לראשונה: אל על תחל להפעיל טיסות ישירות ליפן - פואנטה

לראשונה: אל על תחל להפעיל טיסות ישירות ליפן

טיסות אל על ליפן יהיו טיסות ישירות לטוקיו ויתבצעו במטוסי דרימליינר. שאר הפרטים – בכתבה המלאה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם תכננתם לטוס ליפן, הנה נתון שאולי תרצו לקחת בחשבון: בשנה הבאה יהיו לאל על טיסות ישירות ליפן. מדובר בטיסות ישירות לטוקיו, אשר יתחילו לפעול במארס 2020 שלוש פעמים בשבוע במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדשים של אל על.

כפי שפרסמנו כאן במדור התיירות של את חדשות הצרכנות פואנטה, התחרות על טיסות למזרח הרחוק מתחממת בשנים האחרונות, עם כניסתן של כמה חברות גדולות. כך למשל, חברת התעופה קתאי איירליינס, שהחלה לפעול מישראל בסוף מרץ 2017 והציעה טיסות ישירות להונג קונג, ומשם ליעדים שונים במזרח, ביניהם יפן. גם חברת התעופה היפנית ANA הכריזה בנובמבר 2018 על שיתוף פעולה עם אוסטריאן איירליינס כדי להציע טיסות ליפן מישראל דרך וינה. הטיסות נמשכות כ-24 שעות, והמחיר ההתחלתי עומד על פחות מ-900 דולר.


לכן, כניסתה של אל על לקו לטוקיו הן בשורה אמיתית לטסים, מפני שעד עתה לא היו טיסות ישירות מישראל ליפן וצריך היה לעשות חניית ביניים בדרך. המסע היה יכול להימשך קרוב ליממה. כעת, משך הטיסה הישירה לטוקיו מתל אביב יהיה כ–11 ורבע שעות, והטיסה חזרה תארך 12 וחצי שעות.

קהל היעד הוא גם תיירים וגם אנשי עסקים. באל על מציינים שהביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים נרחבים. על פי נתוני הלכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים בישראל.

אל על מוסיפה טיסות ישירות ליעדים שונים

באל על הכריזו לאחרונה על טיסות ישירות לאורלנדו, לאס וגאס, לסן פרנסיסקו, לשיקגו, לניס ולמנצ'סטר – במטרה להתמודד עם התחרות העזה בענף התעופה. עם זאת, לפי דוחות אל על שפורסמו היום, תוצאותיה הכספיות של ממשיכות להידרדר. ברבעון הראשון של 2019 הורחבו הפסדיה ב-25% והם הצטברו ל-55 מיליון דולר. באל על מחדשים בתקופה האחרונה את צי המטוסים, ועד שנת 2020 הוא יכלול כ-45 מטוסים, מתוכם 16 מטוסי בואינג 787 דרימליינר חדשים.

לאחרונה שינתה אל על את מודל התמחור שלה, ביטלה את מותג הלואו קוסט UP והפכה את כל הטיסות לאירופה ולאפריקה לטיסות עם מודל תמחור מדורג בשיטת הלואו קוסט (כלומר, אפשר לבחור אם לקנות כרטיס בסיסי שמוגדר LITE או כרטיסים משודרגים שכוללים גם מזוודה בתא המטען וכו').

כאמור, הטיסות הישירות של אל על ליפן יחלו לפעול בחודש מארס 2020, ומכירת הכרטיסים בקו תחל בתקופה הקרובה.

פואנטה




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות