המלצות צפייה ב-yes: אל תפסידו את הסדרה "משפחת דיין" של ענת גורן - פואנטה

המלצות צפייה ב-yes: אל תפסידו את הסדרה "דיין – המשפחה הראשונה" של ענת גורן

אהבות, בגידות, מלחמה, שלום, עתיקות וסמים… הסדרה על משפחת דיין חושפת קטעי ארכיון של חמשת הדורות למשפחת דיין – החל ממשה דיין ועד אביב גפן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סקס, שקרים, צבא, קולנוע, מוזיקה, פוליטיקה, אהבות, בגידות, סמים, גניבת עתיקות… כל אלה הם רק חלק מהמילים ומהסיפורים שמלווים את משפחת דיין, אשר בראשה עמד משה דיין וצאצאיה שלובים בהוויה הישראלית עד היום. הסדרה "דיין – המשפחה הראשונה" של ענת גורן מצליחה להשאיר את הצופים מרותקים ומופתעים, בזכות שילוב של מרואיינים שחלקם לא התראיינו עד היום, קטעי ארכיון נדירים ושזירת הסיפור הלאומי של מדינת ישראל, כולל מלחמת ששת הימים ומלחמת יום כיפור, עם הדרמות בחייהם האישיים של בני המשפחה.

שנים ארוכות אחרי מותו, משה דיין הוא עדיין דמות מסקרנת ושנויה במחלוקת – וככל שהצופה נחשף לסיפוריהם של בני משפחתו ומקורביו, כך הוא נשאב יותר למערבולת של תחושות. בגידותיו ברעייתו רות דיין, אוסף העתיקות שצבר באופן לא ממש חוקי, הניצחון המזהיר במלחמת ששת הימים, חטא היוהרה שהוביל למלחמת יום כיפור, הנתק משני בניו, הסכם השלום עם מצרים ועוד – כל אלה צפים ועולים בסדרה, וכך גם סיפוריהם של בני המשפחה האחרים, הנפרסים על פני 5 דורות ונעוצים בדברי ימיה של ישראל.

הצופים מיטלטלים בין הדמויות המרתקות של שבט דיין – ביניהן יהונתן גפן, אסי דיין, אביב גפן, יעל דיין, סער דיין ועוד. הם נחשפים לסיפור לחימתו של יהונתן גפן במלחמת יום כיפור, למחאה של אסי דיין נגד אביו על רקע כיבוש השטחים, לחיי הדלות שנגזרו על נכדיו של דיין ולשערוריות שליוו את בני המשפחה.

לאירוע השקת הסדרה ב-yes, שמתפרסת על ארבעה פרקים ותעלה לשידור בימים הקרובים, הגיעו כמובן בני המשפחה, הל מאביב גפן ועד ליאור דיין, וכמובן לא מעט דמויות מוכרות בתעשייה ומחוצה לה, כמו רביב דרוקר (בן זוגה של גורן), רפי רשף ונורית גלרון, אמנון לוי, אהוד ברק, יוסי ורשבסקי, גיא זוהר, ברוך קרא ורבים אחרים.

מימין לשמאל: ליאור דייו, נורית גפן, אביב גפן וסער דיין. צילום: יח"צ
ענת גורן ובן זוגה, העיתונאי רביב דרוקר, בהשקת "דיין – המשפחה הראשונה" של Yes. צילום: יח"צ
ענת גורן ורביב דרוקר בשיחה מסקרנת עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. צילום: יח"צ
באו לעשות כבוד – רפי רשף, אמנון לוי ורביב דרוקר, בהשקת "דיין – המשפחה הראשונה" של Yes. צילום: יח"צ

הסדרה תשודר החל מ-19.6 בערות יס דוקו ב-yes ובסטינג TV.

פואנטה חדשות צרכנות





 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות