תחילת הדרך: כך תבחרו את הרהיטים הנכונים לתינוק ולפעוט - פואנטה

תחילת הדרך: כך תבחרו את הרהיטים הנכונים לתינוק ולפעוט

החל משידת החתלה שתענה כל הדרישות, דרך מיטת תינוק ועד מיטת מעבר – כך תבחרו נכון את הרהיטים לחדר התינוק

ריהוט לחדר תינוק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם בשיתוף רשת האוס אין)

אתם וילדכם מבלים זמן יקר בחדר התינוקות. הריהוט שבו ממלא כמה תפקידים חשובים ביותר ומשפיע, בין השאר, על איכות השינה של תינוקכם ועל איכות החיים שלכם. הנה טיפים חשובים לבחירת רהיטי התינוקות שיעניקו לכם שקט נפשי וינעימו את השהייה שלכם בחדר.

מיטת תינוק בטוחה – לשינה שקטה וטובה

התינוק שלכם זקוק לשנת לילה טובה, ולמרות שישנם גורמים רבים שמשפיעים על העניין, מיטה נוחה ובטיחותית שמותאמת היטב לצרכיו יכולה לעשות הבדל גדול. בבואכם לבחור מיטת תינוק, הבטיחות היא כמובן בראש הרשימה, וחשוב לבדוק ולוודא שהיא מגנה היטב על ילדכם מפני נפילות או פציעות אפשריות. תינוקות, כידוע, גדלים מהר, ומגיל מסוים הם יכולים ואוהבים לחקור את סביבתם ביסודיות.

מיטת תינוק איכותית ובטוחה נבנית מתוך מחשבה על הסקרנות הזו, ומבטיחה יציבות מקסימלית גם כאשר התינוק נעשה דינמי ונייד יותר מבלי לאפשר כל פתח לתאונות. גם חומרי הגלם מהם עשויה המיטה הם חשובים מאוד, והשימוש בחומרים עמידים, טבעיים ונקיים מרעלים הוא חיוני לכל רהיט בחדר התינוקות – ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במיטה בה מבלה התינוק את שעות השינה החשובות שלו.

שידת החתלה טובה – חברה נאמנה

שידת החתלה
שידת החתלה – גם פרקטית וגם מעוצבת . צילום: האוס אין

שידת החתלה בחדר תינוק עומדת למלא תפקיד כפול – היא תשמש כמובן כמשטח ההחלפה הביתי שלכם, שיאפשר לכם לבצע את משימת החלפת החיתולים והבגדים בנוחות מקסימלית תוך שמירה על בטיחות תינוקכם, ולא פחות חשוב – היא תספק לכם שטח אחסון שימושי עבור חיתולים, קרמים, בגדים ופריטים נוספים שתרצו בהישג יד בחדר התינוק שלכם.

כמו עם מיטת התינוק, יש חשיבות רבה לבחירה נבונה של חומרי גלם ולבניה איכותית שתבטיח יציבות ועמידות לאורך זמן.
בעוד שהבטיחות והאיכות הן במקום הראשון, לא נפסח על הפונקציונליות וכמובן על האסתטיקה. קיים מגוון רחב של רהיטים לחדר התינוק בשלל סגנונות, צבעים והרכבים, וכל מה שנשאר הוא לבחור את אלה שיעזרו לכם לשמור על חדר תינוק מסודר ונגיש בקלות וכמובן יקלעו לטעמכם האישי.

מיטות מעבר – הסתגלות רכה ונעימה

מיטת מעבר
מיטת מעבר: מותאמת בדיוק לפעוטות. צילום: האוס אין

הקטן שלכם הוא כבר לא תינוק ויכול לטפס החוצה מהלול או המיטה שלו, אבל עדיין לא הגיע הזמן למיטת נוער. מיטת מעבר מיועדת בדיוק לשלב הזה, ומשלבת בצורה אופטימלית בין בטיחות מרבית לבין תחושת חופש ומרחב עבור הפעוט הגדל.

מעקה הבטיחות של המיטה יאפשר לו לצאת מהמיטה ולהיכנס אליה באופן עצמאי, ועדיין ימנע נפילות. גם כאן ניתן וכדאי לבחור בקפידה את העיצוב והמידות של המיטה כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר לחדר בו היא תשתלב, למידותיו של הילד או הילדה שישנו בה וכמובן לטעמם של ההורים והילד גם יחד.

אם כך, כשמדובר בריהוט לתינוקות ופעוטות, השילוב המנצח הוא שילוב בין בטיחות ואיכות, פונקציונליות ועיצוב. כאשר מצאתם אותו – אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שאיתרתם את הרהיט הנכון עבור התינוק שלכם.

*** רשת האוס אין מייצרת ומשווקת רהיטים לחדרי תינוקות, ילדים ונוער מעץ מלא ובהתאמה מלאה.





1
נגישות