תביעה נגד פרטנר חושפת: יש מחיר לרמקול או טאבלט "מתנה" - פואנטה

תביעה נגד פרטנר חושפת: זה המחיר של רמקול או טאבלט "מתנה"

התביעה נגד פרטנר הוגשה אחרי שהיא עצמה תבעה לקוחה. שלוש שנים לאחר שהתנתקה, התגלה ללקוחה חוב על רמקול "מתנה". פואנטה עם פרטי הבקשה לתביעה ייצוגית נגד פרטנר

תביעה נגד פרטנר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




תביעה נגד פרטנר היא לא עניין נדיר. הפעם לקוחת עבר מתוסכלת מגישה בקשה לייצוגית נגד פרטנר וחושפת פן חדש של שיטת המתנות בתשלום. בדרך כלל אנחנו שומעים סיפורים על טאבלט מתנה, אך כאן מדובר בלקוחה שבשנת 2015 רכשה בפרטנר טלפון נייד, ונציג השירות הציע לה באותו מעמד גם רמקול של JBL חינם. כעבור שנה, היא התנתקה מפרטנר ועברה לחברה אחרת שהציעה לה חבילת סלולר משתלמת יותר. הכול זרם על מי מנוחות, עד כי כעבור שלוש שנים הסתבר שפרטנר טוענת שהלקוחה חייבת לה כסף בגין הרמקול (שאותו, כאמור, חשבה שקיבלה מתנה).



תביעה נגד פרטנר שתבעה את הלקוחה

למעשה, פרטנר תבעה את הלקוחה בגין החוב שהיא כלל לא הייתה מודעת לקיומו, ושכמובן לא אמור היה להצטבר. רק כאשר הלקוחה ביררה על מה ולמה נטען שיש לה חוב לפרטנר, הסתבר לה שמדובר בחוב בגין "רכישת" אותו רמקול. פרטנר אף הגדילה לעשות וגבתה על הרמקול של JBL סכום של כ-1,800 שקל, בעוד ששוויו בשוק היה כ-400 שקל בלבד.

כאמור, הלקוחה הזועמת החליטה לעשות מעשה ולא סתם להגיש תביעה נגד פרטנר, אלא להגיש בקשה לייצוגית נגד פרטנר בקשה לייצוגית, מתוך הנחה שהיא לא הלקוחה היחידה שמצאה את עצמה משלמת על מוצר שקיבלה מתנה מפרטנר, כאשר התנתקה מהחברה.

> קבלו עדכונים חמים בטלגרם של פואנטה >

> עקבו אחרינו באינסטגרם > 

> הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

 

מה עוד מגלה התביעה נגד פרטנר?

בתביעה, שהוגשה ע"י עו"ד ארנון גקפי ועו"ד שי חן, מצוינת נקודה תמוהה נוספת באשר לחיוב על המכשיר: גם אם המנוי מתנתק מפרטנר סמוך למועד סיום החבילה – עדיין הוא משלם את מחירו המלא של המכשיר, כאילו לא שילם עליו במשך חודשים ארוכים.

התובעת מזכירה בתביעה את הקנס שהטילה הרשות להגנת הצרכן בינואר 2018 על פרטנר בגובה 1.7 מיליון שקל בגין הנוהג של מתנות "חינם".

מאחר שאין נתונים בשלב זה שאפשר לבסס עליהם את סכום התביעה, הסכום הנקוב הוא סכום משוער ועומד על לפחות 2.5 מיליון שקל.

תגובת פרטנר: "התביעה טרם הגיעה לידינו".

מתנות חינם שהופכות ל"מתנות" בתשלום: תופעה שעדיין מתרחשת

תופעת המתנות חינם בחברות הסלולר היא רעה חולה שקיימת כבר כמה שנים טובות (או רעות) בחברות הסלולר. כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות פרסמנו כבר בעבר תלונה של לקוח פרטנר, שמצא עצמו משלם לפרטנר כ-140 שקל נוספים על חשבון הסלולר שלו, בגין חיוב על "מתנות".

ולא רק פרטנר. רק לאחרונה פרסמנו במדור הטעיית צרכנים בפואנטה את סיפורה של קשישה בת 80, לקוחת סלקום, שמצאה את עצמה מחויבת על מוצרים שקיבלה "מתנה" ושכלל לא ידעה איך להשתמש בהם, כמו ממיר אפל TV לטלוויזיה.

היה לכם מעניין? אז שתפו חברים ופרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות