כך תבחרו את היעד שמתאים לכם לחופשה הקרובה

כך תבחרו את היעד שמתאים לכם לחופשה הקרובה

נופש זוגי או חופשה עם הילדים? האפשרויות בחו"ל כמעט אינסופיות, החל מטיסות לברלין ועד ביקור בתאילנד. אז איך בוחרים יעד לחופשה הקרובה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

כדי לצאת לחופשה מצוינת צריך לחפש היטב אחר היעד המתאים, לברר לגבי חברת התעופה, למצוא תאריכים נוחים, מקום לינה ולבדוק מחירים. מלבד הבירור הבסיסי הזה, עליכם להחליט עם מי אתם מעוניינים לטוס – עם הילדים, עם בן או בת הזוג, חברים קרובים או אולי אפילו לבד? בחירת חופשה לרוב מתאימה לאופי ולסוג האנשים שמצטרפים אליכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את היעד הכי מתאים לחופשה הבאה.

טסים עם הילדים

הרגע שבו אתם מחליטים לצאת לחופשה משפחתית בחו"ל הכוללת ילדים, מביא עמו הערכות והתכוננות שונה לחלוטין . צריך לברר לגבי אטרקציות רלוונטיות לגילאי הילדים, מקום לינה שיאפשר להם להתרוצץ כמה שאפשר בפעמים בהם תחליטו להישאר במלון, כמו: בריכות ומגלשות מים, מגרשי טניס, כדורגל, מדשאות, מגרשי משחקים ועוד. רוב בתי המלון מציעים לכם חדרי שינה נפרדים להורים ולילדים ובחלקם אף יציעו לכם סלון גדול.

יעד מצוין לטיול משפחתי עם ילדים היא העיר ברלין. מעבר לאטרקציות ההיסטוריות המעניינות שהיא מציעה כגון: מוזיאונים, שרידי החומה העתיקים ועוד. ישנם גם מקומות אטרקטיביים המותאמים לכל בני המשפחה כמו: שני גני חיות, גן החיות של מערב ברלין (Zoo-berlin) ו- גן החיות של מזרח ברלין (Tierpark Berlin), מוזיאון הטבע (Naturkundemuseum), מרכז המבקרים של לגו (Legoland Discovery Centre), מגרשי משחקים, טרמפולינות, פארקים ירוקים מרחביים ומקומות נוספים.

טיסות לברלין אורכות מינימום ארבע שעות ונוחתת באחד משדות התעופה של ברלין, טגל (Tegel) ושונפלד (Schonofeled). בעת סגירת החופשה, עליכם לבדוק מה מזג האוויר באזור ולוודא שהוא מתאים לכל התכנונים שלכם. אם לדוגמה אתם מתכננים להשתולל עם הילדים בברכה, רצוי שעונת הביקור תהיה חמה וקיצית. מלבד זאת, הקפידו להיצמד לתקציב שהקצבתם, למרות שאתם נוסעים עם הילדים.

נופשים עם חברים

מתכננים טיול עם החברים הקרובים? הידד. היום יש מגוון יעדים שמתאימים גם לצעירים שחובבים בילויים תוססים, מסעדות נהדרות ואפילו בתי מלון מרהיבים. היעדים הפופולריים היום לחופשה עם חברים הם: אמסטרדם, פראג, לונדון, ברלין, פריז, בוקרשט, בודפשט, יוון, קפריסין וההיצע עוד רחב.

על מנת שתצליחו להחליט מהו היעד הכי נכון עבורכם – כדאי לברר מהם הצרכים שלכם ביחד עם השותפים לטיול – איזו חופשה אתם מעוניינים לחוות? חופשה מלאה במסיבות, נופים וים? או חופשה קלילה, המשלבת סיורים אורבניים, אתרים היסטוריים ושווקים מיוחדים. החופשה צריכה להתאים לאופי של כלל החברים, חשוב שכולם יהיו מרוצים.

אם בחרתם ביעד בו יש חופים וים, התאימו את הנסיעה לעונה חמה, ואם חשקה נפשכם בטיול אקסטרים מדליק במדרונות המושלגים באירופה רכשו בעונת החורף ותכננו בהתאם.

מה לגבי התקציב? כשאתם טסים עם החברים, אתם לרוב מתחלקים במקום הלינה, דבר שעשוי להוזיל לכם את העלויות באופן משמעותי. יהיו כמובן דברים אחרים עליהם תצטרכו לשלם בנפרד, כמו: טיסה הלוך וחזור, אטרקציות שונות, מועדונים, מסעדות, שופינג ועוד.

נופש זוגי

מחפשים אחר חופשה רומנטית מפנקת עם בן או בת הזוג? מגיע לכם. צאו והתרעננו מהשגרה השוחקת. אם יצא לכם לשוחח על נופש, חופשה בחו"ל ואתם מרגישים שהגיע הזמן לצאת להרפתקה משותפת – בררו מהן העלויות, איזה יעד עשוי להיות מספיק רומנטי עבור שניכם, מה הן האטרקציות המתאימות, מזג האוויר ושיקולים נוספים.

יש מספר יעדים רלוונטיים לחופשה רומנטית מדליקה: פריז, איטליה, בספרד ויעדים נוספים. בכל יעד ישנם מקומות ואתרים רומנטיים בהם תוכלו ליצור חוויות חדשות יחדיו.

בפריז, עיר האורות תוכלו לסייר בגנים רחבי הידיים, בסמטאות הישנות וברחובות המוארים באלפי נורות לצד הנהר. שבו בבית קפה פריזאי והתפנקו מיטב הקינוחים העשירים והטעימים במיוחד של הצרפתים.

בספרד תוכלו ליהנות ממופעים של ריקודי פלמנקו חושניים לרקע הגיטרה הספרדית הרומנטית, לסייר בין המבנים השונים והיפים במדריד או להתרשם ממבניו של גאודי אם בחרת להגיע לברצלונה.

באיטליה תוכלו להתענג על יצירות האומנות הפזורות בכל פינה, לטעום את הגלידה המצוינת שלהם – הג'לטו, לשבת במסעדות איטלקיות ציוריות ולהזמין מנת פסטה מקומית כמו שרק האיטלקים יודעים להכין ואף לשוט לכם באיזו גונדולה לצלילי הגונדולייר במידה ואתם בוונציה.

חופשה נעימה!

1
נגישות