כמה עולה סים בינלאומי של הוט מובייל הנמכר בסניפי ממסי והאם הוא משתלם? - פואנטה

כמה עולה סים בינלאומי של הוט מובייל הנמכר בסניפי ממסי והאם הוא משתלם?

כרטיס סים בינלאומי הוא פתרון זול יותר מרכישת חבילת גלישה בחברות הסלולר. פואנטה בדקה את היתרונות והחסרונות של הסים הבינלאומי של הוט מובייל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם עומדים לטוס ומחפשים כרטיס סים בינלאומי, ודאי הבחנתם בכך שיש מגוון אפשרויות לרכוש סים בינלאומי מחברות בארץ ובחו"ל. כעת גם הוט מובייל משווקת כרטיסי סים בינלאומייים, והם יימכרו בסניפים של רשת ממסי (Memsi). ישראלים רבים מגיעים לסניפי ממסי, בין היתר כדי להוציא רישיון בינלאומי, והרעיון הוא לפגוש אותם בנקודה שבה הם מצטיידים לחו"ל.

כרטיסי הסים הבינלאומי של הוט מובייל מגיעים במגוון נפחי גלישה ומחירים:

מסלול עלות
GB 3 ארה"ב 99 ₪
 GB 5 ארה"ב 119 ₪
GB 8 ארה"ב 169 ₪
GB 12 ארה"ב 189 ₪
GB 1 יעדים נבחרים 99 ₪
GB 2 יעדים נבחרים 119 ₪
 GB 5 יעדים נבחרים 199 ₪

החבילות בתוקף למשך חצי שנה בלבד.

האם משתלם לרכוש סים בינלאומי של הוט מובייל?

אם אתם טסים לחו"ל, סביר להניח שאתם מחפשים חבילת גלישה מחו"ל או חבילה של שיחות וגלישה מחו"ל. בדיקה מהירה באתרי חברות הסלולר מגלה חבילות חו"ל יקרות, כך שכרטיס סים בינלאומי מאפשר לקנות חבילת גלישה לא גדולה במחיר נמוך יותר ממחיר חבילת חו"ל.

כך למשל, לקוח שירכוש חבילת חו"ל לארה"ב בהוט מובייל ישלם כ-230 שקל עבור גלישה של 5 ג'יגה. שיחות והודעות יעלו כשקל ליחידה. משך החבילה – עד 30 יום בלבד.

לקוחות הוט מובייל יכולים גם להצטרף לחבילת "החו"ל כלול" הכוללת 2 ג'יגה גלישה בחו"ל באופן קבוע, שמחירה כ-50 שקל בחודש.

מבחינה זו, הסים הבינלאומי של הוט מובייל עדיף על פני חבילת חו"ל בהוט מובייל, אבל בהשוואה לכרטיסי סים אחרים, כרטיס סים בינלאומי של הוט מובייל אינו זול. כך למשל, דרך גלובל סים אפשר לקנות סים בינלאומי של 2 ג'יגה ב-99 שקל.

החיסרון הנוסף של סים בילאומי בהוט מובייל הוא ההגבלה לחצי שנה.




באופן עקרוני, רכישה של כרטיס סים בינלאומי אמורה להקנות ללקוח כמה יתרונות – ראשית, מחיר שפוי יותר, ושנית שימוש רב-פעמי. לקוחות שרוכשים סים בינלאומי, עושים זאת לא רק בגלל המחירים הגבוהים של חבילות חו"ל בחברות הסלולר, אלא גם משום שהם לא רוצים לזרוק את הכסף שלהם לפח. בחברות הסלולר, אם הלקוח לא ניצל את מלוא תכולת חבילת חו"ל שרכש – הכסף שלו יורד לטמיון. רכישה של כרטיס סים בינלאומי אמורה לאפשר ללקוח לנצל את היתרה שנותרה לו גם בנסיעות הבאות שלו לחו"ל, והגבלה של חצי שנה,

עבור רוב הישראלים, פירושה שאם תישאר יתרה בכרטיס – היא תיזרק לפח. כלומר, ישראלי שטס לנופשון בדצמבר ורכש לשם כך כרטיס סים אך לא ניצל את כולו, ירצה לנצל את היתרה בחופשת הקיץ שלו בחו"ל. אלא שהכרטיסים של הוט מובייל מוגבלים לחצי שנה בלבד, ורוב הישראלים לא נוסעים לחו"ל בהפרש כה קטן של זמן.

לשם השוואה, כרטיס הסים הבינלאומי גלובל סים, שמשווק דרך פלאפון, מציע יתרה לשנה ואפילו לשלוש שנים קדימה.

עוד כתבות שיעניינו אתכם בפואנטה:

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות