מע''מ OUT, שמש IN: אל תפספסו חופשה באילת באביב - פואנטה

מע"מ OUT, שמש IN: אל תפספסו את אילת באביב

האביב היא התקופה האידיאלית לצאת לחופשה באילת – עיר הנופש של ישראל. מזג האוויר מעולה ואפשר ליהנות מהשקט שלפני סערת הקיץ. חופשה אילתית חלומית במחירים מעולים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם בשיתוף רשת מלונות פתאל)

אם היו אומרים לכם לארוז את עצמכם בזה הרגע ולהזמין חופשה באילת, הייתם עושים זאת? אם התשובה היא כן, אתם אנשים ספונטניים במיוחד ומגיע לכם ליהנות ממבצעי הדקה ה-90 לאילת. כל שעליכם לעשות הוא לחפש אחר דילים של הרגע האחרון לאילת, להזמין ופשוט לצאת לדרך מהיום להיום או מהיום למחר – כל אחד ומד הספונטניות שלו.

חופשה באילת – בטן גב מעכשיו לעכשיו

מבצעי דקה 90 באילת יאפשרו לכם לא רק ליהנות מחופשה מיידית בלי המתנה ארוכה לחופשה, אלא גם ליהנות מהנחות משמעותיות. מובן שאם פחות מתאים לכם לצאת לחופשה בהחלטה של הרגע, תוכלו לחפש דילים לאילת בכל עת וליהנות מאחוזי הנחה בהתאם.

בנוסף לדילים של הדקה התשעים והדילים הרגילים לאילת, תוכלו לחפש אחר מחירים הכוללים מלון וטיסות בחבילה אחת וכך לחסוך גם זמן וגם כסף על חופשה באילת.

החבילות הכוללות טיסות מכוונות בהתאם לתאריכים שלכם כך שלא תצטרכו לדאוג יותר מדי והמחיר כמובן ידבר בעד עצמו. ההחלטה לטוס לאילת תיקח אתכם ליעד במהירות ותחסוך לכם את העייפות הנובעת מהנסיעה המתישה.

נצלו את כל מה שיש לעיר להציע

לאחר שבחרתם דיל משתלם לאילת, ארזתם ויצאתם, הגיע הרגע להתפנק ממזג האוויר המושלם ומכל האטרקציות, החופים, מרכזי הבילוי ועוד.

בין אם הגעתם לחופשה משפחתית ובין לחופשה עם חברים או חופשה זוגית רומנטית, אל תפספסו את האטרקציות הנפלאות שיש לעיר להציע, וביניהן חוף אלמוגים, החוף של מוש, מרכזי צלילה, ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, החלקה על הקרח, טיולים רגליים, צניחה חופשית מעל שמי אילת, מצנחי הים האדום, טרקטורוני המדבר, פארק יטבתה, אקסטרים ספורט ימי, טיול בנחל שלמה ותצפית הר צפחות.

בנוסף, תוכלו לתכנן לעצמכם תכניות ללילה במוקדי הבילוי השונים של העיר וליהנות ממוזיקה טובה, אלכוהול ואוכל משובח. בין המקומות שיעשו לכם את הלילה באילת: המאנקיז, ברדק, גהה, אליקסייר, די בר, מועדון אליבי, דרינק פוינט ועוד.

שופינג, מישהו?

מאחר שהקניות באילת פטורות ממע"מ, אולי לא כדאי שתספרו לכולם שאתם בדרך לאילת, כדי שלא יציפו אתכם בהודעות בסגנון "אם אתם כבר שם, תקנו לי משהו".

נצלו את העובדה הזו וצאו לסבב שופינג משתלם במתחמי הבילוי והקניות השונים, החל מקניית ביגוד ועד לרכישת מכשירי אלקטרוניקה וסלולר.

בין אתרי הקניות המומלצים בעיר: קניון מול הים, מתחם ביג, לה בולבארד, מתחם רד, סופר ברנדס ועוד.





נגישות