משחקי הכס, VEEP ו"להרוג את איב" - הצצה לסדרות בהוט באפריל 2019 - פואנטה

משחקי הכס, VEEP ו"להרוג את איב" – הצצה לסדרות בהוט באפריל 2019

לצד העונה השמינית והאחרונה של משחקי הכס, שתשודר בהוט בשידור ישיר, הנה עוד כמה סדרות חדשות וישנות שיעלו באפריל, וגם הצצה לתכנים החינמיים שיוצעו לילדים בחופשת הפסח

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גולת הכותרת של אפריל בהוט ובשירות האינטרנטי המוזל שלה NEXT היא ללא ספק משחקי הכס, אבל מעבר לכך ישודרו בהוט מגוון סדרות ותכנים בחודש זה.

בנוסף, כמדי שנה בפסח, יורחבו התכנים החינמיים לילדים. בחודש אפריל תעלה ב-HOT VOD young הקטגוריה "חגיגת פסח מטורפת!", והשנה תעלה הקטגוריה מוקדם במיוחד ותהיה זמינה כבר ב- 8/4. בין התכנים שיעלו בקטגוריה: קופיקו, הרעשנים, בוב ספוג, הרעשנים, מפרץ ההרפתקאות, סופרמן ואיירון מן.


אז מה לראות בהוט ומה לראות בנקסט? הנה הצצה:

משחקי הכס (Game Of Thrones), עונה 8

בעולם כולו, וגם בישראל, ממתינים בקוצר רוח לשידור העונה השמינית והאחרונה של הסדרה מבית HBO, ומנויי HOT לא יחכו אפילו שנייה אחרי צופים ברחבי העולם…
"משחקי הכס", המבוססת על סדרת רבי המכר "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר. ר מרטין, תשודר בשידור ישיר ומתורגם ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

כזכור, הסדרה "משחקי הכס" מתרחשת בווסטרוז הבדיונית ומגוללת את סיפור מאבקן של המשפחות השולטות בשבע הממלכות על כס הברזל הנכסף. עונת הסיום נמשכת שישה פרקים בלבד, ובה יעמדו בני הברית למבחן האמיתי מול האויב מלך הלילה, שליט ההלכים הלבנים. דאינריז טארגריין, סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ובני בריתם יצטרכו לשלב כוחות במערכה האחרונה והעקובה מדם.

החל מה-15.4, ימי שני ב-04:00 ו-22:00, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

Veep – עונה 7

גם Veep חוזרת לעונה חדשה, עונה שביעית, וגם כאן מדובר בעונה אחרונה. Veep היא קומדיה פוליטית שנונה של רשת HBO, והיא תשודר ב-HOT HBO בצמוד לשידור בארה"ב. כוכבת הסדרה היא ג'וליה לואי-דרייפוס (שמוכרת יותר מכל בזכות דמותה ב"סיינפלד"), וגרפה את פרס ה"אמי" על תפקידה בסדרה שש שנים ברציפות. הסדרה זכתה ב-17 פרסי "אמי". לואי-דרייפוס מגלמת נשיאה לשעבר, אשר היא וצוותה מנסים להשאיר חותם, מבלי ליפול למשחקי הכוח הפוליטיים היומיומיים של הבית הלבן.

החל מה-3.4, ימי רביעי ב-22:00 ב-HOT HBO ובימי שני ב-HOT VOD וב-NEXT TV

להרוג את איב (Killing Eve) – עונה 2

להרוג את איב – עונה חדשה

סדרת הדרמה של רשת BBC אמריקה, "להרוג את איב", חוזרת לעונה שנייה שתשודר רק ב-HOT. איב היא סוכנת MI5 שיוצאת בעקבות רוצחת שכירה. העונה השנייה מפחידה ואפלה מקודמתה, תתאפיין גם היא במערכת היחסים של אהבה-שנאה, אובססיה ונקמה מסביב לעולם, בזמן שאיב מנסה להבין מי הוא האויב האמיתי.
"להרוג את איב" מדורגת בין חמש הסדרות הטובות ביותר באתר הביקורות Metacritic וזכתה לציון 97% באתר Rotten Tomatoes.
החל מה-9.4, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO, ובימי שני ב-HOT VOD וב-NEXT TV

לוחם (Warrior)

"לוחם" היא דרמת פשע המבוססת על תקצירים שכתב אמן הלחימה והכוכב המנוח ברוס לי, ומתרחשת ברובע צ'יינהטאון שבסן פרנסיסקו של סוף המאה ה-19, בזמן המלחמה העקובה מדם בין משפחות הפשע הסיניות בעיר.

