טיפול השתלת חניכיים – אצל מי כדאי לעבור את הטיפול - פואנטה

טיפול השתלת חניכיים – אצל מי כדאי לעבור את הטיפול

יש כל מיני סיבות שמעוררות את הצורך בהשתלת חניכיים. בין היתר, השתלת חניכיים פותרת בעיות של כאב באזור וגם דימוי עצמי בגלל ריח לא נעים מהפה. הנה הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

הטיפול בחלל הפה חשוב מהרגע בו יוצאת השן הראשונה. חלק אחד וחשוב של הטיפול הוא הטיפוח שנעשה בבית. צחצוח נכון, שימוש במי פה בעת הצורך וחוט דנטלי, יכולים לעזור להרחיק מחלות. בנוסף, חשוב לפנות אל רופא שיניים אחת לתקופה כדי לבצע בדיקה ולזהות פגיעות בשלב מוקדם ככל האפשר.

טיפולים מורכבים יותר יכולים להיות טיפולי השתלת חניכיים והם מגיעים במידה והייתה פגיעה באזור זה. את הטיפול יבצע רופא שיניים אשר המשיך להתמחות בתחום החניכיים ולצערנו, גם בטיפול ביתי מתמיד, לא תמיד ניתן להימנע מבעיות חניכיים.

תוצאות השתלת חניכיים

כדי להבין מהו טיפול השתלת חניכיים, חשוב קודם כל להבין מה יכול לפגוע בחניכיים.

בשל סיבות שונות, החניכיים עלולות להגיע לתהליך של נסיגה. הנסיגה יכולה להיות תוצאה של פגיעה פיזית באזור, דלקת, יישור שיניים שגרם לתזוזה, טיפולים של שחזור סתימה ודומיהם.

בנוסף, יש השפעה לגנטיקה, לעישון ולסביבת מחייה או עבודה לא בריאה.

ברגע שהחניכיים נפגעות, יש צורך לטפל בהן על פי אופי הפגיעה. אחד הטיפולים יהיה השתלת חניכיים ובמהלכו ניתן להשיג את התוצאות הבאות:

  • הקלה על הכאב – טיפול השתלת חניכיים מקל על הכאב בחלל הפה. הוא משפיע על הכאב שמורגש בחניכיים ועל כאב השיניים. לא תמיד ניתן להבדיל באופן עצמי על מקור הכאב אלא רק הרופא ידע לזהות את המקור המדויק שלו.
  • חיזוק השיניים – ברגע שהחניכיים חזקות גם השיניים חזקות יותר. חניכיים חולות מובילות להיחלשות של השורש, מה שגורם להתרופפות, רגישות במגע ואפילו קושי לאכול או אי נוחות בדיבור.
  • ריח פה נעים – בעיות בחלל הפה מובילות בין היתר להופעה של ריח לא נעים, מה שיכול להשפיע על אספקטים נוספים בחיים. טיפול השתלת חניכיים וטיפולים נוספים בחלל הפה משפרים גם את התופעה הזו.
  • שיפור המראה – על אף שאנשים רבים מוכנים לעבור טיפולים כמו השתלת חניכיים מתוך מטרה להיראות טוב יותר, זו אינה הסיבה העיקרית, אך זו אחת מהתוצאות שמתקבלות כשמטפלים היטב באזור החניכיים.
    המקום הנכון לבצע טיפול השתלת חניכיים

המקום הנכון לבצע את הטיפול הוא אצל מומחה. חשוב לדעת כי רופאי שיניים רבים לא התמחו בתחום החניכיים ולכן הם יכולים לטפל בשיניים או להפנות את המטופלים אל מומחה חניכיים.

כאשר עולה חשש של בעיה בחניכיים, ובוודאי כשברור שיש צורך לבצע טיפול השתלת חניכיים, יש לפנות אל רופא חניכיים בלבד.

מרפאת מומחים לרפואת שיניים יכולה להעמיד לרשותך את מיטב הרופאים והתמחות בתחום החניכיים. זה המקום להפקיד בו את הפה והחניכיים שלך.

כמובן, מומלץ לבדוק כי הרופא הספציפי מבצע באופן קבוע טיפולי השתלה של החניכיים, לשוחח עמו ולהבין מה יכלול הטיפול עצמו.

חשוב לוודא כי מי שיטפל בך ידאג לך לאורך כל הדרך ויהיה זמין לטיפול ולמענה על שאלות.

תגובות: 0

נגישות