הגדלת חזה במראה טבעי - פואנטה

הגדלת חזה במראה טבעי

בתחום הניתוחים הפלסטיים, ובמיוחד בתחום הגדלת החזה, האופנה משתנה כל הזמן. מהם הטרנדים הנוכחיים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לאורך ההיסטוריה, בהתאם לשינויים תרבותיים ותקופתיים, סטנדרט היופי משתנה כל הזמן והטעם שלנו מותאם לרוח התקופה. כך למשל, תדמית החזה הנשי עברה שינויים רבים ותהפוכות רבות כאשר בתקופות מסוימות העדיפו חזה קטן ובתקופות אחרות העדיפו חזה גדול. למרות זאת, מה שתמיד נשאר היא העובדה שהחזה הנשי היה ונשאר סמל לנשיות. כחלק נלווה לכך, נשים תמיד היו עסוקות במראה החזה שלהן ואלו שלא חיות אתו בשלום רוצות לעתים לשנות אותו.

על מנת לספק מענה לנשים הללו נוצרו הניתוחים הפלסטיים, כאשר ביניהם נמצא כמובן גם ניתוח להגדלת חזה. ניתוחי הגדלת חזה הם הניתוחים הפופולריים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים ובכל שנה המספרים עולים.

לפיכך, נשאלת השאלה – מה האופנה העכשווית בנוגע לחזה האידאלי שלפיה נשים מעדיפות לשנות את החזה שלהן? התשובה היא – מראה טבעי.

נשים רבות מעדיפות חזה במראה טבעי

האופנה העכשווית בנוגע לחזה האידיאלי היא המראה הטבעי. אם עד לא מזמן, חיינו בעולם תרבותי, בו חזה גדול יותר נחשב בהכרח ליפה ונחשק יותר, כיום ניתן להבחין בשינוי גישה, בעיקר כשמסתכלים מנקודת מבטה של הכירורגיה הפלסטית. אחד הטרנדים האחרונים בתחום הוא המראה הטבעי.

השאיפה להגיע בעזרת ניתוח למראה טבעי ככל הניתן שאפילו נדמה כי לא נותח כלל באה לידי ביטוי כבר זמן מה בניתוחי אף, ולאחרונה ניתן להבחין בה גם בהגדלת חזה. אם בעבר מטופלות היו מגיעות למרפאות ודורשות מאיתנו שתלים גדולים ככל האפשר, היום הגישה השתנתה, גם מצד המטופלות וגם מצד הכירורגים הפלסטיים. אחת המטרות בניתוח פלסטי כיום היא להגיע למצב בו האזור המנותח משתלב באופן טבעי בפרופורציות הגוף, ולא הופך בולט מדי, שכן מטופלים רבים עדיין לא מעוניינים שיבחינו כי עברו ניתוח פלסטי.

המטרה: חזה יפה ונשי, אך לא בהכרח גדול

כיום קיימים ארבעה קווי יסוד המאפיינים ניתוח להגדלת חזה שמשביע רצון את כלל הנשים:

– החזה צריך להתאים לגוף האישה: חשוב לשמור על הפרופורציות הטבעיות של הגוף לאחר הגדלת החזה, צריך להתאים את גודלם של השתלים לכמות העור הקיימת וחשוב גם לקחת בחשבון את היכולת של גוף האישה לשאת את משקל השתל מבלי לפגוע ביציבה.

– צורתו של החזה צריכה להיות טבעית ויפה לעין: המטרה היא שגם לאחר ניתוח הגדלת החזה השדיים יראו טבעיים ויפים לעין על גוף האישה (אגב, יופי זה עניין של גיאוגרפיה).

– אורח חייה של המטופלת: רופאים רבים וכך גם אני לוקחים בחשבון את אורח חייהן של המנותחות.
כך, לדוגמא לא נעשה לאישה שעוסקת בספורט באופן אינטנסיבי חזה גדול מדי שעלול להכביד על הפעילות הגופנית שהיא מבצעת.

– החזה צריך להיות רך וטבעי

חשוב לציין כי הגישה הכללית וכן קווי הבסיס הגיעו בהמלצת הרופאים, אך גם בגלל הדרישות של המטופלות. נשים רבות המבקשות להגדיל את החזה מבינות כי לאחר הניתוח צריך לחיות עם החזה ולהסתדר איתו בחיי היומיום, והבינו שכהן בוחרות בשתלים גדולים מדי, איכות החיים שלהן עלולה להיפגע עקב בעיות גב שייתכן והתעוררו בעקבות המעמסה הכבדה. כך למשל, כיום מספר מועט של נשים מבקשות תוספת של CC450 ומעלה, ומסתפקות בעלייה של קאפ אחד או שניים לכל היותר.

מהם השתלים המועדפים על הנשים?

ישנן שתי צורות שתלים בשוק המעניקים לחזה מראה טבעי:

– שתל עגול בעל פרופיל בינוני – נותן מראה סופי מלא, שהוא תפוח בחלקו העליון ובולט מעט ממחשוף החזייה. הוא משמש להגדלות אסתטיות והוא נותן מראה טבעי, מלא וצעיר.

– שתל אנטומי – צורתו דומה לאגס והוא מספק מראה טבעי במקרים בהם אין רקמת שד בכלל, לדוגמה בניתוחים לשחזור שד לאחר כריתה.

הרוב המכריע של הגדלות החזה בישראל מבוצעות עם שתלים עגולים, חלקם עם "זליגה אנטומית" ועל כך בכתבה אחרת.

1
נגישות