יאנג ג'ון, בנו ההולל של מנהיג המאפיה, לוקח את אה סאם תחת חסותו ומלמד אותו את חוקי הכנופיות של צ'יינהטאון, וכשאה סאם זוכה באמונה של מנהלת בית בושת תככנית, אה טוי, הוא חושף בפניה את הסיבה האמיתית להגעתו לאמריקה: למצוא אישה שהיגרה לשם שנתיים קודם לכן.

החל מה-7.4, ימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ג'נטלמן ג'ק ( Gentleman Jack)

גם "ג'נטלמן ג'ק" היא סדרת דרמה של רשת HBO, בקופרודוקציה עם BBC One, אשר תשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב. מדובר בדרמה תקופתית שמובילה זוכת ה"באפטה" סוראן ג'ונס, המוכרת מתפקידיה ב"סקוט וביילי" ו"דוקטור פוסטר". לצדה מככבת כוכבת "כנופיית ברמינגהאם" סופי ראנדל ("שומר ראש", "אפיזודס").

"ג'נטלמן ג'ק" מבוססת על סיפורה האמיתי והמדהים של אן ליסטר (בגילומה של ג'ונס), בעלת אחוזה אנגלייה שנישאה לאישה כדי לממש את זכותה לירושה המשפחתית. העלילה מתרחשת בהליפקס ב-1832, תקופה מורכבת בלב המהפכה התעשייתית, ומתמקדת בליסטר – רווקה כריזמטית וליברלית שמתלבשת בשחור וכובשת את דרכה במעלה הסולם החברתי.

החל מה-25.4, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO ובימי שלישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV

NCIS – עונה 16 עונה חדשה

הדרמה המשטרתית של רשת CBS, שהפכה עם השנים לאחד המותגים הטלוויזיוניים החזקים בעולם, עוקבת אחר שירות החקירות הפליליות של חיל הים. הסוכן המיוחד של הצוות, לירוי ג'תרו גיבס, אמנם ממעט במילים, אך הוא בעל כישורי חקירה יוצאים מן הכלל. מתיקי רצח וריגול ועד עלילות טרור, הסוכנים המיוחדים של גיבס מטיילים ברחבי העולם כדי להביא לפתרון פשעים מסובכים.

העונה ה-16 של "NCIS" ממשיכה לשמור על תואר "הדרמה הנצפית ביותר בעולם" עם רייטינג מרשים של כ-16.5 מיליון צופים בממוצע. לתפקידי אורח יגיעו כוכבים מסקרנים.

החל מה-4.4, ימי חמישי ב-21:15, ב-HOT Zone וב-HOT VOD.

האמריקאים (The Americans) – עונה 4

העונה הרביעית של סדרת המתח "האמריקאים" תשודר ב-HOT VO. עלילת הדרמה מתרחשת בשנות השמונים, תקופת המלחמה הקרה, ומגוללת את סיפורם של שני סוכני קג"ב החיים בארה"ב בזהות בדויה – אליזבת' (קארי ראסל, "פליסיטי") ופיליפ (מת'יו ריס, "אחים ואחיות") ג'נינגס. השניים מנהלים חיים כפולים, מגדלים את ילדיהם המתבגרים ובמקביל לוקחים חלק במבצעי ריגול מסוכנים.
בעונה הרביעית, פיליפ ואליזבת' מתמודדים עם השלכות אירועי העונה הקודמת, כשה-FBI מגלה כי ג'ין מת. המתח בבית משפחת ג'נינגס עולה כשסודותיהם של ההורים זולגים לתוך חייה של בתם פייג'.

החל מה-10.4, כל פרקי העונה ב-HOT VOD.

סדרות נוספות:

  • בארי (Barry) – עונה 2: הסדרה הקומית של HBO תשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.החל מה-3.4, ימי רביעי ב-22:30 ב-HOT HBO ובימי שני ב-HOT VOD וב-NEXT TV.
  • וואייט סנאק – האזורים הבעייתיים (Wyatt Cenac’s Problem Areas) – עונה 2: הסדרה הדוקומנטרית הקומית של HBO תשודר ב-HOT בסמוך לשידורה בארה"ב. סנאק יוצא לחקור מגוון בעיות תרבותיות וחברתיות שמעסיקות את העם האמריקני ומציע פתרונות קומיים לבעיות יומיומיות. התוכנית כוללת גם קטעי אולפן שיעסקו באירועים אקטואליים ויתקשרו עם הצופים באמצעות הרשתות החברתיות. החל מה-10.4, ימי רביעי בלילה ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.
  • מוארת (Enlightened) – עונות 1-2: שתי העונות של "מוארת" ("Enlightened") הדרמה זוכת "גלובוס הזהב" מבית HBO, ישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO ויעלו בבת אחת ל-HOT VOD ול-NEXT TV. דרן מגלמת את איימי ג'ליקו, אשת עסקים שעוברת התמוטטות עצבים פומבית אחרי שורה של תקריות משפילות ומדכאות.
  • טין סטאר (Tin Star) – עונה2: סדרת הדרמה הבריטית-קנדית של רשת "Sky Atlantic" תעלה במלואה רק ב-HOT VOD בקטגוריית XTRA – סדרות איכות מהעולם.
  • ברוד סיטי (Broad City), עונה 5: הסיטקום המקורי של "קומדי סנטרל" שיצרו הקומיקאיות היהודיות אילנה גלזר ואבי ג'ייקובסון, הפך כבר מזמן לקאלט היסטרי וזכה לביקורות נלהבות בארץ ובעולם. הקומדיה הטלוויזיונית, שמבוססת על סדרת רשת שיצרו השתיים, חוזרת לעונה אחרונה ותשודר ב-HOT קומדי סנטרל ול-HOT VOD החל מ-21.4 בימים ראשון-חמישי בשעה 22:45.
להרוג את איב – עונה חדשה

