ריהוט משרדי ארגונומי - פואנטה

ריהוט משרדי ארגונומי

כאשר בוחרים ריהוט משרד, חשוב שהוא לא רק יתאים לגודל החדר או לעיצובו, אלא גם לעובדים שאמורים להשתמש בו. כל מה שצריך לדעת על ריהוט משרדי ארגונומי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

לקוחות שרוכשים רהיטים, מחפשים ריהוט התואם את צרכיהם, ולא "רהיטי מדף" שנמכרים בצורה המונית. אפשר להתאים לכל לקוח את המוצר שיעניק לו את חוויית המשתמש הטובה ביותר, יחד עם התאמה המלאה לתנאים הספציפיים שהוא צריך. כשמדובר על התאמה מלאה, הכוונה לא רק להתאמה לחלל שבו ימוקמו הרהיטים, אלא התאמה פיזית למבנה גופו של הלקוח, בדגש על שמירת בריאותו של העובד ועל תחושת הנוחות שלו בעת העבודה.

ריהוט משרדי ארגונומי – קונים רק במקום מוכר

כאשר רוכשים ריהוט משרדי ארגונומי, אי אפשר לקנות אותו בכל חנות רהיטים מזדמנת. כדאי לוודא שאתם פונים אל בית עסק מנוסה, אשר היטב את התחום וכבר תכנן ועיצב בעבר משרדים עם רהיטים מן הסוג הזה. כך תוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את המשרד הכי נכון והכי בריא עבורכם ועבור העובדים.

ריהוט משרדי ארגונומי משפר את סיכויי ההצלחה

אפשר להניח כי כאשר המשרד הוא מרוהט בריהוט ארגונומי, עובדי המשרד יצליחו הרבה יותר במילוי המשימות העומדות לפתחם. רהיטי משרד שמפנקים את העובדים ומותאמים להם, תורמים כפליים לבית העסק משתי סיבות:

  • העובדים רואים שאכפת מהם – הרווח הראשון הוא שהעובדים רואים כי אכן אכפת לבוס מהתחושות שלהם ומהבריאות שלהם. הראיה היא שהוא משקיע כל כך הרבה בהתאמת הרהיטים לצרכיהם, על מנת שהם יהיו הכי נוחים והכי בריאים. עובדה זו לכשעצמה מדרבנת אותם להשקיע יותר בעסק ולתת את המיטב.
  • העובדים מתעייפים פחות – בעלי משרדים המחליטים להעניק תנאי עבודה טובים לעובדים, מרוויחים מכך שהעובדים יהיו מסוגלים להתמיד בביצוע העבודות שלהם בלי להתעייף, בלי שייתקפו בכאבי גב או בלי שיצטרכו לצאת להפסקות לעיתים תכופות. מכאן, שריהוט ארגונומי למשרד מעלה את הפרודוקטיביות של העובדים, ולמעשה תורם בצורה ישירה להצלחה של העסק, לפריחה שלו ולרווחים הרבה יותר גבוהים בסופו של יום.

ריהוט משרדי ארגונומי דורש תכנון של אנשי מקצוע

כפי שכבר ציינו, את הריהוט הארגונומי למשרד לא יוכל כל נגר להכין לנו. אנחנו צריכים לשם כך לפנות אל אנשי מקצוע שלמדו את התחום, מכירים היטב את הנושא ויודעים איך וכיצד יש לגשת אל תכנון המשרד הארגונומי.

המשמעות היא תכנון נכון של כל מדף, כל מגרה וכל פריט שיונח במיקום הנכון, וכן התחשבות באדם שמאלי, למשל. תכנון כזה כולל גם מיקום נכון של המסך על מנת למנוע מתיחות מיותרות באזור הצוואר והעורף. בקיצור, מדובר בתכנון מוקפד ומדוקדק שלא כל אחד ידע לבצע.

בשורה התחתונה, ריהוט משרדי ארגונומי – טוב לעובדים וטוב למשרד.




נגישות