אשראי ברגע ולכל מטרה? מה זה אומר בדיוק? - פואנטה

אשראי ברגע ולכל מטרה? מה זה אומר בדיוק?

לא במקרה הפכו ההלוואות המהירות לפופולריות: האפשרות לקבל אשראי ברגע הפכה את ההלוואה לנגישה מאי פעם, ולצדה מגיעה בדרך כלל גמישות באופן ההחזר

אשראי ברגע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בנקים שונים וגופי מימון אלו ואחרים מציעים לנו ללא הרף עסקאות שונות ומשונות הנוגעות לחלק מהמוצרים הבסיסיים ביותר שניתן למצוא בעולם המימון – אשראי מסוגים שונים, או במילים פשוטות יותר – הלוואות. מיליוני הלוואות ניתנות ונלקחות בישראל מדי שנה, וכך גם בכל מדינה מערבית אחרת בעולם. סביר להניח שכל אחד ואחת מאיתנו, או לפחות כמה אנשים הקרובים אלינו, נטלו הלוואה מסוימת בימי חייהם, ואפילו עדיין מחזירים אותה. כאן ברצוננו להתעכב ולברר בנוגע לאחד מסוגי ההלוואות הנפוצות והמשווקות ביותר כיום – הלוואה ברגע. מה זה בדיוק אומר ומה משמעותם של תנאי אשראי נוחים, אותם מציעים בנקים שונים השכם וערב?

הלוואה אותה קל, מהיר ונוח לקבל – הלוואה ברגע

הלוואות דוגמת "הלוואה ברגע" שמציעים הבנקים הפכו לנפוצות ופופולריות ביותר בישראל בשנים האחרונות. הכוונה, על פי רוב, היא להלוואה אשר קל, מהיר, פשוט ונוח לקבל אותה, בניגוד להלוואות אחרות, דוגמת משכנתא, אשר קבלתן לעתים מצריכה תהליך ביורוקרטי ארוך, ובכל מקרה אינן ניתנות באופן מיידי. כך, אותן "הלוואות ברגע" שמציעים בנקים שונים ניתנות בחלק מן המקרים באופן כמעט מיידי (הכסף מועבר לחשבון הבנק כבר ביום בקשת ההלוואה, או לכל היותר בתוך כמה ימי עסקים ספורים), ובפרוצדורה מהירה ופשוטה. במקרים מסוימים, לקוחותיו של אותו בנק יכולים למלא טופס בקשה דרך החשבון שלהם באתר הבנק ולקבל את ההלוואה בתוך מספר שעות ובלי לעבור דרך פקידים שונים, תורים מייגעים וכו'.

הלוואות ברגע הפכו פופולריות כל כך בישראל, בין השאר מכיוון שהביורוקרטיה הישראלית בתחומים שונים של החיים מייאשת רבים מאיתנו, והלוואה של כמה עשרות אלפי שקלים אינה עניין שצריך לקחת שבועות וחודשים. זה מאפשר לישראלים רבים לקבל החלטות ספונטניות ולממש אותן באופן כמעט מיידי.

אשראי בתנאים נוחים

ומהו אותו "אשראי בתנאים נוחים לכל מטרה" שמציעים גופי בנקים שונים? ובכן, גם כאן מדובר במענה של הבנקים וגופי המימון הגדולים לצורך והרצון של רבים מהלקוחות לקבלת תנאים טובים יותר בכל הנוגע לנושאים כמו משך ואופן ההחזר של ההלוואה, ההליך הנדרש על מנת לקבלה וכו'. בכל הנוגע להליך הקבלה, הלוואה ברגע מהסוג שתואר לעיל מהווה כמובן דוגמה מובהקת לאשראי בתנאים נוחים.



דוגמאות נוספות ניתן למצוא בקרב בנקים המציעים ללקוחותיהם, למשל, גמישות בהחזר ההלוואה. כך, יכול הלווה ליהנות ממידה מסוימת של גמישות אשר תאפשר לו להתעכב מעט עם ההחזרים במידת הצורך, לקצר את תקופת ההחזר הכוללת במידה והוא יכול ומעוניין בכך וכו'.

אשראי לכל מטרה בתנאים נוחים בא להפוך את תהליך קבלת והחזר ההלוואה לנוח ופשוט יותר, וכמובן שלא מדובר כאן בעניין אלטרואיסטי מבחינתם של הבנקים – הלוואות הניתנות בתנאים נוחים יותר נמכרות ומשווקות ביתר קלות, כפי שניתן להיווכח מהכמות העצומה של הלוואות מסוגים שונים המוענקות לציבור הישראלי מדי שנה. תוכלו לקבל למידע נוסף אודות אפשרות לקבלת הלוואה לכל מטרה באתר הבנק (היכנסו ללינק).



נגישות