מה לראות בטלוויזיה

קטגוריית "חגיגת פסח מטורפת"

בקטגוריה זו יוצעו מאות שעות תוכן חינמיות חדשות, המותאמות לגיל הרך ולבני נוער צעירים:

  • יציאת מצרים: הפקת מקור חדשה, בכיכובם של: רינת גבאי, אודי ואביעד, מוריס כהן ורוסלנה רודינה. ב-HOT VOD young.
  • נסיכת הזמן: דרמה קומית לנוער שבמרכזה לינה גריסקי, נסיכה מרוסיה, שלומדת בביה"ס לבלט בפריז של שנת 1905.
  • אלוויןןן!!! והצ'יפמאנקס: הסדרה מספרת על שלישיית הסנאים המפורסמת. אלווין, שנוטה להרגיז את אחיו, סיימון ותיאודור, אבל יותר מכל את אביו דייב, אב יחידני שמתמודד עם גידול שלושת הציפ'מאנקס. כמו כל הורה, גם דייב נדחק לקצה גבול הסבלנות שלו, עד שכל משפט שלו נחתם בקריאה המפורסמת: "אלוויןןן!!!"
  • נווה עצלנות: הסדרה מתמקדת בשכונה רדומה וחסרת אירועים הנקראת "נווה עצלנות", שהאתלטיות של תושביה מתעוררת, עם הגעתה של תושבת חדשה בשם סטפני, המעודדת ומקדמת תרבות ספורט ובריאות בקרב התושבים.
  • איירון מן: סדרת פעולה מצוירת המבוססת על הקומיקס המצליח. לאחר שאביו נהרג בהתרסקות מטוס, טוני סטארק בן ה-16, משתמש בשריון שהוא ואביו בנו יחד, כדי להפוך לגיבור על בשם איירון מן. בתור איירון מן, טוני מבלה את רוב זמנו במאבק בשחיתות, ובין היתר מציל את העולם מהמנדרין הרשע. בגלל שטוני הוא איירון מן, אך גם תלמיד תיכון, הוא צריך למצוא איזון בין היותו גיבור על לבין נער מתבגר שרוצה חיי חברה בתיכון.
  • הרעשנים – עונה 3: לינקולן הוא ילד בן 10 המתגורר בבית אחד עם עשרת אחיותיו: לורי הבכורה, לונה המתעדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית, לוסי העגמומית, לולה ולאנה, התאומות, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי, והתינוקת לילי. העלילה תעקוב אחר ניסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית של נשים.
  • קופיקו – עונה 3: קופיקו הוא קוף מדבר, שמגיע לבית משפחת לזר ממדינת "חונטוזה", ומאותו הרגע לא מפסיק לשגע את כל בני המשפחה, ובמיוחד את השכנה שושנה ובעלה.
  • בובספוג – עונה 11: הספוג הכי אהוב והכי צהוב במסך, וחברו כוכב הים הורוד פטריק, בהרפתקאות מטורפות על קרקעית האוקיינוס!
  • ספיידרמן – עונה 1: פיטר פארקר, הוא ספיידרמן, איש העכביש. הוא לומד בתיכון בניו יורק ונלחם באויבי הציבור. הוא מצליח לשמור על זהותו הסודית ולהילחם בכל מי שמסכן את שלום הציבור.
  • מפרץ ההרפתקאות – עונה 4: פרקים מתוך העונה הרביעית של סדרת האנימציה, המגוללת את עלילותיהם של 6 כלבלבים והמנהיג שלהם, מומחה לטכנולוגיה בן 10 בשם ריידר. יחד הם צוות החילוץ של מפרץ ההרפתקאות.
  • אליפים – עונה 1: רוני והאליפים מתחילים ללמוד בפנימייה החקלאית "גנות". הם מגלים כי לפי המסורת, ותיקי התלמידים מתנכלים לתלמידים החדשים. אולם האליפים לא מתכוונים לוותר.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות