שיאומי Mi 9 בישראל: סמארטפון דגל בכ-2,000 שקל. סקירת פואנטה

שיאומי Mi 9 בישראל: סמארטפון דגל בכ-2,000 שקל

שיאומי מאמצת תכונות שקיימות במכשירי הדגל היקרים של המתחרים, ומשלבת אותם בשיאומי Mi 9 שנמכר במחיר נמוך בהרבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שיאומי Mi 9, אשר הושק בתערוכת הסלולר mwc בברצלונה בסוף פברואר, יימכר ביבוא רשמי בישראל במחיר שמתחיל ב-1990 שקל – כך הכריזה קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל. שיאומי רואה ב-Mi 9 סמארטפון דגל בשל המפרט החזק שלו וכמה תכונות נוספות שמאפיינות בדרך כלל מכשירי דגל יקרים, ביניהן טעינה אלחוטית מהירה כאשר המטען האלחוטי מגיע כבר עם המכשיר, וזיהוי טביעת אצבע על המסך.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

שיאומי Mi 9 – מערך צילום מתקדם

גולת הכותרת של ה-Mi 9 הוא מערך צילום, המורכב משלוש מצלמות אחוריות: מצלמה ראשית של MP48 בשילוב מצלמת MP16 עם זווית צילום רחבה במיוחד ומצלמת טלפוטו MP12. המצלמה הקדמית היא מצלמת 20MP, ומאפשרת תכונות כמו אפקט בוקה, זיהוי סצנות באמצעות בינה מלאכותית וצילום HDR. אפשר גם לצלם וידאו בהילוך איטי.

אגב, שיאומי מציגה מצלמת 48 מגה פיקסל גם בדגם המצליח שלה Redme Note 7, אשר את פתיחת הקופסה שלו פרסמנו בעמוד היוטיוב של פואנטה.



מעבר לכך, שיאומי Mi 9 מגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.39 אינץ' FULL HD+ בתצוגת מסך מלא, מעבד 8 ליבות קוואלקום Snapdragon 855, נפח אחסון של 64 או 128GB, זיכרון מעבד GB RAM6 ומשקל קל של 173 גרם.

המכשיר מאפשר שימוש בשני כרטיסי SIM מסוג NANO SIM, וממשק המשתמש הוא MIUI. בנוסף, שיאומי Mi 9 מצויד בגוף אלומיניום המצופה בזכוכית גורילה גלאס 6.

בניגוד למתחרים: טעינה אלחוטית בלי לקנות מטען מיוחד

כאמור, אחד הדגשים של שיאומי ב-Mi 9 הוא טעינה אלחוטית מהירה. המטען המגיע עם המכשיר מאפשר טעינה אלחוטית מלאה ב-90 דקות בלבד וטעינה מהירה של 20W. המכשיר תומך בטעינה חוטית מהירה QC4.0 עד 27W. שקע טעינה USB Type-C.

מחירים – מי 9

גרסת 64 ג'יגה: 1,990 שקל.
גרסת 128 ג'יגה: 2,200 שקל.

אחריות יצרן: שנתיים

מי 9 בייבוא רשמי יימכר באתרי אינטרנט ובחנויות של שיאומי, ביניהן חנות שיאומי בדזינגוף סנטר וחנות שיאומי בקריית-ביאליק, אשר נפתחה לאחרונה. המכשיר ישווק בישראל בצבעים שחור וכחול.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות