שאלתם את עצמכם מתי סייל הקיץ באיקאה? הנה התשובה וההנחות

שאלתם את עצמכם מתי סייל הקיץ של איקאה? הנה התשובה וההנחות

גם הפעם סייל קיץ באיקאה כולל, בין היתר, הנחה של מאות שקלים על מיטות כורסאות, מטבח ילדים במבצע ומצעים במחירים נמוכים

איקאה סייל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

איקאה סייל הוא מסוג המבצעים שצרכנים רבים ממתינים לו, והוא מתקיים פעמיים בשנה. בשנה שעברה לא התקיים SALE קיץ באיקאה בגלל הקורונה, והשנה מבטיחה ענקית הריהוט השוודית כי יוצעו הנחות של עד 70%. הסייל יימשך כמעט עד סוף החודש – והצצנו בחלק מהמחירים כדי לבדוק אם ההבטחה לעשרות אחוזי הנחה מתקיימת. במסגרת הסייל מצאנו כורסה של איקאה בהנחה של כ-325 ש"ח, מטבח לילדים של IKEA בהנחה של 100 ש"ח, מסגרת מיטה בהנחה של 200 ש"ח ועוד.

כמו תמיד ברשת, המבצע כולל הנחות על המנות במסעדות איקאה – שם המחירים יעמדו על 10 ש"ח למנה, והנחות על חנות האוכל השוודי באיקאה.

תאריכים: 6.7 עד 27.6.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אחרי שנה מאתגרת עבור כולנו, אנו שמחים לבשר על חזרתו של SALE הקיץ המסורתי שלנו. על אף הקשיים הלוגיסטיים שנוצרו בעקבות הקורונה, עשינו את מרב המאמצים ואנו מחזירים את המבצע במתכונת מלאה. במהלך השהות בחנות, תהיה הקפדה על עטיית מסיכה".

האם המבצעים ב-IKEA משתלמים?

קבלו הצצה לחלק מהמחירים שמצאנו בסייל הקיץ של איקאה:

 

כורסה של איקאה בהנחה במבצע קיץ
מבצע קיץ באיקאה – כורסה ב-695 ש"ח במקום ב-1100 ש"ח

פואנטה בטלגרם

סט יחיד - 29 ש"ח במקום 95 ש"ח
מצעים – סט יחיד – 29 ש"ח במקום 95 ש"ח

 

איקאה סייל - מטבח ילדים ב-395 ש"ח במקום 495 ש"ח
איקאה סייל – מטבח ילדים ב-395 ש"ח במקום 495 ש"ח

 

סט כלים 18 חלקים אשל איקאה: 95 ש"ח במקום 125 ש"ח
סט כלים 18 חלקים בסייל איקאה: 95 ש"ח במקום 125 ש"ח

 

הסייל מתקיים בכל חנויות הרשת – איקאה אשתאול, איקאה באר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ואיקאה נתניה, וכן בחנויות המטבחים איקאה KITCHENS. מ\נזכיר כי יש סניף של איקאה מטבחים בנמל תל אביב ואיקאה מטבחים בפתח תקווה – חנות שנפתחה ממש לאחרונה.

היכונו לעומס בחנות ובזמני המשלוח

בשנים קודמות, תקופת המבצע באיקאה הייתה מלווה בתלונות על איקאה בשל זמני המשלוח הארוכים וזמני ההמתנה למוקדי שירות הלקוחות. לדברי קובלנץ, השנה החנויות תוגברו ונערכו על מנת להעניק מענה לוגיסטי נרחב: "תגברנו את צוותי השירות בחנויות ובמוקד הטלפוני וכן את מערך ההובלות וההרכבות".

כעת, חובת ההוכחה מוטלת על איקאה.

נזכיר כי איקאה ישראל יקרה יותר מאיקאה ברוב מדינות העולם, ובכל פעם שמושק קטלוג חדש, פואנטה בודקת את פערי המחירים ומגלה שמדיניות הרשת ממשיכה להפלות את הישראלים לרעה (מומלץ להיכנס לכתבה קטלוג איקאה 2021: הישראלים שוב משלמים יותר).

תגובות: 1

נגישות