חדש בווייז: הנהגים יידעו כמה עולה הנסיעה בכביש אגרה

חדש בווייז: הנהגים יידעו כמה עולה הנסיעה בכביש אגרה

כמה שווה לכם הזמן שלכם? אפליקציית ווייז מראה כעת את העלויות בכבישי אגרה

הנתיב המהיר
מחיר שגרתי בנתיב המהיר לתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סוף סוף נהגים המשתמשים בווייז יוכלו לדעת כמה תעלה להם נסיעה בכביש אגרה, וכך לקבל החלטה מושכלת באיזה כביש לבחור. עלות הנסיעה בכבישי אגרה אינה אחידה, והמידע לגבי עלות הנסיעה הוא מן הסתם מידע חשוב לא פחות מהמידע על מצב הפקקים. כך למשל, נסיעה בנתיב המהיר בכביש 1 מכיוון ירושלים ומודיעין לתל אביב יכולה לעלות 7 שקלים ויכולה לעלות 105 שקלים. עד כה, הנהג יכול היה לראות את זמן הנסיעה במסלול שעובר דרך הנתיב המהיר ולקבל הצעה למסלולים חלופיים, אבל אם רצה לדעת כמה יעלה לו המסלול המהיר – הוא היה צריך להיכנס לאתר של הנתיב המהיר או לחילופין לחכות לרגע האחרון ולהתבונן בשלט המכריז על עלות הנסיעה לפני הכניסה לנתיב.

הפיצ'ר החדש ב-Waze, הזמין כעת באפליקציה, מנגיש את המידע החיוני הזה, המשתנה בהתאם ליום ולשעה, ותלוי אף בגורמים נוספים כמו מנויים והסדרי נסיעה, סוג הרכב, משך הנסיעה ועוד.

התצוגה כוללת הצגת מחיר לנסיעה מזדמנת והצגת מחיר לבעלי מנוי.

 

בווייז אומרים כי בדומה לפיתוחים קודמים באפליקציה, גם שירות זה מתאפשר הודות לקהילת המתנדבים של ווייז, המונה למעלה מ-30 אלף מתנדבים פעילים ברחבי העולם שמדי חודש מעדכנים את המפה באפליקציה לרווחת המשתמשים כולם.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות