נעשה את זה יפה – 5 סיבות להגיד שלום לארנק הישן שלך - פואנטה

נעשה את זה יפה – 5 סיבות להגיד שלום לארנק הישן שלך

ארנקים לנשים לא נועדו ללוות אותן לנצח… יש שלב שגם הארנק השימושי ואפילו היפה ביותר צריך לפנות את מקומות לארנק חדש. מתי תדעי שהגיע הזמן?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

את חושבת על זה כבר הרבה מאוד זמן ורק זקוקה לטיפ טיפונת של עידוד? בשבילך זה אנחנו כאן!

עברתם כברת דרך ארוכה ביחד, את והארנק האהוב שלך. הארנק שנראה כל כך טוב ביום שבו הוא הפך לשלך לפני מי יודע כמה שנים: כל כך טוב ולמרבה הצער כל כך שונה מאיך שהוא נראה היום. הוא ליווה אותך בכל החופשות בחו"ל, עבר איתך אינספור חוויות מוצלחות יותר ופחות ובאופן כללי את פשוט לא טובה בפרידות. בטוח לא כשמדובר על ארנקי נשים.
אבל בתוך תוכך את יודעת שהרגע שבו תצטרכי להיפרד ממנו לשלום נמצא כבר ממש מעבר לפינה. את יודעת שלא יחלוף זמן רב וארנק חדש יתערסל לך בתיק. כי עם יד על הלב, את ההחלטה הלא פשוטה כבר קיבלת. כעת את רק צריכה להשלים איתה והחדשות הטובות הן שהגעת בדיוק למקום הנכון. במאמר שלפניך תמצאי חמש סיבות מצוינות לשים סוף לרומן, שבתכל'ס נגמר כבר מזמן.

1. כי הסטייל שלך השתנה

זה לא מפתיע שבתחילת היחסים הוא הלהיב אותך כל כך. בתקופה ההיא הסטייל שלך היה שונה לחלוטין ממה שהוא היום. נשים רבות מעידות על כך שלאורך השנים הסטייל האישי שלהן השתנה במידה מסוימת ולעיתים אף מן הקצה אל הקצה. יתכן להיות למשל שבעבר הסטייל שלך היה יותר אקלקטי, צבעוני ואפילו צעקני ושהיום הוא יותר מאופק, רגוע ואלגנטי. גם אם מדובר בהפך המוחלט, דבר אחד בטוח – את התקדמת והתפתחת בזמן שהארנק שלך נשאר הרחק מאחור.

2. כי הוא פשוט כבר לא נראה משהו

ארנקים לנשים לא נועדו להחזיק מעמד לנצח וגם הארנק האיכותי ביותר מגלה בשלב מסוים סימני עייפות בדמות חוטים משוחררים, סוגרים רופפים וצבע דהוי ומתקלף. בניגוד לשמלה האהובה שנקרעה, לסוודר היוקרתי שנפרם בשרוול ולנעל האלגנטית שנפרדה מהעקב באופן זמני, במקרה הזה אף תיקון לא יעזור: אם שיני הזמן הספיקו לנגוס כמו שצריך בארנק הוותיק, אין שום סיבה שתמשיכי להשתמש בו. ולו בגלל שאת ראויה ליותר.

3. כי הוא כבר לא גורם לך לאושר

לכוהנת הסדר הגדולה, מארי קונדו, יש כלל אחד פשוט: שמרי אך ורק את הפריטים שמסבים לך אושר. בהחלט יתכן שבעבר גם הארנק שלך היה מהפריטים שגורמים לך לאושר. אבל השאלה היא האם אלו הם פני הדברים גם היום. החזיקי את הארנק בשתי הידיים, עצמי את העיניים ונסי להתרכז בתחושה שאופפת אותך. כל עוד לא מדובר באושר (וגם אם מדובר ברגשות מעורבים), ככול הנראה שפרידה לאלתר היא הדרך הנכונה.

4. כי פגשת מישהו אחר…

ואולי בכלל מה שקרה זה שיצא לך לשוטט לאחרונה לגמרי במקרה למשל באתר של ארנקי עמנואל. ולגמרי במקרה גם צד את עיניך באותה הזדמנות איזה ארנקון מתוק ומקסים או ארנק בינוני מושלם שאת יודעת בוודאות שיוכל לשדרג לך את הלוק. האם במקרה הזה את צריכה לוותר על הרכישה רק בגלל שהארנק הישן שלך עוד לא התפרק לחלוטין? את התשובה נשאיר לך לנחש לבד.

5. כי את רוצה וכי מגיע לך להתחדש

אבל האמת היא שלא תמיד צריך סיבה קונקרטית. גם החשק הטבעי להוציא ישן מפני חדש הוא סיבה לא רעה בכלל ולמעשה אפילו סיבה מצוינת להתחדש. ופייר? את יודעת שמגיע לך – כבר מזמן לא פינקת את עצמך עם פריט חדש סתם בשביל הכיף וחוץ מזה, האביב בפתח כך שמדובר אפילו על העיתוי המושלם.

אז בשלב הזה רוב הסיכויים שכל מה שנותר לאחל לך זה שתתחדשי ומי ייתן והארנק החדש יעשה לך טוב על הלב, לפחות כמו הישן.




נגישות