10 ש"ח בחודש? בדקנו את מחיר חבילת הסלולר בוואלה מובייל ו-WeCom

חבילת סלולר ב-10 ש"ח לחודש? היכנסו לפרטים ולמחירים המלאים

חבילת סלולר בוואלה מובייל מתומחרת במחיר רצפה – אבל לזמן מוגבל. אז כמה תשלמו אחרי שייגמר המבצע והאם החבילה משתלמת? היכנסו והחליטו לבד

וואלה מובייל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים חבילת סלולר זולה, בטח לא תתנגדו לשלם 10 ש"ח בחודש. אלא שמחיר כזה הוא כמובן מחיר רצפה שאף חברה לא מציעה לאורך זמן, לכן כדאי להסתכל על הטווח הארוך יותר, או לזכור לעשות סקר שוק בתום תקופת המבצע. את המחיר הזה של 10 ש"ח בחודש לחבילת סלולר תוכלו לשלם במשך 3 חודשים במסגרת המבצע של חברת וואלה מובייל – המשתפת פעולה עם WeCom. לאחר מכן המחיר יעלה. המחיר החדש יהיה או 33 ש"ח בחודש או 50 ש"ח בחודש, בהתאם לנפח הגלישה שתבחרו ולתמיכה בדור 5. אז האם זה משתלם כאשר מסתכלים לטווח רחוק? 33 ש"ח בחודש הוא אולי מחיר לא גבוה, אבל יש זולים ממנו. מיד נציג את המספרים ותחליטו בעצמכם.

חבילת סלולר בוואלה מובייל – המחיר המלא והרכב החבילה

חבילת סלולר של וואלה מובייל היא חבילה בשיתוף חברת WeCom, שהיא בעצם ממשיכת דרכה של חברת הסלולר We4G אשר עברה לבעלות חדשה. כאן באתר פואנטה במדור סלולר דיווחנו לאחרונה על השקת Wecom, שגייסה לשם כך את הפרזנטורית אנה זק. הבשורה ש-WeCom הביאה לענף היא חבילת סלולר שכוללת גלישה (כמעט) ללא הגבלה בחו"ל, אבל לא זו החבילה שהיא מציעה בשיתוף וואלה מובייל.

חבילת הסלולר של וואלה מובייל ו-WeCom היא חבילה לשימוש בתוך ישראל בלבד. למעשה, מדובר ב-3 חבילות סלולר:

נפח גלישה 500GB 1GB  1TB דור 5
מחיר חודשי ל-3 חודשים 10 ש"ח 10 ש"ח 10 ש"ח
מחיר חודשי אח"כ 33 ש"ח 40 ש"ח 50 ש"ח
מחיר חודשי משוקלל
בשנה הראשונה
27 ש"ח 32.50 ש"ח 40 ש"ח
מחיר חודשי אחרי שנה 33 ש"ח 40 ש"ח 50 ש"ח

חשוב להדגיש כי אמנם מדבר בנפח גלישה גדול מאוד, אך בפועל הוא לא נחוץ. אין כמעט צרכן שזקוק לחבילת גלישה בנפח של 500GB, בטח ובטח לא של 1TB. למעשה, גם חבילה של 100GB היא חבילה נדיבה.

כיום אפשר למצוא חבילת סלולר זולה יותר בחלק מהחברות, שכוללת נפח גלישה נדיב. חשוב לזכור כי מעבר לחבילת סלולר של וואלה מובייל כרוכה גם בדמי מעבר של 50 שקל ללקוחות WeCom או בדמי חיבור של 10 ש"ח ללקוחות של חברות סלולר אחרות. עלות הסים היא 10 ש"ח.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

 

שימו לב, יש לבחור לפחות חברה אחת לקבלת הצעה

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

נגישות