פשטידה או עוגת גבינה? אפיק 7 בפרטנר TV ישדר תוכן קולינרי בשת"פ עם תנובה - פואנטה
הערוץ של תנובה בפרטנר TV

פשטידה או עוגת גבינה? אפיק 7 בפרטנר TV ישדר תוכן קולינרי בשת”פ עם תנובה

הפסקת פרסומות זה כל כך המאה ה-20… לקראת שבועות, תנובה תשדר בפרטנר TV מתכונים ותוכניות בישול המתבססים על סדרת “השף הלבן” במסגרת ערוץ ייעודי

לקוחות פרטנר TV שיזפזפו לאפיק 7, ימצאו שם מתכונים חלביים, תוכניות בישול ומוצרים חדשים של תנובה. זאת, במסגרת שיתוף פעולה חדש בין פרטנר TV לתנובה, שבמסגרתו הושק לרגל חג השבועות ערוץ תוכן שיווקי של תנובה בפרטנר TV. הערוץ כולו מוקדש ל”שף הלבן” – סדרת מוצרי הבישול והאפייה של תנובה.

התכנים מיוצרים על ידי מיזם הקולינריה FOODY וכוללים תוכניות קונדיטוריה ובישול לצד פרסום אינטראקטיבי. הכוונה היא שעל המסך קופצות הודעות פופ-אפ שמציעות לצופים למלא פרטים ולקבל קישור לחוברת מתכונים.

הערוץ ישודר במשך כמה שבועות.


פרטנר TV מסתערת על הדור החדש של הפרסומות

כזכור, לפני כמה חודשים פרסמנו כאן בפואנטה חדשות צרכנות כי פרטנר TV מתחילה לשלב פרסומות. בכך, היא הפכה לשירות הטלוויזיה הראשון בישראל אשר מתבסס על מנויים ובמקביל משדר פרסומות. מבחינת פרטנר TV, אין שום איסור חוקי לשידור פרסומות – וזאת בניגוד להוט ו-yes הכפופות למועצה לשידורי כבלים ולוויין ומחויבות לממן את פעילותן מהכסף שהן מקבלות מהמנויים. פרטנר TV, לעומת זאת, היא חברה המתבססת על שירותי אינטרנט ואינה כפופה לחוק זה.

אלא שלא מדובר בפרסומות רגילות, אלא בפרסומות מותאמות אישית ופרסומות אינטראקטיביות, אשר אנחנו לא רואים כיום בשירותי הטלוויזיה הרגילים. פרסומות מותאמות אישית הן פרסומות שמוצגות בהתאם לתוכן שהצופה רואה, כך שאם מישהו צופה במשחק כדורגל – ייתכן שיראה פרסומת לבירה, ואם מישהו באותו בית צופה בכלה מאיסטנבול באותה שעה בחדר אחר – הוא יכול להיתקל בפרסומת של סנו.

תנובה אינה הראשונה או היחידה שמפרסמת בפרטנר TV. קדמו לה סמסונג וסנו – אך הפרסומות שלהן שולבו רק בתוך ערוצים קיימים, ואילו כעת במסגרת השת”פ של תנובה ופרטנר TV, מושק ערוץ ייעודי שלם המיועד לחברה מסחרית, ויש להניח שזו רק הסנונית הראשונה. נכון לעכשיו, קיים בפרטנר TV קמפיין של סמסונג המשולב בערוצים ב-VOD (למשל “הכלה מאיסטנבול”), וערוץ ייעודי לתנובה.

בפרטנר TV מדגישים כי פרסומות מותאמות אישית ופרסומות אינטראקטיביות (Addressable TV) הן הדור החדש של הפרסום: “בארה”ב, יותר מ-160 מיליון משקי בית חשופים כבר היום לפרסומות אינטראקטיביות ומותאמות בטלוויזיה, עם רלוונטיות גבוהה יותר לצרכים שלהם. תחום הפרסום המותאם צפוי לגדול פי 2 ותחום התוכן הממותג ישלש עצמו בתוך 3 שנים. כבר בשנת 2019, על פי חברת המחקר Ovum, 90% מהגידול בהשקעות בפרסום ינבעו מהשקעות בתחום ה-Addressable TV”.

לפרטנר TV יותר מ-140 אלף לקוחות, וכל ממירי החברה מבוססי אנדרואיד TV ותומכים ביכולות ‘פרסום מותאם אישית’ בממשק, בערוצים החיים, ב-VOD ובאפליקציות שותפות.

נזכיר כי כאן במדור הטלוויזיה והסלולר של פואנטה פרסמנו כי גם באפליקציית הוט משולבות פרסומות.

פואנטה




תגובות: 0
נגישות