טסים? בדיוטי פרי מפתיעים עם בשמים חדשים, אלכוהול ישראלי וזר ואפילו באצ'י ורוד - פואנטה

טסים? בדיוטי פרי מפתיעים עם בשמים חדשים, אלכוהול ישראלי וזר ואפילו באצ'י ורוד

החל מבשמים כמו AVENTUS ומונטל ועד משקאות כמו ג'וני ווקר משחקי הכס, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נערכו לעונת הנסיעות עם מותגים חדשים, לצד מוצרים פופולריים ותיקים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מאז רפורמת השמיים הפתוחים והירידה במחירי כרטיסי הטיסה, מספר העוברים בנתב"ג הולך וגדל – ואיתו כמובן צומח גם מספר העוברים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. הישראלים טסים אמנם בכל חודשי השנה, אבל אין ספק שחג הפסח מהווה מעין שריקת פתיחה לעונת הנסיעות, אשר מגיעה לשיאה ביולי-אוגוסט. בפסח לבדו צפויה עלייה של 8%-10% במספר המבקרים לעומת השנה שעברה, כאשר ברשות שדות התעופה צופים מעבר של 835 אלף איש בנתב"ג, מתוכם 600,000 ישראלים.

יש לא מעט ישראלים שטסים לחו"ל כמה פעמים בשנה, ומחכים לטיסה כדי להצטייד בדיוטי פרי במותגים האהובים עליהם – החל מהבושם קוקו שאנל ועד וודקה רוברטו קבאלי. צרכנים הם יצורים נאמנים, וכאשר מספקים להם סיבה טובה כמו מחיר משתלם עבור מוצר שהם אוהבים, הם חוזרים שוב ושוב לאותו המותג באותה החנות. בדיוטי פרי יודעים לספר על מותגים לא מעטים כאלה, שהצרכנים והצרכניות שומרים להם אמונים כבר שנים, ביניהם מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר או מסקרה היפנוז של לנקום. בדיוטי פרי גם מקפידים לשמור על מחיר יחסית קבוע לאותם מוצרים, שיהיה נמוך יותר מהמחיר של המתחרות בארץ.

דיוטי פרי מייק-אפ אסתי לאודר דאבל וור, מסקרה היפנוז של לנקום, וודקה רוברטו קוואלי
המותגים הוותיקים עדיין פופולריים בדיוטי פרי: מייק-אפ אסתי לאודר דאבל וור, מסקרה היפנוז של לנקום, וודקה רוברטו קוואלי

כך למשל במקרה של מייק-אפ אסתי לאודר דאבל וור, אשר מחירו בדיוטי פרי 142 שקל (39 דולר) או המסקרה היפנוז של לנקום, הנמכרת בדיוטי פרי ב-36 דולר.

דוגמה אחרת היא וודקה רוברטו קוואלי 1 ליטר, שנמכרת בדיוטי פרי כעת במבצע בכ-125 שקל (35 דולר, במקום כ-40 דולר).

מותגים חדשים בדיוטי פרי

אלא שיש גם לא מעט צרכנים שאוהבים להתחדש ולהיחשף למותגים חדשים, ובדיוטי פרי מבינים זאת היטב. בדיוטי פרי מזהים מגמות חדשות ומתאימים את המגוון למגמות אלו עם השקות חדשות ועם הרחבה של מותגים קיימים למחוזות חדשים.

בין המותגים החדשים בדיוטי פרי אפשר למצוא את ריטואלס (RITUALS) – מותג טיפוח גוף בינלאומי, שמציע איכות ויוקרה במחירים עממיים. כך למשל, קרם ידיים של RITUALS מסדרת SAKURA, נמכר בדיוטי פרי בנתב"ג בכ-10 דולר (כ-36 שקל).

RITUALS וטוני מולי - בין המותגים החדשים בדיוטי פרי
RITUALS וטוני מולי – בין המותגים החדשים בדיוטי פרי

מותג אחר שהחל להימכר בדיוטי פרי הוא המותג הקוריאני הפופולרי טוני מולי (TONY MOLY), אשר מציע מוצרים מיוחדים וייחודיים בעיצוב קורץ ולא שגרתי. כך למשל, בסיס להארת העיניים, אשר נמכר בדיוטי פרי בכ-46 שקל (12.90 דולר).

הישראלים כאמור טסים הרבה, ורבות מהישראליות מכירות את מותג האיפור המצליח בנפיט (BENEFIT). בדיוטי פרי מבטיחים כי גם המותג הזה, שמתאפיין באריזות מעוצבות ומיוחדות, יגיע למדפים בחודשים הקרובים.

מי שעוד תגיע בקרוב אל הדיוטי פרי היא מי שזכתה לכינוי "כוהנת היופי", פולה בליק, אשר תחל למכור מוצריה כבר בחודש הבא ותציע גם סדרת מוצרים חדשה.

