אביב אלוש, ניב סולטן ואנה זק משיקים את סמסונג גלקסי נוט 10 ונוט 10 פלוס - פואנטה

אביב אלוש, ניב סולטן ואנה זק משיקים את סמסונג גלקסי נוט 10 ונוט 10 פלוס

רשף לוי גויס לאירוע השקה חגיגי, שהיווה את יריית הפתיחה לקידום אגרסיבי של גלקסי נוט 10 וגלקסי נוט 10 פלוס באמצעות ידוענים כמו רותם סלע, יונתן מרגי ואנה זק

אביב אלוש וניב סולטאן - בין הידוענים שיקדמו את גלקסי נוט 10. צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

באירוע חגיגי ועתיר ידוענים, סמסונג השיקה רשמית את גלקסי נוט 10 וגלקסי נוט 10 פלוס. זאת, לאחר שמחירי Note 10 כבר נחשפו ופורסמו כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות.

כזכור, מדובר הפעם בסדרה הכוללת שני מכשירים: נוט 10 פלוס עם מסך 6.8 אינץ' וזיכרון עבודה של 12 ג'יגה, ונוט 10 עם מסך 6.3 אינץ' וזיכרון עבודה של 8 ג'יגה. בארה"ב מושק גם נוט 10 פלוס דור 5, מה שבישראל כמובן מיותר בשלב זה ובעתיד הנראה לעין.

המכשירים מגיעים עם כיסוי אחורי ומגן מסך שהודבק כבר במפעל.



נוט 10: העט שודרג, שקע האוזניות בוטל

סמסונג ביטלה את שקע האוזניות הרגיל, וזה דבר שמכעיס את הצרכנים. אמנם, סמסונג מספקת בערכה אוזניות עם שקע תואם (USBC), אבל עדיין, יש צרכנים רבים שיש להם בבית אוזניות עם שקע רגיל, והחלטת סמסונג לעבור לשקע חדש תאלץ אותם עם הזמן לקנות אוזניות חדשות.

הקהל של גלקסי נוט בדרך כלל בוחר בדגם הזה על פני דגמים אחרים בגלל עט המגע, ה-S-PEN, ובסמסונג הכניסו בו כמה שדרוגים, כמו למשל היכולת של המכשיר לתרגם כתב יד לכתב דיגיטלי, כך שאפשר לערוך את הטקסט.

השקת גלקסי נוט 10 בישראל. צילום: דפנה הראל כפיר

לצורך קידום המכשיר, סמסונג ישראל גייסה סלבריטאים כמו ניב סולטאן, אביב אלוש, נועה קירל, אנה זק ורותם סלע, לצד יוטיוברים. הרעיון הוא יצירת סרטונים שיהפכו ויראליים, ומשלבים שחקנים עם יוטיוברים.

רשף לוי בהשקת גלקסי נוט 10
רשף לוי בהשקת גלקסי נוט 10. צילום: דפנה הראל כפיר

נזכיר כי עוד לפני ההשקה הרשמית, הצרכנים היו עדים למלחמת מחירים חסרת תקדים. המחיר הרשמי של סאני, יבואנית סמסונג, עמד על 3,700 שקל עבור גלקסי נוט 10 ו-4,200 שקל עבור גלקסי נוט 10 פלוס. אלא שמחיר גלקסי נוט 10 בסלקום ובדינמיקה הוא 3,000 שקל ומחיר גלקסי נוט 10 פלוס הוא 3,500 שקל. אמנם מדובר במבצע קצר מועד הרלבנטי רק לרכישה באתרי האינטרנט של סלקום ודינמיקה, אבל עדיין – פער של 700 שקל על מכשיר חדש הוא פער נדיר, על אחת כמה וכמה במסגרת השקה של מכשיר חדש ויוקרתי.

משום מה, בסאני החליטו גם בדגם הזה לא להביא את דגמי הדואל סים (הסים הכפול), למרות שישראלים רבים מחפשים מכשירים כאלה.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



גלקסי נוט 10

 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות