בלי הפתעות בחשבון: We4G היא חברת הסלולר היחידה שמאפשרת לישון בשקט - פואנטה

בלי טריקים ובלי הפתעות בחשבון: עם איזו חברת סלולר תוכלו באמת לישון בשקט?

חברות הסלולר הגדולות חוזרות למנהג המגונה של אותיות קטנות וחיובים הזויים על תא קולי ושירותים אחרים. בולטת לטובה חברת We4G, שמציעה חבילה לכל החיים ושומרת על הגינות מול הלקוחות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כאילו שלא חלפו 7 שנים מאז מהפכת הסלולר, לאחרונה אנחנו שומעים שוב על טריקים כמעט הזויים של חברות הסלולר להקפיץ את החשבון החודשי. הטריק האחרון מבית היוצר של חברות הסלולר הגדולות (פלאפון, פרטנר, סלקום, הוט מובייל וגולן טלקום) – הוא לגבות תשלום על תא קולי. כן, אתם קוראים נכון. הטריק הזה הוא פשוט עלבון לאינטליגנציה. בעידן הוואטס אפ, שבו איש לא משתמש בתא קולי, אותן חברות סלולר החלו לגבות תשלום שנע בין כ-2 שקלים לכ-7 שקלים בחודש על השירות המיותר הזה. למה? משום שאפשר. משום שהן יודעות ששיטת מצליח כשמה כן היא, שיטה שבה בדרך כלל הטריק מצליח. רוב המנויים לא קוראים בכל חודש כל שורה בחשבון שלהם, וכסף קטן כזה הוא בדיוק מסוג ההוצאות שנעלמות מעיניהם של הצרכנים.

למרבה הצער, הצרכנים הישראלים כמעט והתרגלו לחשוב שכל חברות הסלולר הן חברות מניפולטיביות, ולכן הם חייבים להיות כל הזמן בכוננות ספיגה. אלא שלמרבה מזלם, היום הם כבר לא לקוחות שבויים. אם בעבר הם יכלו לבחור רק בין פלאפון, פרטנר וסלקום – אשר הציעו כולן תעריפים רצחניים וחבילות מסובכות שמסתירות תשלומים מנופחים, היום התחרות עזה יותר ויש גם חברות בעלות DNA שונה. מי שמחפש חברה כזאת, שמכבדת את הלקוחות שלה ולא מזלזלת באינטליגנציה שלהם, ימצא מענה בחברת הסלולר We4G מבית אקספון, אשר מאתגרת את החברות הוותיקות גם במחיר שהיא מציעה וגם בשקיפות שהיא מקדמת.

בניגוד ללקוחות החברות האחרות, שגילו בחודש האחרון שחברת הסלולר שלהם טומנת להם מלכודות בחשבון, הלקוחות של We4G יכולים לישון בשקט, מבלי לחשוש שיום אחד, ללא הודעה מוקדמת, חברת הסלולר תחייב אותם על שירותים הזויים.

נפח גלישה עצום בחבילה לכל החיים

כזכור, הבשורה שהביאה עמה חברת We4G כאשר הושקה לפני קצת יותר משנה הייתה מחיר קבוע לכל החיים. הקונספט הזה טלטל את שוק הסלולר, משום שחברות הסלולר הרי ניזונות היטב מאותם לקוחות שלא מרגישים כיצד החשבון שלהם קפץ לאחר שהסתיימה תקופת החבילה.

    עדיין לא עברתם? צרו קשר למענה מהיר

    הרעיון בחבילה לכל החיים של We4G פשוט ומסתכם בשתי מילים: "שקט נפשי". הצרכן הישראלי המותש לא רוצה שהחשבון יקפוץ בכל שנה ולא רוצה להתמקח כל שנה. החבילה של We4G לכל החיים כוללת נפח גלישה נדיב של 80 ג'יגה במחיר נמוך וקבוע: 33 שקל בחודש.

    החבילה כוללת גם 200 דקות לחו"ל וגם 1 ג'יגה לגלישה בחו"ל מתנה. לקראת הקיץ והחופש הגדול, גלישה של 1 ג'יגה חינם היא ללא ספק מתנה שימושית ביותר…

    שקיפות והגינות, כי ללקוחות נמאס

    בנוסף, We4G הכריזה כי היא דוגלת בחבילות ללא אותיות קטנות ובמערכת יחסים פשוטה מול הלקוחות. גם זה לא במקרה. מקימי החברה יודעים היטב כי ציבור הצרכנים בישראל הוא ציבור שפיתח סלידה מהאותיות הקטנות, מ"מתנות חינם", מסעיפים נסתרים ומהוצאות בלתי צפויות שמתלוות לחשבון הסלולר שלו.

    השוואה בין החברות ממחישה את הפשטות בחבילות של We4G לעומת הסרבול והערפול שבחבילות שמציעות חברות הסלולר האחרות:

    We4G רמי לוי גולן טלקום הוט מובייל פלאפון
    נפח גלישה 80 ג'יגה 80 ג'יגה 100 ג'יגה 100 ג'יגה 50 ג'יגה
    לכמה זמן לכל החיים שנה שנתיים שנה שנה
    תא קולי אין אין 1.90 שקל בחודש 4.90 ש"ח בחודש 6.90 ש"ח בחודש

    בשורה התחתונה, המספרים מדברים בעד עצמם. אין שום סיבה היום לשלם יותר מ-33 שקל על חבילת סלולר עם נפח גלישה עצום, וגם אין סיבה להצטרף לחברת סלולר שהופכת את הלקוח שלה לפרה חולבת.

      עדיין לא עברתם? צרו קשר למענה מהיר





      תגובות: 3

      1. עד כה החברה מתפקדת בשקיפות והגינות שלא רגילים במקומותינו המלצה חתה לwe4g

      2. ממש נכון,יש לי 2 קווים שלהם, אין שום בעיה ,קליטה תקינה והמחיר קבוע. לי נמאס כל שנה לחפש מבצע או ספק חדש אחרי שהמחיר קפץ.

      נגישות