טיפוח עור הפנים – מה ההבדל בין קרם לחות וסרום? - פואנטה

טיפוח עור הפנים – מה ההבדל בין קרם לחות וסרום?

נשים רבות מתלבטות במה להשתמש – בסרום, בקרם לחות, או בשניהם… כדי לייצר שגרת טיפוח נכונה, כדאי להבין מה ההבדלים ומה היתרונות של שני התכשירים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

לא במקרה עומד טיפוח עור הפנים בראש סדרי העדיפויות שלנו מבחינה קוסמטית. הסיבות מובנות. הפנים שלנו הם חלון הראווה שלנו, ועור פנים מטופח ואסתטי גורם למראה הכללי שלנו בכללותו להיראות טוב יותר.

מטבע הדברים, נשים רוכשות מוצרי טיפוח לשימוש ביתי, ובמקביל פונות לטיפולים אצל קוסמטיקאיות מקצועיות ורוכשות גם אצלן מוצרי קוסמטיקה מומלצים. בין מוצרי הקוסמטיקה הפופולריים ביותר לטיפוח עור הפנים ניתן למצוא כמובן את קרם הלחות המוכר, ולצדו גם את הסרום. מהו בעצם סרום לפנים, איזה משני סוגי המוצרים עדיפים עבורך והאם הם מהווים מוצרים משלימים או תחליפיים?

מהו סרום לפנים?

סרום בעולם הקוסמטיקה הוא מוצר חדש יחסית, אשר יצא לשוק הנרחב רק לפני כעשרים שנים. שמו של מוצר זה שאול מתחום אחר – מעולם הרפואה, שם משמש המונח "סרום" לציון נסיוב אשר מופק מדם. סרום בעולם הקוסמטיקה אינו עשוי מדם כמובן, אך שמו הושאל מהסרום הרפואי בעקבות מספר תכונות דומות – בעיקר העובדה כי מדובר בנוזל סמיך, צמיגי ושקוף המשמש לצרכי הגנה וריפוי.

בעשרים השנים שחלפו, פותחו ויצאו לשוק מספר רב של סרומים קוסמטיים שונים, ביניהם ניתן למצוא ספציפית גם סוגים רבים ושונים של סרום לפנים. סרום הוא בעצם תמצית מרוכזת ביותר של מינרלים, ויטמינים, הורמונים, שמנים, אנזימים, תמציות צמחים ועוד. כלומר, מדובר במוצר מרוכז ועשיר ביותר בחומרים פעילים המיטיבים עם עור הגוף וספציפית עם עור הפנים.

ניתן למצוא סרומים שונים המותאמים לסוגי עור שונים כמובן, ועשירים יותר או פחות בחומרים טבעיים מעט שונים, בהתאם לסוג העור שעבורו הם מיועדים. על פי רוב מדובר במוצר על בסיס ג'ל או נוזל, ומכיוון שמוצר זה עשיר בחומרים בעלי מולקולות קטנות יחסית הוא מצטיין בהחדרת החומרים הפעילים והרצויים עבור העור אל שכבותיו העמוקות יותר.

חומר מוליך שמומלץ לשימוש בשילוב מוצרים משלימים

לאחר שהבנו מעט טוב יותר מהו בדיוק סרום לפנים, נשאלת השאלה אם הסרום יכול להחליף קרם לחות לפנים, והאם החלפה זו בכלל רצויה?

באופן כללי, מומלץ כמובן להתייעץ עם קוסמטיקאיות מקצועיות בכל הנוגע לשילוב או החלפה בין מוצרי קוסמטיקה שונים, אך במקרה של סרום וקרם לחות לפנים, חשוב להבין כי במובנים רבים מדובר דווקא במוצרים משלימים, ולא במוצרים תחליפיים. כלומר, סוגים רבים של סרומים ושל קרמים לפנים הולכים טוב מאוד יחד, מסיבה אחת פשוטה – סרום הוא במהותו חומר מוליך. בראש ובראשונה מוליך הסרום את החומרים שהוא עצמו מכיל, אל בנוסף הוא גם גורם לספיגה טובה ויעילה הרבה יותר של חומרים אחרים בעור הפנים. כך, השימוש בסרום ולאחר מכן בקרם לחות לפנים יכול להביא לספיגה יעילה וטובה הרבה יותר של קרם הלחות, ולהזנה אפקטיבית יותר של העור. מסיבה זו ממליצות קוסמטיקאיות רבות על סרום ועל קרם לחות גם יחד.

עם זאת, חשוב לזכור כי קיימים כיום בשוק מוצרי הקוסמטיקה אינספור סוגים שונים של קרם לחות לפנים, כמו גם של סרום לפנים, כמו גם כמובן קרמים וסרומים המיועדים לחלקים אחרים בגוף או לעור באופן כללי.

על מנת להבטיח כי את משתמשת בסרום ובקרם לחות אשר אכן מתאימים ויעבדו טוב יחדיו, מומלץ כאמור להתייעץ פרטנית עם קוסמטיקאית מקצועית, ולוודא כי את עושה את הטוב והרצוי ביותר עבור עור הפנים שלך.

היכנסי לאתר GIGI קוסמטיקה ומצאי קוסמטיקאית הקרובה למקום מגורייך.

בהצלחה!!!





נגישות