שעוני eSIM של אפל החלו להימכר. כמה יעלה לכם לצאת מהבית בלי הסמארטפון? - פואנטה

שעוני eSIM של אפל החלו להימכר. כמה יעלה לכם לצאת מהבית בלי הסמארטפון?

עבור מי שמבקש לצאת מהבית בלי האייפון שלו – שעון חכם של אפל עם eSIM הוא פתרון נוח. כמה עולה התענוג? כל הפרטים על שירות ה-eSIM בשעוני Apple Watch Seires 4

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם הרבה זמן רציתם לצאת לאימון בלי הסמארטפון, לקבל את ההודעות לשעון החכם ולהאזין למוזיקה, אולי יעניין אתכם לדעת ששעוני eSIM סוף סוף נמכרים בארץ. eSim הוא קיצור של Embedded Sim (סים מוטמע). זהו רכיב אלקטרוני קטנטן הצרוב בתוך השעון ומקושר למספר הסלולרי של הלקוח, כך שהלקוח בעצם מסתובב עם הסלולרי שלו מבלי לקחת איתו את הסמארטפון (בהנחה שחברת הסלולר שהוא מנוי בה מציעה את השירות). כעת נמכרת הסדרה הרביעית של השעונים החכמים של אפל עם קישוריות סלולרית בישראל (Apple Watch Series 4). בשלב זה, פועלים שעוני ה-eSIM של אפל על רשת פלאפון ועל הרשת של פרטנר, ונמכרים דרך פלאפון, פרטנר וחנויות כמו איי-דיגיטל (iDigital) ואיי-סטור (iStore).

כמובן, השירות רלבנטי למי שיש לו אייפון. חיבור שעון ה-eSIM של אפל לאייפון שלו יאפשר לו לקבל ולשלוח הודעות, לגשת לאנשי הקשר שלו, לשמוע מוזיקה ולקבל גישה לאפליקציות.

כמה עולה שימוש באפל ווטץ' בטכנולוגיית eSIM?

יש לחלק את העלות לשני חלקים – עלות חד פעמית של השעון, ועלות חבילת הסלולר. השעון עצמו עולה 2,500-2,800 שקל – בהתאם לדגם ולמקום שבו תבחרו לקנות אותו.

כמה עולה שעון Apple Watch eSim (אפל ווטץ' Nike+)

פלאפון פרטנר iStore איי דיגיטל
40 מ"מ 2,500 שקל 2,580 2,600 שקל
44 מ"מ 2,700 שקל 2,700 שקל 2,780 2,800 שקל

מי שרוכש את השעון ואינו לקוח פלאפון או פרטנר, צריך להצטרף לחבילת סלולר באחת משתי החברות. כאמור, הוא חייב להיות בעל מכשיר אייפון.

פרטנר מפרסמת כי שירות eSim יינתן ללא עלות – אבל כשנכנסים לתוך הקישור רואים שהכוונה היא ללא עלות רק לחצי שנה, ואחר כך עלות השירות היא כ-15 שקלים בחודש – אלא אם כן מצטרפים לחבילות more.

פלאפון גובה 10 שקלים בחודש המתווספים לעלות החבילה (חצי שנה ראשונה חינם).




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות