אומגה 3 - למי זה מתאים, יתרונות בריאותיים ותוספים מומלצים - פואנטה

אומגה 3 – למי זה מתאים, יתרונות בריאותיים ותוספים מומלצים

מהם המזונות שיספקו לנו אומגה 3, אילו תוספים יעשו את העבודה ולמה בכלל צריך אותה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

לא במקרה האיחול הנפוץ ביותר שלנו זה לזה הוא "רק בריאות". אנו דבקים בתפריט דיאטה מאוזן, מקפידים על פעילות גופנית, ועושים כל שביכולתנו על מנת לשמר את הבריאות הקיימת ולמנוע מחלות. רובנו גם שומעים לא אחת על היתרונות הבריאותיים של אומגה 3. מדובר על חומצות שומן שניתן לצרוך באמצעות מזון ובאמצעות כמוסות המשווקות כתוסף מזון.

הסיבה לדגש ששמים כיום על צריכת אומגה 3 היא מגוון יתרונות בריאותיים שהן טומנות בחובן, ביניהן עיכוב תהליך ההזדקנות, שיפור תהליכים קוגנטייבים והפחתת הסיכון למחלות לב.

באילו מזונות קיימת כמות גדולה של אומגה 3?

עוד לפני שממהרים לתוספים שונים, חשוב לדעת באילו מזונות ישנו ריכוז גבוה של אומגה 3. לא תופתעו לגלות כי מדובר על חומצת שומן המזוהה בעיקר עם דגים, כאשר ההמלצה היא לאכול לפחות פעמיים בשבוע מנת דג. ישנם דגים מומלצים יותר וכאלו שקצת פחות, אך הדגש הוא בעיקר על דגים שומניים. הדגים המומלצים ביותר כוללים את דג הסלמון והטונה. תוכלו להכין את הדג בשיטת בישול או אפייה, כאשר הדרך המומלצת פחות בריאותית – היא טיגון.



תוסף מומלץ בשם אומגה 3 גליל – מתי כדאי?

גוף האדם דורש לא מעט, אך במקביל הוא לא יודע לספק את כל שהוא צריך לעצמו. לכן, הוא מפנה אליכם את הבקשות ואתם אלו שצריכים למלא אחריהן – הכל בשם הבריאות. חומצות השומן אומגה 3 הקיימות בתוסף אומגה גליל מיטיבות בשלל אופנים עם גופכם ובריאותכם, אך עליכם לדאוג לצרוך אותן באמצעות התזונה שלכם. קרה ואתם לא מצליחים להגיע לכמות מספקת (בין היתר בעקבות אורח חיים, העדפות אישיות, אילוצים אחרים או מחירי המזון)? תוכלו ליהנות גם מתוספי תזונה איכותיים המכילים את החומצה.

אז למי כדאי לצרוך תוספי תזונה המכילים אומגה 3? תוספי התזונה מאפשרים לאנשים למלא חוסרים שונים בגופם בצורה נגישה ואיכותית. בעוד ישנם אלו שאוהבים מאד דגים וכך הם משלבים אותם בתפריט התזונה שלהם, גם ישנם אלו שנרעתים מאכילתם בעקבות הטעם והריח. צריכת הכמוסות של האומגה 3, מאפשרת לגשר על אותו פער: מבלי שצורכים כלל דגים או מזונות העשירים באומגה 3, נהנים מכל התועלות והיתרונות שיש לאומגה 3 להציע.

האם גם טבעונים יכולים לצרוך אומגה 3?

אחרי שהבנתם מהי אומגה 3 ומהי החשיבות שלה, כדאי להבין איך ניתן לצרוך אותה גם בצורות נוספות. קהל הטבעונים לא ימהר לאכול דגים (נראה שגם לא במחיר של בריאות), ולכן חשוב לציין כי ניתן ליהנות מאומגה 3 גם באמצעות זרעי פשתן, שמן זית, פולי סויה ואגוזי מלך.



1
נגישות