שווה להכיר - מסיבו.נט: המקום שלכם להפעלות לימי הולדת - פואנטה

שווה להכיר – מסיבו.נט: המקום שלכם להפעלות לימי הולדת

מפיראטים ועד קרקס – אתר מסיבו.נט מציע מגוון הפעלות ליום הולדת, המתאימות לכל גיל ולכל סגנון

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

כל מסיבת יום הולדת מוצלחת מתחילה בתכנון מוצלח, ובעיקר, בתוכן שיעניין וילהיב את משתתפיה. כדי לא לשבור את הראש ולהקל על עצמכם, וכדי לקלוע בינגו לבחירה בהפעלה שתהיה הפתעה לילדים – שווה לבקר באתר מסיבו.נט, שמציע שפע הפעלות ורעיונות.

מדובר בהפעלות המתאימות לכל מסיבה, לכל גיל ובכל מזג אוויר, ביניהן הפעלות שמתאימות למסיבות רטובות – על שפת בריכה או ים, בחיק הטבע, אצלכם בחצר, במסעדה או באולם, לצד הפעלות שמשלבות תנועה, צחוק, הקשבה, הפעלת הדמיון וכל מה שעשוי לקסום, לרתק ולהלהיב.

האתר מציע שפע בלתי נדלה של הפעלות, המועברות על ידי טובי המפעילים. כידוע, ילדים אוהבים להיות בתנועה. הם זזים כל הזמן וחלקם תזזיתיים. המפעילים משלבים ידע מקצועי עם יכולת יצירת ריכוז וקשב אצל הילדים, וגם כאשר יש הפעלות שמחייבות ישיבה והקשבה, המפעילים יודעים להעבירן באופן שמהפנט את הילדים.


כל הסיבות לבקר באתר מסיבו.נט

  1. הפעלה לכל ילד: ביקור באתר מסיבו.נט יאפשר לילדכם לבחור בדיוק את סוג הפעילות שמוצאת חן בעיניו, ולכם להתאים אותה לגילו ולגיל חבריו. פעילות המותאמת לגיל היא כזו שבה המפעילים מנוסים בהדרכת ילדים בגיל שאליו היא מיועדת ויודעים כיצד לעורר בהם את עניין והתלהבות שיהפכו את יום ההולדת לחוויה.
  2. יחס אישי: האנשים שמפעילים את האתר יודעים כיצד לסייע לכם ולילדכם לבחור את ההפעלה שהילד אוהב. הם יחזרו אליכם לאחר מילוי הטופס המקוון עם חמש הצעות אטרקטיביות שיקלו עליכם לבחור, ואם לא תמצאו אף לא אחת מהן שמוצאת חן בעיניכם, ימשיכו לחפש ולהציע לכם עד שאחת מההפעלות תקלע לטעמכם.
  3. מגוון סוגי הפעלות: במסיב.נט הפעלות לימי הולדת תמצאו כל סוג של הפעלה שיעלה בדעתכם – ימי הולדת פיראטים, קוסמים, הפעלות המתאימים לבנים ולבנות (ביחד ולחוד), הפעלות שעושות שימוש בכלים מלהיבים ובטכנולוגיות מרתקות, מסיבות קריוקי, כדורגל, ליצנים, קרוואן מלא הפתעות, בת הים הקטנה, מסיבת פיג'מות, פיות ונסיכות, יום הולדת ספא, להטוטל – הפעלת ג'אגלינג חווייתית (הפעלת קרקס חווייתית וייחודית ביותר, שבה הילדים הם הלהטוטנים בעצמם!), סדנאות יצירה, סטנדאפ ועוד ועוד.
  4. שקיפות והמלצות: באתר ניתן לקבל מידע מלא ומפורט על ההפעלה ועל המפעילים, לקרוא חוות דעת והמלצות, לראות סרטונים ועוד.
  5. הפעלות עם ערך מוסף: אם אתם מחפשים הפעלה מאתגרת, עם ערך מוסף חינוכי ולימודי, מוצע לכם יום הולדת מדעי, שמשלב ניסויים. גם יום הולדת לגו הוא מאתגר ומאפשר התנסות בהרכבת דגמים.

כדי לצמצם ככל שניתן בין הרצוי למצוי, כדאי להתקשר עם המפעיל או המפעילה מבעוד מועד ולוודא כי סוג ההפעלה ומתכונתה מתאימים לגיל הילד או הילדה החוגגים יום הולדת וניתן להעבירה במקום שבו אמורה המסיבה להתקיים.

בנוסף, ודאו כי יש כל התשתית הנדרשת. ייתכן כי תתבקשו להכין דברים מסוימים, לכן רצוי שהכול יסוכם מבעוד מועד.

 



תגובות: 0

נגישות