כבר לא צריך לקנא. אתר הוטלס.קום דואג שעוקביכם באינסטגרם יקנאו בכם בעצמם - פואנטה

כבר לא צריך לקנא. אתר הוטלס.קום דואג שעוקביכם באינסטגרם יקנאו בכם בעצמם

תשכחו מפייק ניוז, קבלו פייק תיירות: אתר הוטלס.קום (HOTELS.COM) לוקח קדימה את הלייקים המזויפים (hatelike) באינסטגרם – ותראו מה הוא מציע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מכירים את זה שהאינסטגרם שלכם מלא בתמונות קסומות שהחברים שלכם מעלים מחופשה, ואתם עושים לייק למרות שאתם ממש מקנאים? צביעות וזיוף הם חלק מחוקי המשחק של אינסטגרם, ולתופעת הלייקים שאנשים עושים למרות שהם ממש לא אוהבים את מה שהם רואים, יש אפילו שם: "hatelike". אתר הוטלס.קום (HOTELS.COM) יצא לאחרונה במהלך שיווקי שרוכב בדיוק על זה, ומציע פתרון עם קריצה לכל קנאי האינסטגרם: בוטיק הייטלייק (hatelike boutique), כלומר, חנות בוטיק שבה אפשר לרכוש תמונות קסומות מחופשה. התמונות מוצגות כאילו הן למכירה, אך עם הקשת קוד הקופון hatelike מקבלים אותן חינם. הרעיון הוא שאפשר להלביש כל אחת מהתמונות באמצעות עריכה פשוטה על תמונה אחרת, וליצור אשליה שהיא צולמה באתר תיירות.



נכון לעכשיו יש שלוש תמונות כאלה – האחת תמונה של שיער מתבדר ברוח (המחיר לפני הקופון הוא 9 דולר); השנייה היא תמונה של מנעול אהבה (5 דולר) והשלישית היא של כוס קפה מפתה (3 דולר).

התמונות מופיעות באתר https://www.hatelikeboutique.com שהוקם ע"י הוטלס.קום לשם כך, כאשר את הגולשים מקבל הסבר קצר: "יצרנו שורה של מוצרים שיסייעו לכם להפסיק לסמן "לייק צבוע" ולהתחיל לקבל לייקים צבועים בעצמכם. עם ההמצאות הללו, אתם יכולים לזייף תמונות טיול מושלמות מכל מקום, אפילו מחדר השירותים בעבודה שלכם…".

כמובן, מדובר במהלך שיווקי שמטרתו לעורר עניין ושיח – והוא מצליח. הוא מציף מספר נקודות – החל מהעובדה שיש לא מעט אנשים שכבר מזמן הפסיקו ליהנות מחוויית הטיול, אלא מתבוננים במקומות היפים בעולם רק דרך הסמארטפון, ועד העובדה ששיתוף תמונות של חופשות באינסטגרם מעורר אצל רבים תחושות של קנאה ושל בדידות.

יהיה מעניין לראות כיצד המהלך הזה מתפתח.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות