טיפים לבנגקוק: כל מה שצריך לדעת לפני הטיסה

טיפים לבנגקוק: כל מה שצריך לדעת לפני הטיסה

החל מהחיסונים שצריך לקחת ועד המקומות שאסור להחמיץ – טיפים לבנגקוק שחשוב לקרוא לפני שטסים

לדעת על בנגקוק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם החלטתם לטוס לבנגקוק, צפויה לכם חוויה אקזוטית בלתי נשכחת. טיסות לבנגקוק אורכות כ-11 שעות, בסופן תגיעו אל אחד היעדים היפים והמיוחדים בעולם. הנה כמה טיפים לבנגקוק והמלצות לתכנון נכון שיהפוך את החופשה שלכם לנוחה הרבה יותר.

לפני הטיסה: מתחסנים

לפני שמגיעים לתאילנד, חשוב לקבל מספר חיסונים. החיסונים המומלצים הם חיסון נגד צהבת A ו-B, טיפוס הבטן, דלקת מוח יפנית, טטנוס, קדחת צהובה וחצבת. רשימת החיסונים המומלצת משתנה בין פרופיל רפואי אחד לאחר ותלויה גם במשך השהייה בתאילנד. מומלץ לקבל מידע מדויק מהרופא שלכם ולפעול בהתאם. מומלץ גם לקבל את הפרטים באתר משרד הבריאות.

נחתתם – איך מגיעים מהשדה לעיר?

שדה התעופה המרכזי של בנגקוק הוא Suvarnabhumi Airport, אליו מגיעים טיסות בינלאומיות. הדרך הטובה ביותר להגיע למרכז העיר היא באמצעות נסיעה ברכבת, כך מדלגים על הפקקים הרבים שבעיר ומגיעים בדרך נוחה, מהירה וממוזגת לבנגקוק. רכבת Rail Link המקומית מציעה שני מסלולים. הראשון מגיע ישירות למרכז העיר והשני עובר בפרברים ועוצר בשש תחנות.

אפשרות נוספת להגיע לעיר היא באמצעות מונית. בשדה התעופה יש מתחם מסודר למוניות. המחיר לא גבוה, אך הנהגים עשויים לנקוב בתוספות שונות (כמו מזוודה, לדוגמה). בנוסף, הנסיעה עשויה להתארך בהתאם למצב הפקקים בדרך אל מרכז בנגקוק.

טיפ קטן – אם אתם רוצים להשיג מונית בתעריפים מוזלים, עלו לקומה השלישית של שדה התעופה וקחו מונית משם ולא מהמפלס הראשון.

טיפים לבנגקוק: הכרת העיר

רגע לפני שאתם מגיעים לחוות אותה בעצמכם, הנה הצצה לכמה אזוריה המרכזיים של בנגקוק:

כיכר סיאם (Siam Square)

החלק המרכזי ביותר בבנגקוק המודרנית, בו יש שפע של אזורי קניות, בתי מלון וקניונים מסנוורים. בתי המלון באזור מוצעים בשפע של דרגות מחיר – החל ממלונות תרמילאים ועד למלונות יוקרתיים ביותר.

רטנאקוסין (Rattanakosin)

בעבר היה זה הרובע המלכותי של בנגקוק, הממוקם בין הנהר לעיר החדשה. עד היום נחשב אזור רטנאקוסין לאחד המקומות המיוחדים שיש, שכן בו נמצאים מגוון אתריה ההיסטוריים של העיר, כדוגמת: מקדש בודהה השוכב, המוזיאון הלאומי וארמון המלך. באזור גם מתארחים הפסטיבלים הגדולים במדינה.

באנגלאמפו (Banglamphu)

מיקומו של רובע זה הוא צפונית לעיר העתיקה. הוא מציע שפע של מסעדות זולות ועממיות, שווקים גדולים ומגוון אכסניות ובתי הארחה לתרמילאים. לצד זאת, נחשב באנגלאמפו לאחד הרובעים היפים בעיר, שכן הוא שוכן על גדותיו של נהר ומציע אווירה פסטורלית ונעימה, כמו גם בתי מלון ברמות מחיר שונות.

צ'יינה טאון (China Town)

זהו הרובע הסיני של תאילנד ואחד האזורים הצבעוניים והמעניינים בעיר. האזור מורכז מרחובות צפופים וססגוניים, בהם מסתתרים שווקים גדולים ודוכנים קטנים המציעים מרכולת מגוונת מאוד – החל מביגוד ומזון ועד לשעוני מותגים מזויפים. בנוסף, צ'יינה טאון נחשבת לגן עדן קולינרי בו יש שפע של מנות עם טעמים אקזוטיים מהמטבח הסיני.

דוסיט (Dusit)

רובע דוסיט הוקם בהשראת ערי אירופה העתיקות על ידי המלך ראמה ואכן, מדובר באזור אירופאי להפליא. כאן גם נמצא המרכז הפוליטי של תאילנד, הכולל את משכן המלך ושגרירויות שונות. ברובע דוסיט יש כמה אתרי תיירות פופולריים, כמו פסלו של המלך ראמה המתבונן על האזור היפה וכן גן הארמון דוסיט הכולל את גן חיות וארמון וימנמק. האזור מרוחק מעט ממרכז העיר, אך מומלץ לבקר בו.

טיפים לבנגקוק: סוקומוויט (Sukhumvit)

זהו אחד האזורים הפופולריים בעיר, בעיקר בקרב תיירים ומקומיים אמידים. יש בו שפע של מסעדות, חיי לילה מפותחים ובתי מלון ברמה גבוהה מאוד. בנוסף, מציע רחוב סוקומוויט הארוך גם מגוון מרכזי קניות ומותגים מובילים. מטבע הדברים, שירותי התיירות באזור יקרים מעט יותר. שימו לב שהאזור המערבי של הרחוב פחות מומלץ ללינה.

טיפים לבנגקוק: מזג האוויר

בבנגקוק חם בכל ימות השנה. מזג אוויר קר נחשב לנדיר במיוחד ועומס החום, לרוב, לא יורד בשעות הלילה. בנוסף, אחוזי הלחות בעיר גבוהים מאוד ועומדים על ממוצע של 60% ביום. עם זאת, הגשם הטרופי היורד בה לעתים תכופות מצנן מעט את הקור, בעיקר בעונת המונסונים.

בדומה ליתר חלקי המדינה, בנגקוק מאופיינת באקלים טרופי, הנחשב לאקלים חם ולח. את מזג האוויר נהוג לחלק לשלוש עונות: העונה החמה והגשומה החלה בחודשים מאי-נובמבר, העונה החמה פחות אך היבשה החלה בחודשים נובמבר-ינואר והעונה החמה מאוד, בה יש ממטרים לעתים, החלה בחודשים מרץ-מאי.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות