מחיר זהב הוגן לכל לקוח - פואנטה

מחיר זהב הוגן לכל לקוח

יש לכם תכשיטים מזהב?אתם שוקלים למכור זהב ושוקלים איך לעשות זאת? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מחיר זהב הוגן, משכון פריטים מזהב ועוד

מכירת זהב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

לקוחות אשר יש להם פריטים ישנים מזהב בבית ואינם משתמשים במוצרים הללו, יכולים למכור את הזהב ולקבל תמורתו כסף במזומן וביד.

מחיר זהב

מתכת הזהב ששומרת ואף מעלה את ערכה עם השנים יוצרת מחיר זהב מעולה. לקוחות המעוניינים להפוך את הפריטים הקיימים בבית לכסף מזומן, מציעים את התכשיטים למכירה ומקבלים עבורם את השווי ההוגן ומחיר זהב נכון ואמין.

קביעת עלות הזהב

מומחי בית העסק העוסק בתחום זה מעריכים את שווי הזהב על פי כמה פרמטרים, איכות היציקה, משקל נקי של הזהב, האותנטיות של המוצר, עיצובו הייחודי וחותמת של מכון התקנים. מכלול הנתונים הללו יוצר את הצעת המחיר ההוגנת המוצעת ללקוח לגבי מחיר זהב.

מחשבון זהב

לנוחות הלקוחות, כדי לקבוע מחיר זהב או אומדן שלו, אפשר להכניס למחשבון זהב כמה נתונים אקוטיים שיתנו את המעטפת הכללית של המוצרים כדי לדעת את ערכם. יכול להיות שמדובר בפריט בעל ערך גבוה מאד שהלקוחות לא היו מודעים לכך או לחילופין פריט שנראה יקר אך למעשה הוא בעל משקל קל מאד ולכן ערכו אינו גבוה באופן יחסי.

מחיר זהב במחשבון זהב משתנה בכל יום על פי ערכו בבורסות בארץ ובעולם אך בכל מקרה מדובר במתכת יקרה ולכן ערכה הוא גבוה.

בפריטים המכילים טוהר (קראט) גבוה, כמו 24 קראט, רובו של הפריט הוא זהב אך אם מדובר בפריט של 9 קראט, הוא מכיל ריכוז זהב של כשליש מהמסה שלו ולכן ערכו נמוך באופן משמעותי.

מחיר זהב היום מוערך בדולרים ולכן משתנה בכל יום על פי ערכו היציג של הדולר הנקבע על ידי בנק ישראל על פי התנודות היומיות בערך המטבע.סך כל שווי המוצרים מוכפלים בערך הדולר היומי וכך מתקבלת הצעת המחיר על מכלול הפריטים והתכשיטים.

משכון פריטים מזהב

לקוחות רבים מקבלים הערכת שווי של מחיר זהב אך מעדיפים לקבל הלוואה כספית ולא למכור את התכשיטים כיוון שיש להם ערך סנטימנטלי משפחתי. במקרים כאלה אפשר לבצע משכון של המוצרים להשאירם אצל סוחר הזהב ולקבל בתמורה לכך הלוואה כספית.

תנאי ההלוואה מסוכמים מראש והתכשיטים נותרים למשמרת אצל הסוחר. בתום תקופת ההלוואה, הלקוח מחזיר את מלוא סכום ההלוואה בהתאם לסיכום והסוחר מחזיר ללקוח את התכשיטים שהושארו אצלו כערבון.
דרך המשכוןהיא נוחה מאד ומאפשרת ללקוח לשמור על מחיר זהב שעולה עם השנים ובמקביל לקבל כספים הנחוצים לו באופן מידי. לאורך כמה חודשים או שנים התכשיטים נמצאים בכספת בטוחה של בית העסק עד ביצועהחזר מלא של ההלוואה הכספית.

קבלת מזומן עבור התכשיטים

כשהלקוח יחליט למכור את התכשיטים הקיימים ברשותו כמו עגילים, שרשראות, תליונים, צמידים ועוד הוא יקבל שווי הוגן עבורם ועבור מטילי הזהב, אונקיות זהב או מטבעות זהב. התשלום הואכסף מזומן בו במקום.

1
נגישות