב או באתר הסחר המציע משלוח לישראל. הבגדים מוצעים לילדים מגיל 0 ועד 14 ומעוצבים בסגנון אירופאי קלאסי שעונה להגדרה החביבה "לבוש הולם". לא תמצאו באתר שמלות נוצצות, אלא יותר סגנון נקי עם טוויסט.

  • מחירים: המחירים לא נמוכים, אבל נראה שהם שווים את איכות הבדים והנוחות. למשל, חולצת טי שירט עם הדפס לילדות – 140 שקל (כן המחירים בשקלים!), מכנסי גי'נס עם חגורה 325 שקל, שמלה עם הדפס טרופי 370 שקל וכו'.
  • אתר: www.catimini.com
  • כתובת החנות: קניון גינדי, החשמונאים 100, תל אביב

E'MIO מותגים עם סטייל

E'mio ("זה שלי" באיטלקית) בהחלט נוגע בנקודה הרגישה של כל הורה, ולא רק בגלל השם. המותג האיטלקי מציע אופנה לילדים עם שלל מותגים בסגנון אירופי, לטווח גילאים רחב של 0-16. בין היתר תמצאו באתר ובחנות את המותגים הבאים: סטלה מקרתני טYosiSamra, American Outfitters, kids Case ו-Golden Goose. המוטו של המותג הוא – בגדים איכותיים עם שיק אורבני, ממש כמו של "הגדולים", לאנשים שאוהבים מותגים.

  • מחירים: כדאי לדעת שהמחירים אינם זולים, אבל בסייל אפשר למצוא פריטים במחירים 'נוחים?' תלוי כמובן את מי שואלים. למשל, שמלת לבבות עם טול שחור של 'סטלה מקרתני' שנמצאת בסייל מוצעת ב – 277 שקל במקום 550 שקל, טי שירט San Remo מוצעת ב – 84 שקל בסייל במקום 280 שקל וכו'.
  • אתר: www.emioshop.com

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



נגישות