לדברי עדי מזרחי שרקון, סמנכ"לית השיווק של ג'יימס ריצ'רדסון, זוהי שנה של השקות ענק: "לאחרונה השקנו את מותג טיפוח הגוף ריטואל, טוני מולי, מונטל וקריד, ובחודשים הקרובים יושקו בנפיט, נוקס, והמתג הגדול מכולם – פולה, כוהנת היופי של כל הסלבס".

מחפשים ניחוחות חדשים?

בין המגמות שמזהים בג'יימס ריצ'רדסון בולטת המגמה של מותגי הנישה, אשר מתחזקים על חשבונם של מותגי היוקרה: "הבושם הנמכר ביותר בדיוטי פרי הוא כעת AVENTUS של CREED. מדובר בבושם לגברים, וזו הפעם הראשונה שאנחנו רואים מותג נישה כזה וכה בתואר של הבושם הנמכר ביותר בדיוטי פרי", אומרת שרקון.

אוונטוס נמכר בדיוטי פרי במחיר של 1,025 שקל (288 דולר).

AVENTUS של CREED דיוטי פרי
AVENTUS של CREED – להיט בדיוטי פרי

אם בוחנים את עשרת הבשמים הנמכרים ביותר בדיוטי פרי, אפשר למצוא שם עוד כמה שמות מפתיעים, כמו מונטל (99-178 דולר, בהתאם לניחוח); TERENZI (טיזיאנה טירנזי), שנמכר בדיוטי פרי בכ-380 דולר; ורפליקה, שמחירו 95 דולר: "הרשימה מעידה על שינוי הטעם בקרב הצרכנים. אלו ריחות מיוחדים יותר, שונים מאוד במרכיבים שלהם", אומרים שרקון.

 רפליקה, טרינזי ומונטל - בשמים בדיוטי פרי
משמאל לימין: רפליקה, TERENZI ומונטל – בשמים מפתיעים בדיוטי פרי

אז אילו בשמים הם הנמכרים ביותר?

• בשמי נשים: קוקו שאנל, קלואה, מיס דיור, MONTALE, AVENTUS לאישה של קריד.
• בשמי גברים: AVENTUS של קריד, שאנל 5, טום פורד בלק אורכיד, דיור סובג' והרמס.

מי אמר ששוקולד זה שחור ולבן?

בדיוטי פרי מתאימים את עצמם גם לטרנד הטייסטי, שהרשת מלאה בסרטונים ממנו. במסגרת זו, יוצעו על מדפי השוקולדים פתרונות לאירוח קל והכנת קינוחים מושקעים.

מה שמעניין במיוחד בימים אלה על מדפי השוקולדים בדיוטי פרי הוא ההתלהבות של הקונים ממוצר מפתיע ולא שגרתי: באצ'י ורוד. מדובר במהדורה מוגבלת שזכתה להצלחה כה מסחררת, עד כי אזלה בשלב כלשהו מהמדפים.

עם זאת, המותגים האהובים עדיין מככבים ברשימת השוקולדים הנמכרים בדיוטי פרי, אשר כוללת את ה-m&m הכחול, מלטיזרס, RAGUSA ובאצי ורוד.

גם באלכוהול יש טרנדים

"גם בתחום האלכוהול אנחנו רואים את התחזקות הנישה", מספרת שרקון. "מה שמפתיע זה דווקא הנישה הישראלית. מזקקות בוטיק ישראליות הופכות מאוד פופולריות בקרב היפסטרים שמובילים את דעת הקהל, ואנחנו רואים את זה גדל. עדיין, המוצרים המובילים הם וויסקי ו-וודקה, אבל בעיקר יש כניסה חזקה מאוד של טעמים".

אז מהם מותגי האלכוהול הנמכרים ביותר? הנה החמישיה הפותחת: ג'וני ווקר בלק במהדורת משחקי הכס, וודקה רוברטו קאוולי, ג’ין הנדריקס, שיבס ומקאלן.

דיוטי פרי: שיבס, מקאלן ג'וני ווקר משחקי הכס, ג’ין הנדריקס
מימין לשמאל: שיבס, מקאלן ג'וני ווקר משחקי הכס, ג’ין הנדריקס

קופונים באתר הדיוטי פרי

חוץ מאלכוהול, שוקולד ובשמים, הישראלים אוהבים גם קופונים… לכן, לצד המבצעים בדיוטי פרי עצמו – כמו 3 בשמים ואלכוהול ב 99 דולר (ניתן לשלב בין מותגים) ולצד ההטבה החדשה במחלקת הקוסמטיקה של מוצר שני ב-9.90 דולר, מוצעים באתר הדיוטי פרי קופונים במהדורה מוגבלת על מאות מוצרים בעד 50% הנחה (מותנה ברישום חינם למועדון הלקוחות). כך למשל, יש באתר קופון לבושם BLOOM של גוצ'י, שמקנה 20% הנחה. מחירו של הבושם לפני הנחה הוא 110 דולר.




תגובות: 0

נגישות