טיסות להונג קונג: אל על ב-530 דולר, קתאי פסיפיק ב-700 דולר גם ליעדי המשך - פואנטה

טיסות להונג קונג: אל על ב-530 דולר, קתאי פסיפיק ב-700 דולר גם ליעדי המשך

תשכחו מנופשון באירופה – שווה לבדוק את מחירי אל על להונג קונג וקתאי פסיפיק להונג קונג, וייטנאם ויעדים אחרים במזרח התיכון. מלחמת המחירים והשירות בעיצומה, כולל שדרוג הארוחות במחלקת עסקים

מחלקת עסקים קתאי פסיפיק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שנתיים אחרי כניסתה של חברת התעופה קתאי פסיפיק (CATHAY PACIFIC) לישראל שמציעה טיסות ישירות להונג קונג ומשם ליעדים רבים במזרח הרחוק, החברה כבר מוציאה טיסה יומית ושואפת להגיע ל-10 טיסות בשבוע מישראל.
תחרות היא תמיד טובה לצרכנים, ואין ספק שבתחום התיירות הישראלים נהנים מפירות התחרות בין קתאי פסיפיק לבין אל על, שבעבר הייתה היחידה שהציעה טיסות ישירות להונג קונג. התחרות הזאת באה לידי ביטוי במבצעים (ראו בהמשך), ולא פחות מזה בחוויית הטיסה.

הטיסה להונג קונג – ובמיוחד הטיסה מהונג קונג – היא טיסה ארוכה, ויש חשיבות לנוחות הישיבה, למזון, למולטי מדיה במטוס ועוד.



בקתאי פסיפיק, כפי שפורסם בעבר בפואנטה, מפעילים את קו תל אביב-הונג קונג במטוסי איירבוס A350  – שהם מטוסים חדשים ומרווחים. לכל נוסע יש מסך מולטימדיה אישי שבו מוצגים מגוון תכנים (בקתאי אומרים שמדובר בכ-1000 שעות צפייה). אגב, אתר SKYTRAX דירג את קתאי פסיפיק במקום הרביעי ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם לשנת 2019, וכדי לשמור על התואר הזה עושה החברה סקרי שביעות רצון קבועים.

אל על מצדה מפעילה את הטיסות להונג קונג במטוסי הדרימליינר החדשים שמציעים גם הם חוויית טיסה משודרגת בהשוואה למטוסיה האחרים.

במסגרת המאבק על הנוסעים, קתאי פסיפיק ישראל מציעה כעת מחירי מבצע לסוף הקיץ ולספטמבר. המחירים מתחילים ב-700 דולר למגוון יעדים: הונג קונג, ויאטנם, תאילנד, פיליפינים, סין (יעדים שונים) וטאיוואן. טיסות ליפן מתחילות ב-850 דולר. מדובר בטיסות היוצאות בתאריכים: 19/8/19 ועד 22/9/19.

אלא שאל על לא טומנת ידה בצלחת ומציעה תעריפים אפילו נמוכים יותר לתאריכים דומים – כך למשל מצאנו כרטיס טיסה להונג קונג באל על, הלוך חזור, לתאריכים 22-31.8, בכ-530 דולר בלבד.

קתאי משדרגת את הארוחות במחלקת עסקים

לאחרונה ביצעה חברת התעופה סקרים בקרב לקוחותיה, ובו הם נשאלו מה היו רוצים לשפר. נוסעי מחלקת העסקים הצביעו על נושא הארוחות ואמרו כי היו רוצים להרגיש כאילו הם במסעדת גורמה. אגב, גם בטיסות מישראל ואליה, חלק לא מבוטל מהנוסעים הם אנשי עסקים.

קתאי לקחה ברצינות את הדרישה, ושדרגה את התפריט – כך שכעת ניתן לבחור מתוך 6 מנות עיקריות (לעומת 4 בעבר) ומתוך 4 קינוחים (לעומת שני קינוחים בעבר). לתפריט ארוחת הצהריים נוספו במסגרת זו מנת המבורגר ומנה של מרק נודלס.

 

תפריט ארוחת הבוקר הוכפל ומציע מעתה 4 אפשרויות לבחירה, כאשר התווספו אליו ארוחת בוקר מערבית וארוחת בוקר סינית חמה מסורתית. "בנוסף, לאורך הטיסה אפשר להזמין מנות שלא במסגרת הארוחה, למשל נודלס. למעשה, אפשר לקבל כל מנה בכל שעה", אומרים בקתאי.

ככלל, בקתאי מאמצים גישה שלפיה הארוחות במחלקת העסקים תהיינה דומות למסעדה, כך שההגשה מותאמת אישית לכל נוסע בהתאם לבקשתו, בכלי חרסינה יוקרתיים, כאשר הנוסעים במחלקת העסקים יוכלו לבחור את זמני הארוחות לפי העדפתם.

"כאשר נוסעים הולכים לישון, למשל, הם יכולים למלא בקשה לארוחת בוקר, כולל איזו שתייה הם רוצים, והדייל יגיש להם את הארוחה בשעה שבה רוצים להתעורר", מסבירים בקתאי.

בקתאי מסבירים שכדי להגיע למצב שהמנות אכן מוגשות ברמה של מסעדה, כולל צלחות מעוצב, הדיילים והדיילות מקבלים הנחיות מדויקות לגבי כל מנה בתפריט באשר למידת החימום הדרושה, עיצוב הצלחת וכו'.

 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות