דרכים מומלצות לרכישת רכב משומש אך איכותי - פואנטה

דרכים מומלצות לרכישת רכב משומש אך איכותי

בין אם בטרייד אין ובין אם יד שנייה עם אחריות יבואן – רכישת רכב משומש אפשרית במגוון דרכים, העיקר לבוא מוכנים ולעשות סקר שוק מקדים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עבור רבים מהישראלים, רכישת רכב משומש היא האופציה הסבירה העיקרית, אם לא היחידה, בכל הנוגע להחזקת כלי רכב פרטי. מחירי הרכבים החדשים בארץ גבוהים, או פשוט אינם שווים את גובה ההוצאה. לכן, רבים מאיתנו פונים לשוק הרכבים המשומשים, ובמדינה כמו ישראל מדובר בשוק מפותח ועשיר באפשרויות. להלן כמה דרכים עיקריות ומומלצות לרכישת רכב משומש אשר באמת יהיה גם איכותי ואמין, ולא רק אטרקטיבי מבחינת המחיר.

חיפוש מעמיק בשוק רכבי יד שנייה

נתחיל דווקא עם אופציה פשוטה יחסית, אך כזו אשר אינה נשקלת על ידי אנשים רבים. שוק רכבי היד השנייה בישראל הוא גדול ועשיר כל כך ברכבים משומשים, עד כי ניתן למצוא בו פחות או יותר הכל, החל מרכבים כמעט חדשים לחלוטין אך במחיר נמוך יותר משמעותית מרכב חדש, ועד לגרוטאות שעדיף שלא להתקרב אליהן. באמצעות מחקר מעמיק מעט ניתן לוודא כי אתם הרכב במשומש שאתם קונים ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות. אחת הדרכים לעשות זאת היא ללכת על יצרניות איכותיות (בנוסף לשאר הבדיקות, כמובן…) – טויוטה יד שנייה, סובארו יד שנייה וכד', יבטיחו כי תתחילו את תהליך הבדיקה והמחקר עם סיכוי טוב יחסית למצוא מציאות של ממש.



טרייד אין

החלפת הרכב הישן ברכב חדש יותר (משומש אך במצב טוב) היא אפשרות שבה בוחרים רבים, שכן היא מאפשרת להיפטר מהרכב הקודם ולרכוש רכב חדש וטוב יותר במחיר נמוך יחסית, בפעולה אחת. ניתן למצוא סוכנויות רבות המציעות עסקאות טרייד אין, הן עבור רכבים רבים ושונים והן עבור יצרניות ספציפיות. התכנית של טויוטה טרייד אין לדוגמה, מציעה מגוון רחב במיוחד המספק מענה טוב לרבים המעוניינים להתחדש ברכב טוב יותר אך אינם יכולים או מעוניינים לרכוש רכב חדש.

יד שנייה עם אחריות יבואן

יבואנים של חברות רכב מסוימות מציעים רכבים יד שנייה במצב מצוין עם אחריות מלאה של היבואן למשך תקופה של שנה או שנתיים. דוגמה טובה לכך היא תכנית "טויוטה סלקט". במסגרת תוכנית זו מציעים יבואני טויוטה בארץ רכבי טויוטה משומשים אך חדשים יחסית, במצב מצוין (מטופלים על ידי מרכז שירות מורשה ובאחריות סוכנות מורשית טויוטה), ועם אחריות של היבואן למשך שנה שלמה או 20000 ק"מ (הקודם מבינהם), ושנתיים במקרה של רכבים היברידיים או 30000 ק"מ הקודם מבינהם . כך, יכולים הלקוחות ליהנות מרכב, אחריות יבואן, טיפול ותחזוקה במרכז שירות טויוטה וכו', במחיר נמוך משמעותית מזה של רכב חדש לחלוטין.

ליסינג

חברות הליסינג הפועלות בארץ מציעות מדי שנה מגוון רחב של רכבים יחסית חדשים (לרוב בני שלוש שנים) אשר עברו תקופת ליסינג אחת ועכשיו מועמדים למכירה במחירים אטרקטיביים ביותר.

טויוטה סלקט – סוכנות טויוטה מתם מוטורס בחיפה היא אחת מחלוצות ענף הרכב במכירת רכבי טויוטה תחת אחריות טויוטה סלקט, עם ניסיון רב שנים ומגוון גדול של רכבי יד 2. במתם מוטורס מאפשרים גם מגוון תוכניות מימון לרכבים ואחריות לרכב לתקופה של שנה עד שנתיים (לרכב היברידי), שווה לבדוק.


 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
1
נגישות