כל הסיבות להזמין כריכים לאירועים שונים - פואנטה

כל הסיבות להזמין כריכים לאירועים שונים

הזמנת כריכים טעימים ומגוונים היא פתרון מוצלח לכל אירוע שאתם מקיימים בעסק או בחברה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אתם מנהלים עסק עם לא מעט עובדים ומדי פעם יוצא לכם לעשות אירוע קטן לעובדים ולמנהלי החברה? יש להניח שבאירועים מסוג זה אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם משהו קטן לאכול. לא תמיד כאשר מדברים על הפקת אירוע מדברים על הזמנת שירותי קייטרינג שכוללים מנות רבות, שכן לפעמים כל מה שצריך זה כריכים מכל מיני סוגים. בין אם האירוע הקרוב שלכם הוא כנס ובין אם מדובר על הרמת כוסית במשרד, אין ספק שכריכים יכולים להוות פתרון נהדר, ומאפשרים מבחר של טעמים ולחמים. כריכים הם מסוג אותם הפינוקים שכולם אוהבים, כך שתוכלו להיות בטוחים שכל מי שייקח חלק באירוע הקרוב ישמח אם תזמינו אוכל בסגנון כזה.



מה צריך לבדוק כשרוצים להזמין כריכים לאירועים?

אם יש לכם התלבטות לגבי מבחר הכריכים שתוכלו להזמין לאירוע, זה לא מפתיע… יש לא מעט חברות שמעניקות שירות כזה, וקיים שוני גדול בין האופציות הקיימות. בכל מקרה, הרעיון הוא לגרום לכל אורח למצוא לפחות כריך אחד שהוא יוכל לאהוב, ולכן חשוב לעשות השוואה לא רק בין המחירים. אם בחרתם להזמין כריכים לאירוע, כדאי יהיה לדאוג למגוון כמה שיותר רחב. נקודות שחשוב לבדוק בעת הזמנת כריכים לאירוע הן:

  • כמה סוגי לחמים מציעים לכם
  • האם מוצעים כריכים בגדלים שונים
  • האם תקבלו מגוון ממרחים ומילויים
  • האם ההגשה יפה ואלגנטית

מובן שהכול חייב להיות גם כמה שיותר טרי וטעים. אם חשבתם לרגע להזמין אוכל מסוים לאירוע הקרוב שלכם בלי לטעום אותו בעצמכם, כדאי לדעת שזה לא מומלץ. בין אם מדוב באירוע אינטימי לעובדי החברה ובין אם באירוע אחר, יש טעם להשקיע. אתם יכולים להיות בטוחים שהעובדים שלכם מאוד יעריכו את זה אם תשקיעו בהם. כאמור, כאשר מדברים על סנדוויצ'ים מסוגים שונים, אסור לשכוח את סוגיית הטריות.

כמה זה יכול לעלות?

כמובן שכאשר מדברים על אספקת כריכים לאירוע או לישיבה חשובה יש משמעות גם למחיר. מובן שאם אתם מזמינים שירות כזה על בסיס קבוע, טבעי שלא תרצו לבחור את חברת הקייטרינג הכי יקרה שיש – אבל גם כאשר מדובר בהזמנה חד-פעמית, שווה לדבר עם כמה חברות שונות במקביל ולשקלל את המחיר עם שאר השיקולים (מגוון, טריות, טעם וכו').



 

תגובות: 0

נגישות