אל על תאפשר לחיילים לשנות ולבטל כרטיסי טיסה ללא דמי ביטול - פואנטה

אל על תאפשר לחיילים ומשרתי שירות לאומי לשנות ולבטל כרטיסי טיסה ללא דמי ביטול

בנוסף, אל על תיתן לחיילים ולמשרתי שירות לאומי הטבות שרלבנטיות לטיול אחרי צבא במשך שנה אחרי השחרור

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, אל על יוצאת בהכרזה מעניינת שכותרתה "מצדיעים לחיילי צה"ל". במסגרת זו אל על מבטיחה ללכת לקראת חיילי צה"ל, משרתי שירות לאומי וחיילים משוחררים בכמה מישורים, עבור כרטיסים שיכורטסו עד סוף דצמבר 2019: ראשית, חיילים בשירות חובה ומשרתים בשירות לאומי יוכלו לשנות או לבטל כרטיסי טיסה ללא תשלום דמי שינוי / דמי ביטול ודמי טיפול. ההטבה תקפה לגבי כל סוגי הכרטיסים לכל יעדי החברה וכן ליעדי המשך.



שנית, במשך שנה מיום השחרור, בהנחה שהחיילים ומשרתי השירות הלאומי טסים ל"טיול אחרי צבא", אל על תאפשר גמישות ותיתן כמה הטבות על כרטיסי קלאסיק ופלקס למזרח הרחוק ודרום אפריקה, וכן כרטיסים ליעדי צפון אמריקה וכרטיסי טיסה עם קוד אל על (114) ליעדי המשך (ההטבות רלבנטיות למי שהשתחרר החל מ-1.1.2019):

• שינוי מועדי הטיסות ללא דמי שינוי ודמי טיפול, טרם יציאה מהארץ
• שינוי טיסת החזור ללא דמי שינוי ודמי טיפול, בעת השהייה בחו"ל
• מזוודה נוספת בטיסה חזרה לישראל, ללא עלות
• הטבה ייחודית בביטוח נסיעות לחו"ל בשיתוף הפניקס

מימוש ההטבות יתבצע במוקד הטלפוני של אל על ומותנה בהצגת תעודת חוגר בשירות חובה או תעודת שירות לאומי ו/או תעודת שחרור בתוקף ביום מימוש ההטבה.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. תיקון לגבי כרטיסי חיילים באל על. לפי בירור שערכתי ההטבה חלה רק על כרטיסים שנקנו החל ב5 במאי. מי שקנה באפריל ההטבה לא חלה עליו אלא אם ימציא אישור מגורם צבאי שחופשתו בוטלה.:((

נגישות