המקום המושלם למסיבה הבאה שלכם - פואנטה

המקום המושלם למסיבה הבאה שלכם

מהו המקום המושלם למסיבה הבאה שלכם? מה דעתכם על לופטים הממוקמים ברחבי הארץ, שבהם תוכלו לחגוג ימי הולדת ואירועים שווים במיוחד?

לופט בראשון לציון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

לופטים, או בשמם השני "חדרי מסיבות", נחשבים למיקום הכי עכשווי למסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים, מסיבות רווקות, מסיבות הפתעה, הצעות נישואין, בת מצווה ובר מצווה, ואפילו לסתם מפגש חברתי מבלי שיהיה איזה מאורע חגיגי. כיום פועלים לופטים רבים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, המסוגלים להכיל חמישים אנשים ויותר. לכל לופט יש עיצוב שונה המקנה לו ייחודיות, ובעת השכרת החלל לאירוע תוכלו לעצב אותו בקונספט של המסיבה, למשל, ניתן לעצב את הלופט שיתאים למסיבת רווקות על ידי תליית בלונים בצבעים שונים ובצורות של טבעת אירוסין.

לופט מטבעו מעניק חוויית מסיבה אחרת, מכיוון שבניגוד לאולמות המציעים רחבת ריקודים, במה, מקומות ישיבה ואוכל למוזמנים, הלופט מתאפיין בחלל גדול שיכול לכלול בריכה, ג'קוזי, שולחנות משחק, בר משקאות ורחבת ריקודים. התוספות של שולחנות המשחק והבריכות הופכות את המסיבה לקלילה, מעניינת וכיפית במיוחד. יש לופטים שמציעים עמדת מנגל, שזו כמובן תוספת נהדרת כאשר מארגנים מסיבת בריכה.

אם אתם רוצים להיפגש עם כל החברים במקום סגור ובלי כל ההמולה הנמצאת במקומות הבילוי בסופי השבוע, אבל גם לגוון מהיציאה אל בית של אחד החברים, שקלו לשכור לופט. בלופט אפשר לשהות עד הבוקר, לשחק משחקי מחשב, לרקוד וליהנות, והכל קרוב לבית כמובן. השכרת החלל תחסוך מכם את החשש לגרום רעש לשכנים, וגם תחסוך מכם ניקיון בסוף האירוע ופחד שהריהוט ייהרס, כפי שקורה בדרך כלל כאשר אחד החברים מארח.

בחדרי המסיבות לעתים קרובות אפשר להתחיל את המסיבה מאוחר וקיימת אפשרות לינה. זה פתרון מעולה במידה שאתם רוצים להתחיל את המסיבה במיקום אחר, למשל בר או מסעדה טובה, ולהמשיך אותה בלופט עד אור הבוקר. בנוסף, טוב להשכיר לופט שיש בו חדרי שינה, על מנת שאם לאחד האורחים לא יהיה איך לחזור הביתה בסוף הערב ויהיה מעוניין יוכל להישאר ולישון שם.
לחצו כאן על מנת למצוא לופטים ברחבי הארץ המיועדים למסיבות

דרכים לבחור את הלופט הכי טוב באזור

ההחלטה באיזה חלל אירועים לעשות את המסיבה צריכה להתבסס על כמה שיקולים, החל מהמיקום ועד מה שכולל הלופט, כשכל אלה אמורים כמובן לשרת מטרה אחת – לשכור את הלופט הכי טוב עבורכם ועבור המוזמנים שלכם ולארגן מסיבה בלתי נשכחת:

1. מיקום – מיקום הלופט הוא דבר חשוב ביותר. הוא יקבע האם האורחים שלכם יוכלו להגיע למסיבה ועד כמה תוכלו להרעיש ולהתפרע. מבחינת מיקום, לופט טוב הוא לופט הממוקם באזור התעשייה של העיר ובסביבתו. שם יש אזורי חניה רבים ותחבורה ציבורית המגיעה לאזור. לא פעם קורה שאנשים מוותרים על הגעה לאירוע משום שההגעה מסובכת או שאין חניה. בנוסף, בחירה בלופט הממוקם באזור תעשייה, תאפשר להשמיע מוזיקה בפול ווליום ולא לפחד שיהיה מי שיזעיק את המשטרה.

2. תכולת הלופט – ככל שהלופט מפנק יותר, כך תוכלו לנצל אותו וליהנות יותר במסיבה. חשוב שללופט תהיה מערכת מולטימדיה המכילה מסכים, רמקולים, חיבור למחשב ומיקרופון, על מנת שתוכלו להשמיע שירים או לארגן ערב קריוקי. בנוסף, מומלץ לבחור בלופט שיש בו רחבה בה החוגגים איתכם יוכלו לרקוד, וכן שולחנות משחק כמו שולחן כדורגל או סנוקר, כדי שאורחים שלא רוצים לרקוד יעבירו את הזמן בכיף. בנוסף, מומלץ שתהיה בריכת שחייה, וכמובן, בר משקאות עם מקרר, על מנת שתוכלו להציע שתייה קרה ואלכוהול לאורחים במהלך המסיבה.

3. סוג המסיבה – חשוב להחליט על סוג המסיבה שאותה אתם מארגנים, על מנת לדעת מה חשוב שהלופט יכיל. יכול להיות שאתם מארגנים מסיבת צהריים בקיץ, ולכן כדאי לשכור לופט עם בריכה ולארגן מסיבת בריכה. לעומת זאת, אם אתם מארגנים מפגש חברי, כל מה שנדרש זה מערכת מולטימדיה וסוני. החליטו מהו הקונספט של המסיבה ובהתאם לכך חפשו לופטים והרכיבו רשימת קניות למאורע.





תגובות: 0

נגישות