אתר מכירות אל מול מכירות באמזון - פואנטה

אתר מכירות אל מול מכירות באמזון

רגע לפני כניסת אמזון לישראל, לא מעט עסקים מתלבטים כיצד הכי נכון לשווק את מוצריהם. הנה כמה נקודות למחשבה על אתר מכירות עצמאי לעומת מכירות באמזון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אם יש לכם מוצרים שאתם רוצים למכור, בטוח שמעתם על אופציית המכירה באתר אמזון. מי שבתחילת דרכה הייתה חנות ספרים אונליין, הפכה במרוצת השנים לפלטפורמה אינטרנטית עצומה שמאפשרת לכל אחד למכור לכל אחד. זו חנות וירטואלית אחת גדולה שמאפשרת למוכרים בה לבחור את שיטת המכירה שמועדפת עליהם.

יש מי שטוענים שהיא עדיפה על חנות אינטרנטית עצמאית ויש כאלו שחושבים אחרת, והנה כמה יתרונות וחסרונות שיש לכל אחת מהאופציות, מכירות באמזון או חנות עצמאית באינטרנט:



מכירות באמזון – יתרונות וחסרונות

יתרונות: אמזון היא אם כן חנות וירטואלית ענקית שמושכת אליה אין סוף קונים. הם כבר נמצאים באתר ואתם לא צריכים לרדוף אחריהם, וכל מה שאתם צריכים הוא לבחור את שיטת המכירה המועדפת עליכם, האם בחשבון רגיל או בחשבון מקצועי. אם תמכרו באמצעות חשבון מקצועי, גם לא תצטרכו לשלח את הסחורה אלא אמזון תעשה את זה בשבילכם (כמובן בתמורה לתשלום)

חסרונות: יש כמה חסרונות במכירה באמצעות אמזון. הראשון, יש אין ספור מוכרים כמוכם. חלק לא מבוטל מהם נחשבים למוכרים "גדולים" עם יכולת קנייה שונה משלכם כך שהם יכולים גם למכור במחירים נמוכים יותר. המלחמה גדולה מה גם שעל כל מכירה אתם צריכים לשלם עמלה. חסרון נוסף הוא התלות בחברה שיכולה מתי שהיא רוצה לסגור לכם את החשבון בלי לעשות לכם חשבון…

חנות עצמאית – יתרונות וחסרונות

יתרונות: חנות אינטרנטית עצמאית טומנת בחובה לא מעט יתרונות שעולים על החסרונות. כל מכירה מובילה לרווח שלא דורש הפרשה של עמלה וההתנהלות היא כולה עצמאית. זו חנות שיש לבעליה שליטה מלאה עליה ואין מי שיסגור אותה סתם כך. היא גם מאפשרת הוספת כלים שלאו דווקא אפשר לעשות בהם שימוש באמזון.

חסרונות: חנות וירטואלית עצמאית צריכה הקמה, צריכה קידום וצריכה דחיפה כל הזמן. היא לא חלק מפלטפורמה גדולה ובעליה צריך כל הזמן לדאוג ללקוחות (גולשים) היא דורשת התעסקות רבה יותר ופתירת בעיות טכניות באופן עצמאי או על ידי איש מקצוע בתחום.

למי אתם עומדים למכור?

בבואכם להחליט על חנות וירטואלית האם היא תהיה עצמאית או שהיא תהיה באמזון אתם צריכים קודם כל לשאול את עצמכם למי אתם עומדים למכור? סביר להניח שבעיקר ללקוחות ישראלים וסביר להניח שהמוצרים כאן איתכם, כך שיש פתרון חד משמעי להתלבטות – חנות כזו צריכה להיות חנות עצמאית, חנות שיש לכם שליטה מלאה עליה. זו צריכה להיות חנות שאתם יכולים להחליט מה לעשות בה, מה להוסיף או להוריד בה ואיך לעשות את זה, חנות שיש לכם שליטה מלאה עליה. אז נכון, תצטרכו להשקיע לא מעט בהתחלה בקידום החנות, אבל זה ישתלם לכם. לטווח הרחוק זו תהיה הבחירה הנכונה והחכמה וכמובן הכלכלית ביותר מבחינתכם.

למידע נוסף אודות בניית חנות וירטואלית אתם מוזמנים להיכנס לאתר קונימבו המתמחים בבניית חנויות באינטרנט לעסקים: https://konimbo.co.il/





 

תגובות: 0

נגישות