נותרו דירות אחרונות בהרצליה HILLS. גם אתם יכולים לגור במתחם עם קאנטרי פרטי - פואנטה

נותרו דירות אחרונות בהרצליה HILLS. גם אתם יכולים לגור במתחם עם קאנטרי פרטי

סמוך לרכבת, לאיילון ולמחלף הסירה, מתחם הרצליה HILLS של אזורים ועופר השקעות הוא אחד המתחמים היותר מדוברים של השנים האחרונות. מה הופך אותו לשכונה הפרטית היפה בישראל?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם רוצים לגור בדירה חדשה ויוקרתית במרכז הארץ – יש עדיין הזדמנות לרכוש דירה בהרצליה HILLS: הפרויקט המבוקש של חברת אזורים ועופר השקעות בהרצליה. מדובר בפרויקט הכולל 600 יחידות דיור בשכונת הרצליה ב', בשער הכניסה להרצליה פיתוח, ונותרו בו רק דירות אחרונות.

"כמעט כל המכירה הושלמה. זו הזדמנות אחרונה להצטרף למתחם", מספר גיל גורביץ', מנהל השיווק והמכירות של אזורים. "שלב א' מאוכלס ושלב ב' קיבל טופס 4, כך שבימים הקרובים יחל האכלוס".

הרצליה Hills
שכונת הרצליה Hills: לחיות בשכונה פרטית במרכז הארץ. הדמיה: ando studio

במתחם יש דירות 4-5 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים, כאשר כל דירה מגיעה עם שתי חניות ומחסן.

כאמור, מדובר במתחם יוקרתי, וככזה הוא כולל קאנטרי פרטי לדיירים, הכולל בריכה חצי אולימפית ובריכת פעוטות, חדר כושר מאובזר וחדרי חוגים. "הקאנטרי כולל 3 חדרי התעמלות עבור יוגה, פילאטיס וחוגים, לצד מכון כושר", מספר דוד קפלן, מנהל המכירות של הפרויקט הרצליה HILLS.

גורביץ’ מוסיף: “מדובר על מתחם פנאי וספורט מהמתקדמים והמושקעים שנבנו עבור מתחם מגורים בישראל". נקודה זו היא נקודה מרכזית עבור דיירים רבים, שמייחסים חשיבות רבה לשמירה על כושר גופני ואורח חיים בריא, ויוכלו לעשות זאת באופן פשוט ומיידי בכל שעה שיחפצו בה – לפני יציאתם לעבודה, בסוף יום העבודה, בסופי שבוע ועוד.

הרצליה Hills - דירות אחרונות
הרצליה Hills – דירות אחרונות. הדמיה: ando studio

הדיירים במתחם ייהנו גם ממתקני שעשועים לילדים וממרכז מסחרי של 3,000 מטר, הכולל 18 חנויות, ביניהן מסעדות, מספרה, גלידריה וסופרמרקט. "הכול מתחת לבית, הדיירים נהנים ממענה לכל הצרכים בלי להוציא את האוטו", אומר קפלן.

    אל תחמיצו את ההזדמנות לגור בשכונה הפרטית היפה בישראל

    הרצליה HILLS: משפחות צעירות לצד מצמצמי דיור

    לדברי גורביץ', קהל הרוכשים מתאפיין במשפחות צעירות מבוססות מאזור הרצליה והשרון שמשתדרגות מהעיר למתחם, וקהל מצמצמי דיור של הורים שילדיהם עזבו את הבית ועוברים מבתים צמודי קרקע לבתים של מפלס אחד: "אלה הם בעיקר הרוכשים של דירות הגן והפנטהאוזים והמיני-פנטהאוזים".

    "אחד היתרונות הגדולים ביותר שמזכירים הרוכשים הוא הנגישות", מספר גורביץ', "המתחם נחשב לנגיש ביותר באזור מרכז. תחנת הרכבת הרצליה נמצאת במרחק הליכה מהפרויקט. הפרויקט יושב בסמוך לצומת הסירה, כלומר כביש החוף ואיילון, סמוך לדרך שבעת הכוכבים שמובילה לעיר הרצליה ולמתחם ההייטק של הרצליה פיתוח. בעתיד תעבור שם גם הרכבת הקלה".

    שילוב בין נוף לבין סטנדרט גבוה

    כיאה לשכונה פרטית במתחם יוקרתי, כל הדירות בהרצליה HILLS מתאפיינות בסטנדרט בנייה גבוה. האדריכלית של הפרויקט היא קיקה ברא"ז, אחת האדריכליות המובילות בארץ.

    הרצליה Hills
    שכונת הרצליה Hills: סטנדרט גבוה בכל דירה. הדמיה: ando studio

    לדברי קפלן, הדירות שנותרו למכירה הן 4, 4.5, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוז: "לכל דירה יש מרפסת ומפרט טכני עשיר, כמו מזגנים VRF. כל החלונות הם חלונות מסך (מהרצפה עד התקרה) עם בידוד כפול. התקרה בלובי הגדול והמרשים מתנשאת לגובה של 6 מטרים, והלובי עצמו כמובן מאויש בעמדות שמירה ומציע פינות ישיבה. קיימת במתחם תחושת ביטחון מוחלטת, בזכות אבטחה ומצלמות במעגל סגור.

    מעבר למיקום הנוח ולעובדה שמדובר בשכונה פרטית ייחודית באזור, בחלק גדול מהדירות נהנים הדיירים מנוף שברוב אזור המרכז אפשר רק לחלום עליו. "רוב הדירות עם נוף לים", אומר גורביץ'. "העובדה שרוב הדירות פונות מערבה היא יתרון, משום שהרצליה פיתוח הסמוכה מאופיינת בבנייה נמוכה, כך שהנוף לים פתוח".

    הרצליה hills
    שכונת הרצליה Hills: נוף לים. הדמיה: ando studio

    זה המקום לציין כי מתחם הרצליה HILLS הוא מתחם שיש בו עירוב שימושים, כלומר, מלבד 600 יחידות דיור למגורים הוא כולל גם מתחם של משרדים ומסחר בגודל כ-30,000 מטר: "מחצית השטח המשרדי נשכר ע"י חברת נובל אנרג'י", אומר גורביץ'.

    כאמור, זוהי קריאה אחרונה להצטרף לאחד הפרויקטים המוצלחים והמדוברים באזור המרכז בשנים האחרונות. נותרו דירות במיקומים טובים, ויש עדיין הזדמנות להצטרף לקהילה של הרצליה HILLS.

      אל תחמיצו את ההזדמנות לגור בשכונה הפרטית היפה בישראל

      תגובות: 0

      נגישות