"בית הנייר" שוברת את שיאי נטפליקס מבחינת כמות הצופים תוך שבוע - פואנטה

“בית הנייר” שוברת את שיאי נטפליקס מבחינת כמות הצופים תוך שבוע

העונה השלישית של בית הנייר לא מאכזבת את הצופים וגם לא את נטפליקס… מיליוני צופים כבר סיימו לצפות בעלילות הפרופסור וחבריו – טוקיו, ריו וברלין

אחת הסדרות הפופולריות ביותר בנטפליקס היא “בית הנייר” (La Casa De Papel), זה כבר ידוע, אבל כעת נטפליקס מפרסמת את נתוני הצפייה של העונה השלישית של בית הנייר – ומסתבר שאלה הנתונים הטובים ביותר אי פעם לשבוע הראשון לשידור סדרה של נטפליקס שאינה בשפה האנגלית.

בשבעת הימים הראשונים שלה ברשת נטפליקס, צפו בסדרת הספרדית “בית הנייר” למעלה מ-34 מיליון משקי בית (המספר המדויק הוא 34,355,956) ברחבי העולם. מעל 70% סיימו את העונה כולה.
במדינות רבות בעולם העונה השלישית של “בית הנייר” שברה שיאים כסדרה או הסרט הנצפים ביותר בכל הזמנים בכל שפה, כולל אנגלית. ההצלחה הגדולה ביותר שלה נרשמת בשלב זה ברחבי אירופה ואמריקה הלטינית. זה הכותר הנצפה ביותר של נטפליקס במהלך שבעת הימים האחרונים בספרד, איטליה, צרפת, פורטוגל, ברזיל, צ’ילה וארגנטינה ומדינות נוספות.

נזכיר כי בית הנייר היא סדרה צעירה יחסית ששודרה לראשונה רק במאי 2017 בספרד בערוץ Antena 3 בספרד. נטפליקס זיהתה מהר את הפוטנציאל ורכשה אותה. סימן ההיכר שלה הסדרה, אשר עוקבת אחרי קבוצת עבריינים שאותה מוביל ה”פרופסור” ובשיטות מותחכמות להפליא פורצת בעונה הראשונה אל המטבעה המלכותית של בפרס, היא המסכה של סלבדור דאלי. העבריינים (וגם הצופים) לא יודעים מהם שמותיהם האמיתיים, וכל אחד מהם נקרא על שים עיר בעולם, כאשר הגיבורים העיקריים הם הצעירה טוקיו והצעיר ריו. גיבור אחר שקם לתחייה בזכות הסדרה הוא שיר העם האיטלקי בלה צ’או, המזוהה עם ההתנגדות לפשיזם. אין ספק שהסדרה הזאת החזירה אותו לאוזן הציבורית – גם אם 95% מאלה שמזמזמים אותו כלל אינם יודעים את משמעותו.



נטפליקס בסלקום, בפרטנר TV ובהוט

הפופולריות הגוברת של נטפליקס בישראל הפכה לכלי לגיוס מנויים. הראשונה לזהות זאת הייתה פרטנר, שכבר כאשר השיקה את פרטנר TV הטמיעה כפתור מיוחד לנטפליקס בשלט שלה והציעה הטבה של חצי שנה נטפליקס חינם בפרטנר TV (כלומר, חבילת נטפליקס כלולה במחיר החבילה של פרטנר TV). בפרטנר הפסיקו את ההטבה כעבור כשנה ונתנו במקומה הטבת ערוצי ספורט, אך נראה שהבינו שם כי נטפליקס היא ההטבה שהצופים מעדיפים.

הוט צירפה את נטפליקס בחלק מהממירים שלה לפני כשנה, ולאחרונה הגיעה נטפליקס לסלקום TV, כאשר זו השיקה ממיר חדש, שלט חדש שכולל כפתור ייעודי לנטפליקס ואפשרות צפייה בנטפליקס למנויים שלה. בסלקום TV לא מציעים הטבה של נטפליקס לחצי שנה חינם, אבל לראשונה יצאו במבצע של כ-70 שקל בחודש לחצי שנה עבור חבילת סלקום TV שמחירה המלא הוא כ-100 שקל בחודש.

בטלוויזיות שמושקות בשנים האחרונות – לפחות אלה של היצרניות הגדולות כמו טלוויזיות סמסונג, טלוויזיות LG, טלוויזיות הייסנס ואחרות, קיימת כמובן אפליקציית נטפליקס מובנית. לאחרונה פרסמנו כאן את רשימת טלוויזיות מומלצות נטפליקס – רשימה שנטפליקס עצמה פרסמה ושהיא מגדירה כטלוויזיות שבהן חוויית הצפייה בה היא המהנה ביותר.

גם יצרניות הסמארטפונים מכניסות את איכות הצפייה בנטפליקס לשיקולי עיצוב המסך, כפי שראינו למשל בסמארטפון של שיאומי Mi 9T – שבו היא מתגאה במסך איכותי נקי לחלוטין שמייצר חוויית צפייה אידאלית בנטפליקס.

דיסני פלוס נושפת בעורפה של נטפליקס

נזכיר כי נטפליקס עוברת תקופה מאתגרת וצפויה לעבור בקרוב תקופה עוד יותר מאתגרת. לאחרונה היא פרסמה דוחות שהצביעו על האטה מדאיגה במספר המצטרפים לשירותיה בארה”ב ובעולם בכלל – וזאת ככל הנראה כתוצאה מעליית התעריפים שלה.
כזכור וכפי שפורסם גם כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, גם בישראל נטפליקס העלתה מחירים – ולא בשיעור שולי אלא בשיעור של כ-22% עבור חבילת הפרימיום (לצפייה במחירים היכנסו לכתבה על עליית המחירים בנטפליקס).

כל זה מתרחש כאשר בקרוב מאוד תשיק חברת דיסני את דיסני פלוס (Disney Plus) – שירות הסטרימינג שלא רק יתחרה בה באופן ישיר, אלא גם יהיה זול יותר מנטפליקס. השקת השירות מלווה במכה כואבת לנטפליקס – משום שדיסני שוללת ממנה את האפשרות לשדר את כל הכותרים שלה והמותגים שהיא מחזיקה, החל מסרטי דיסני, דרך מלחמת הכוכבים ו-MARVELL ועד נשיונל ג’יאוגרפיק.

התחרות תתחזק כאשר אפל TV פלוס (Apple TV Plus) – שירות הטלוויזיה בסטרימינג של אפל – ייכנס לתמונה ברבעון האחרון של 2019.

בית הנייר



תגובות: 0
נגישות