בלי לשבור את הראש: המתנה הקלאסית לקראת החגים - פואנטה

בלי לשבור את הראש: המתנה הקלאסית לקראת החגים

בלי הימורים ובלי התלבטויות, שוקולד הוא המתנה הכי מתוקה ומשמחת שאפשר לתת ותמיד שמחים לקבל – ומגוון העיצובים והטעמים תמיד משאיר את כולם עם טעם של עוד

מתנות לחג
שוקולד - מתנה מתוקה לחגים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

באדיבות רוי שוקולד

באופן לא מפתיע, זה שוב קורה. החגים מגיעים לביקור נוסף ואיתם מגיעה אחת הדילמות הגדולות ביותר, שנייה רק לשאלה "איפה תהיו בחג". בין אם אתם מארחים, מתארחים או מחפשים דרך מיוחדת לפנק את העובדים שלכם, יש מתנה קלאסית שלעולם לא מאכזבת – ויש גם דרך מצוינת לשדרג אותה. 

מארזי שוקולד לחברים ולמשפחה

כולנו אוהבים שוקולד. חלקנו מעדיפים פרלינים, אחרים דווקא טראפלס, אבל אפשר להסכים שהטעם המתוק הזה ממכר ומושך את כולנו. לכבוד השנה החדשה מתבקש להעניק מארז שוקולד ססגוני ומרהיב ביופיו, וגם לשלב לצדו (או על גבי השוקולד) איחולי שנה טובה ומתוקה.

תוכלו לבחור את גודל המארז, את הטעמים המופלאים שישתלבו בו וגם את הברכה האישית שלכם על גבי שוקולד ענק על מקל או על האריזה עצמה. גם אתם בוודאי תסכימו שזו המתנה הכי כיפית שאפשר לקבל – או להעניק.

 

רוי שוקולד

השי המתוק והמושלם לעובדים

אם לכם יש עובדים ובחרתם להעניק להם כרטיס מגנטי נטען או מכשיר חשמלי, סביר להניח שאתם מחפשים עוד שי אחד קטן שישלים את התמונה וישאיר טעם מתוק ונפלא. מארזי השוקולד עונים בדיוק על הצורך הזה. תוכלו לבחור בפרלינים שעליהם סמלי החגים השונים, כדוגמת תפוח ודבש בראש השנה. חוץ מזה יש לכם את האפשרות למתג את המארז או להוסיף ברכה אישית, וזו עוד דרך פשוטה לשדרג את השי ולהעניק לכל עובד מתנה בלתי נשכחת.

כל האפשרויות – במארז אחד

היתרון הגדול של המארזים המופלאים הללו ברור: השילוב בין טעמים שונים, שוקולד איכותי ואריזה יוקרתית, הוא פשוט שילוב מושלם. לא קשה לדמיין את התגובה הנלהבת למראה הפרלינים בטעמי ריבת חלב, קרמל, קרם אגוזים, וניל צרפתי, נוגט פיסטוק ועוד שלל טעמים בלתי רגילים.

גם מארזי פח מעוצבים עם טראפלס וויסקי או ג'נדויה משלימים את התמונה. לכל אלה תוכלו להוסיף גם שוקולד ענק או בקבוק יין, והתוצאה היא מתנה קלאסית ומפנקת שמשאירה טעם מצוין.

המתנה הקלאסית – בלי לצאת מהבית

יש עוד יתרון חשוב למארזי השוקולד החגיגיים הללו: אתם לא צריכים לצאת מהבית או מהמשרד ולבלות את הזמן בחיפושי חניה. תוכלו להרכיב את המארז המועדף עליכם ברשת ולבצע את ההזמנה בלחיצת כפתור. כך תוכלו להגיע מוכנים לחג, כשיש לכם מתנות לכולם – מההורים ועד אחרון העובדים.

לקטלוג מתנות לחגים מבית רוי שוקולד היכנסו ללינק:

https://www.roychocolate.co.il/index.php?dir=site&page=content&cs=3140

ולמתנות לעובדים:

https://www.roychocolate.co.il/index.php?dir=site&page=content&cs=3032

 




1
נגישות