בדקנו: ילקוט אאוטדור (OUTDOOR) של קל גב, שמותאם גם לנסיעות לחו"ל - פואנטה

בדקנו: ילקוט אאוטדור (OUTDOOR) של קל גב, שמותאם גם לנסיעות לחו"ל

בין הדגמים בקולקציות של המותג OUTDOOR מבית קל גב, בדקנו השנה את תיק Universe XD פאצ'ים – המיועד לילדות לקראת סוף היסודי

ילקוט XD UNIVERSE פאצ'ים של OUTDOOR
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת קל גב היא אחת החברות הוותיקות בישראל, וככזאת היא חייבת להמציא את עצמה מחדש. אחד המותגים הנמכרים של קל גב הוא OUTDOOR – מותג הילקוטים האופנתיים שלה, המיועד בדרך כלל לתלמידים מסוף היסודי ואילך. בין תיקי אאוטדור שהושקו השנה, ישנה סדרה ששמה The Rolling Bags – כשהרעיון הוא שהילקוט יכול להתחבר בקלות לעגלה (הנמכרת בנפרד). המטרה היא להפוך את הילקוט לרב-שימושי, כולל לנסיעות לחו"ל (וכידוע, הישראלים טסים ללא מעט טיולי משפחות). עגלת האלומיניום קלת משקל וניתן להגבהה בקלות.

במסגרת בדיקות המוצרים כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות, בדקנו את דגם Universe XD פאצ'ים של אאוטדור. מדובר בילקוט בעל עיצוב אופנתי, בגוונים של בד ג'ינס עם כמה דוגמאות חמודות וצבעוניות שמעטרות אותו, וחלק תחתון מבד ורוד. בתחתית הילקוט קיימת רצועת גומי קטנה שמאפשרת את חיבור התיק לעגלה.

תכולת תיק אאוטדור Universe XD

לתיק אאוטדור Universe XD פאצ'ים שלושה תאים בלבד – אחד גדול מאוד, השני תא גדול נוסף והשלישי תא קטן שמיועד לחפצים קטנים יותר. מבחינת תכולה, יש לתיק תכולה גדולה ואפשר להכניס ספרי לימוד, ספרים, חוברות ומחברות בקלות.



החיסרון הוא שאין חלוקה פנימית או כיסים פנימיים כלל, לצורך אחסון של חפצים קטנים, סמארטפון, עטים או מפתח. כאשר קהל היעד הוא ילדים סביב גיל 10-13, כיסים פנימיים היו בהחלט יכולים לסייע לצורך ארגון והתמצאות בתיק.

משני צידי התיק יש תאים לאחסון בקבוקי שתייה.

תיק אאוטדור Universe XD – פרטים נוספים

בחלק האחורי של התיק יש תמיכה לגב, שזה כמובן יתרון. הכתפיות מרופדות, כך שנעים לשאת אותו על הכתפיים, והן עשויות בד רשת מנדף זיעה. גם החלק החיצוני של הגב מרופד בבד רשת מנדף זיעה.

בחלק העליון יש ידית אחיזה נוחה. הבד שממנו מיוצר תיק אאוטדור Universe XD הוא בד חזק ועמיד, והוא אף חסין למים. ניכר כי מדובר בילקוט שאפשר יהיה לעשות בו שימוש במשך כמה שנים.

מחיר: כ-170 שקל לילקוט; כ-90 שקל לעגלה.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות