כל מה שחשוב לדעת על נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית

כל מה שחשוב לדעת על נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סיגריה אלקטרונית היא מכשיר אידוי מיוחד, שיצרניות הסיגריות פיתחו כאשר הבינו שיותר ויותר אנשים נרתעים מעישון סיגריות רגילות. מדובר במכשיר שממלאים בנוזל אשר כל אחד בוחר לפי טעמו האישי. גוף חימום מחמם את הנוזל ויוצר אדים, כך שבניגוד לסיגריה רגילה, אין בה בערה. אמנם, חברות הסיגריות מנסות לצייר לסיגריה אלקטרונית תדמית בריאה יותר מסיגריה רגילה ואמנם אין לה ריח מסריח כמו ריח של סיגריה רגילה, אך היא מזיקה לבריאות ועלולה אף לגרום למוות – כפי שקרה כבר.

מהי סיגריה אלקטרונית?

כאמור, הסיגריה האלקטרונית המשווקת היום בכל העולם עובדת על נוזל מילוי שבו ממלאים את הסיגריה. נוזל זה מגיע במגוון סוגים ובמגוון טעמים, והוא מכיל מינונים שונים המשמשים בעצם תחליף לסיגריית ניקוטין רגילה. נוזל המילוי של הסיגריה האלקטרונית נקרא E-juice ומכיל 2 רכיבים עיקריים:

  • פרופילן גליקול (PG) – נוזל אשר משתמשים בו בתעשיית המזון, מוצרי טיפוח ותרופות. הוא צמיגי ושקוף עם טעם מתקתק וכמעט חסר ריח. נוזל עם תכולת PG גבוהה יותר ייתן טעם חזק יותר.
  • גליצרול/גליצרין צמחי (VG) – נוזל דביק וסמיך שטעמו מורגש. נוזל עם תכולה גבוהה יותר של VG ייצור יותר ענני אדים סמיכים וגדולים.

ההבדלים בין שני הרכיבים הללו

PG – מיועד לאלה המעוניינים להפסיק לעשן או ליהנות מטעמים ולמי שמחפש את התחושה שנמצאת בסיגריה רגילה, תחושה של צריבה בגרון, נוזלים אלה מספקים יותר טעם בזמן האידוי.

VG – מיועד למי שאוהב לעשות "עננים" בזמן העישון, הוא אינו צורב את הגרון, אלא מייצר כמות רבה יותר של אדים מה-PG, הוא עדין בגרון אך ישנן תלונות על כך שהוא עושה תחושה של ליחה בעישון עם אחוז VG גבוה.

יש עולם עשיר של נוזל מילוי בטעמים שונים ומגוונים, שמטרתם לענות טעמם האישי של הצרכנים נשונים, החל מנוזל מילוי בטעם שוקולד ועד נוזלים בטעם פירות, ממתקים, משקאות, טבק וקינוחים. הם מעניקים ריח וארומה שאמורים לספק חוויית עישון נעימה יותר.

ישנה קשת רחבה של אחוזי ניקוטין לנוזלי המילוי, החל מ-0% והלאה. על גבי כל בקבוק נוזל מצוינת כמות הניקוטין, עבור מי שמעוניין להפסיק לעשן זה חשוב. כמות גבוהה מידי של ניקוטין עלולה לגרום לכאבי ראש ותחושה לא נעימה.

אחסון נוזל המילוי

אחסון טוב הוא קריטי לשמירה על איכות הנוזל, משום E-juice רגיש מאוד לאור וחום. אחסון המילויים בחום או קור קיצוניים ישפיעו על הטעם בצורה שלילית. יש לאחסן את הנוזלים במקום מוצל וקריר ללא טמפרטורה קיצונית. ניתן גם לאחסן אותם במקרר ובבקבוקון זכוכית אם האחסון הוא ארוך טווח.

תגובות: 0

נגישות