התקנת דשא סינטטי בחצר מביאה את הטבע לעיר הגדולה - פואנטה

התקנת דשא סינטטי בחצר מביאה את הטבע לעיר הגדולה

החל מבחירת הדשא, דרך הכנת הקרקע ועד התקנת דשא סינטטי – כך תהפכו את המרפסת שלכם לגינה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

התקנת דשא סינטטי בחצר או אפילו במרפסת, מייצרת תחושה של גינה גם במקום שאין בו צמחייה והיא ללא ספק הפתרון החכם ביותר ובעל אפקט מרבי של "הכנסת הטבע הביתה". התקנה של משטחי דשא סינטטיים יכולה להתאים למגוון מקומות ומרחבים, היא אינה יקרה במיוחד ובמידה ורכשתם את הדשא מחברה איכותית – הוא עתיד להחזיק מעמד במשך שנים רבות.

מהי התקנת דשא סינטטי וכיצד היא מתבצעת?

כדי להצליח להתקין דשא סינטטי אשר יחזיק מעמד לתקופה ארוכה, חשוב לייצר עבורו קרקע מתאימה.

התקנת דשא סינטטי דורשת מספר שלבים:

  1. הכנה של הקרקע: במיוחד אם לא מדובר בקרקע שהיא רצפה ישרה או בטון ישר. הרעיון הוא להפוך את הקרקע לנוחה לצורך התקנת הדשא ובכדי שלא ייווצרו "גבשושיות".
  2. הנחת חצץ ויצירת שכבה למניעת נביטה: פעולה זו נחוצה כדי שלא יצמח דשא אמיתי ופראי שיהרוס את האסתטיות של המשטח הסינטטי שאתם מעוניינים להקים.
  3. התקנת הדשא הסינטטי: התקנת הדשא שבחרתם מתוך מגוון סוגי הדשא הקיימים.

יש חשיבות לבחירת הדשא, משום שיש כמה וכמה סוגים. הרעיון הוא להתקין דשא סינטטי במקום שמתאים לכך מבחינת השטח והשימושים היומיומיים. סוגי הדשא הסינטטי השונים מתאימים לשימושים שונים – קצר ועבה יותר יתאים למשחקי ילדים, מוארך ודקיק לישיבה ועוד שפע של זני דשא שיכולים להפוך את החצר או המרפסת למקום הכי כיף שיש.



האם זה מסובך להתקין דשא שכזה?

התקנת דשא סינטטי איננה מסובכת ולמעשה היא פשוטה מאוד. עם זאת, לא מומלץ לבצע את הפעולה באופן עצמאי אלא לשכור שירות מקצועי של חברה המתמחה בכך, בכדי שהעבודה תיעשה ברמה הגבוהה ביותר ותישמר במיטבה לאורך זמן. היתרון הגדול שבהתקנה של דשא סינטטי הוא, שהוא מן הסתם איננו דורש השקיה ולכן אין כל חשש להניח אותו גם במקומות שאין בהם צל והם מקבלים שמש ישירה במרבית הזמן. במצב כזה, דשא אמיתי וטבעי יכול היה להתייבש ולהפוך לצהוב, בעל מראה "חולה" אשר נובל במהרה. דשא סינטטי פוטר אתכם מן ההתעסקות הזו ומאפשר לכם לקבל משטח רחב ונאה למראה ללא מאמץ רב.

מה חשוב לדעת לפני שמתקינים את הדשא?

חשוב מאוד לבדוק מול החברה המתקינה את הדשא הסינטטי, באשר למאפיינים של סוג הדשא שבחרתם עבור ביתכם. ייתכן שתידרשו מדי פעם לפעולות של תחזוקה שוטפת של הדשא, כאשר לרוב מדובר בניקוי קל.

הדשא, מן הסתם, אינו דורש כל גיזום לאחר ההתקנה מכיוון שהוא סינטטי, אך חשוב לשמור על ניקיון לאחר התקנת דשא סינטטי ולהקפיד שלא להרטיב אותו יתר על המידה.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



1
נגישות