תל אביב לא נחה. העירייה ו-yes יקרינו על מסך גדול את הפרק האחרון של משחקי הכס - פואנטה

תל אביב לא נחה. העירייה ו-yes יקרינו על מסך גדול את הפרק האחרון של משחקי הכס

משחקי הכס מגיעה אל קו הסיום – ומי שמתקשה להתמודד עם הפרידה לבד, יכול אולי לעשות זאת בהקרנה פומבית שמארגנות עיריית תל אביב ו-yes

משחקי הכס תל אביב
משחקי הכס בפארק הירקון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שמרגיש קצת ריקנות אחרי האירוויזיון ונמנה עם מעריצי הסדרה משחקי הכס, יכול אולי להתנחם בהקרנה חגיגית של משחקי הכס על מסך גדול בתל אביב – זאת במסגרת שיתוף פעולה בין yes לבין עירית תל אביב. למה אולי? משום שהכניסה מיועדת לבעלי כרטיס התושב של תל-אביב-יפו, "דיגיתל", ממנה יוכלו ליהנות כ-1000 תושבים.

ההקרנה הפומבית מותנית בהרשמה מראש ותתקיים באמפי וואהל בפארק הירקון יום שני 20.5 בשעה 20:00.

כזכור, גם הפרק הראשון של העונה השמינית והאחרונה הוקרן באופן דומה, וזכה להצלחה ולנוכחות מרשימה. האירוע יתקיים כמתבקש, באווירת הסדרה ויהיו שם עמדת צילום, דוכני אוכל ומגוון מתנות ברוח משחקי הכס.



כפי שפרסמנו בפואנטה, גם הוט לא מתכוונת להשאיר את שידור הפרק האחרון של הסדרה המדוברת בעולם בלי התייחסות מיוחדת. הוט מציעה למנוייה להזמין סרט ב-VOD ובתמורה לקבל הזמנה זוגית להקרנת משחקי הכס באחד משלושה בתי קולנוע של הוט סינמה (לשעבר גלובוס מקס).

כל הפרטים – בכתבה על משחקי הכס בהוט סינמה.

בעולם – התרגשות חסרת תקדים ממשחקי הכס

נראה שגם הסדרות האהובות והמדוברות בעולם, החל מבית הקלפים ועד הסימפסונס – לא זכו לסיקור בינלאומי רחב כל כך שמערב רגשות ודעות מכל הסוגים והמינים. באינסטגרם, בקבוצות פיסבוק, ברשתות הטלוויזיה ובאתרים שונים – נראה שסיומה של סדרת משחקי הכס מבית HBO הוא נושא מדובר יותר מהחשש למלחמה בין איראן לארה"ב.

מה הופך את משחקי הכס לסדרה הכי מוערצת בכל הזמנים? ככל הנראה השילוב בין עלילה שלא מפסיקה להפתיע ומשובצת בקטעים של אלימות קשה ובוטה, לבין משחק מצוין, צילומים מרהיבים, תלבושות מושקעות ואתרי צילום קסומים.

משחקי הכס זכתה ב-47 פרסי האמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה. הסדרה מתהדרת בכמות שיא של פרסים בטקס האמי לסדרות מתוסרטות, ועונת הסיום שלה – אשר ציפו לה מאות מיליונים ברחבי העולם – הצליחה להפתיע, לאכזב, לרתק ואולי גם לשמח את הצופים, תוך יצירת דיונים וסערות.

לאור חמשת הפרקים הבלתי צפויים בעונה השמינית והאחרונה, יש להניח שהפרק האחרון יהיה מלא תהפוכות ומפתיע גם הוא.

ב-yes ובסטינג TV ישודר פרק הסיום של משחקי הכס ביום שני, 20.5, בשעה 04:00 וב-22:00.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות