מחפשים מתכון? קבלו פרסומות בפרטנר TV שלא רואים בערוצים המסחריים

למרות שאתם משלמים על מנוי, קבלו פרסומות בפרטנר TV

הפסקת פרסומות זה כל כך המאה ה-20… לקראת שבועות, תנובה מתחילה להעלות פרסומות בפרטנר TV – שכוללות מתכונים ותוכניות בישול במסגרת ערוץ ייעודי. נשמע לכם מוזר שאתם משלמים וגם רואים פרסומות? תתחילו להתרגל

הערוץ של תנובה בפרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מנויים של חברת טלוויזיה, כמו הוט, יס, או סלקום TV, אתם הרי משלמים דמי מנוי שאמורים לחסוך לכם את הניג'וס של צפייה בפרסומות. אז זהו, שהעולם משתנה, ולאחרונה משולבות למשל פרסמות בפרטנר TV. לקוחות פרטנר TV שיזפזפו לאפיק 7, ימצאו שם מתכונים חלביים, תוכניות בישול ומוצרים חדשים של תנובה. זאת, במסגרת שיתוף פעולה רגל חג השבועות: ערוץ תוכן שיווקי של תנובה בפרטנר TV. הערוץ כולו מוקדש ל"שף הלבן" – סדרת מוצרי הבישול והאפייה של תנובה.

התכנים מיוצרים על ידי מיזם הקולינריה FOODY וכוללים תוכניות קונדיטוריה ובישול לצד פרסום אינטראקטיבי. הכוונה היא שעל המסך קופצות הודעות פופ-אפ שמציעות לצופים למלא פרטים ולקבל קישור לחוברת מתכונים.

הערוץ ישודר במשך כמה שבועות.

פרטנר TV מסתערת על הדור החדש של הפרסומות

כזכור, לפני כמה חודשים פרסמנו כאן בפואנטה חדשות צרכנות כי פרטנר TV מתחילה לשלב פרסומות. בכך, היא הפכה לשירות הטלוויזיה הראשון בישראל אשר מתבסס על מנויים ובמקביל משדר פרסומות. מבחינת פרטנר, אין שום איסור חוקי לשידור פרסומות – וזאת בניגוד להוט ו-yes הכפופות למועצה לשידורי כבלים ולוויין ומחויבות לממן את פעילותן מהכסף שהן מקבלות מהמנויים. פרטנר TV, לעומת זאת, היא חברה המתבססת על שירותי אינטרנט ואינה כפופה לחוק זה.

אלא שלא מדובר בפרסומות רגילות, אלא בפרסומות מותאמות אישית ופרסומות אינטראקטיביות, אשר אנחנו לא רואים כיום בשירותי הטלוויזיה הרגילים. פרסומות בפרטנר TV הן פרסומות מותאמות אישית שמוצגות בהתאם לתוכן שהצופה רואה.

אם מישהו צופה במשחק כדורגל – ייתכן שיראה פרסומת לבירה, ואם מישהו באותו בית צופה בכלה מאיסטנבול באותה שעה בחדר אחר – הוא יכול להיתקל בפרסומת של סנו.

פרסומות בפרטנר TV – תנובה לא לבד

יש כבר פרסומות בפרטנר TV. לתנובה קדמו סמסונג וסנו – אך הפרסומות שלהן שולבו רק בתוך ערוצים קיימים. ההבדל הוא שכעת כעת במסגרת השת"פ של תנובה ופרטנר TV, מושק ערוץ ייעודי שלם המיועד לחברה מסחרית, ויש להניח שזו רק הסנונית הראשונה. נכון לעכשיו, קיים בפרטנר TV קמפיין של סמסונג המשולב בערוצים ב-VOD (למשל "הכלה מאיסטנבול"), וערוץ ייעודי לתנובה.

בפרטנר TV מדגישים כי פרסומות מותאמות אישית ופרסומות אינטראקטיביות (Addressable TV) הן הדור החדש של הפרסום: "בארה"ב, יותר מ-160 מיליון משקי בית חשופים כבר היום לפרסומות אינטראקטיביות ומותאמות בטלוויזיה, עם רלוונטיות גבוהה יותר לצרכים שלהם. תחום הפרסום המותאם צפוי לגדול פי 2 ותחום התוכן הממותג ישלש עצמו בתוך 3 שנים. כבר בשנת 2019, על פי חברת המחקר Ovum, 90% מהגידול בהשקעות בפרסום ינבעו מהשקעות בתחום ה-Addressable TV".

נזכיר כי כאן במדור הטלוויזיה והסלולר של פואנטה פרסמנו כי גם באפליקציית הוט משולבות פרסומות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות