איך לבחור מכונת קפה למשרד

איך לבחור מכונת קפה למשרד

מחפשים מכונת קפה למשרד? יש לנו טיפים בשבילכם. תנו לנו לעשות לכם סדר בין מכונת קפה ידנית, חצי אוטומטית ואוטומטית לגמרי

מכונת קפה למשרד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

פינת הקפה המשרדית החליפה כבר מזמן את שיחות הברזייה של פעם- ואין עסק בלי מכונת קפה למשרד. פינת קפה מזמינה מספקת לעובדי הארגון כמה דקות של הפוגה מלחצי העבודה, אפשרות ליצור קשרים פחות פורמליים ולשחרר קצת קיטור. לכן כדאי להשקיע מחשבה בבחירת מכונת הקפה המתאימה.

כדי להקל עליכם את הבחירה, חילקנו את מכונות הקפה לשלושה סוגים:

מכונת קפה ידנית – האם זו תהיה מכונת קפה למשרד שלכם?

מכונה זו מתאימה לאלה בינינו שמתענגים על טקס הכנת הקפה לפחות כמו על שתייתו. במכונה כזו תוכלו לטחון את פולי הקפה כשאתם מכתיבים את קצב הטחינה ואת כמות המים, וכמו שבטח הבנתם – היא מצריכה מידה מסוימת של מיומנות.

אם אתם מחפשים מכונת קפה למשרד, מכונה ידנית תהיה בעלת נוכחות דומיננטית במטבחון המשרדי. יש לה גם עיצוב נוסטלגי. המכונה פועלת על בוכנה המייצרת את לחץ המים הנדרש. בנוסף, מותקנים בתוכה מחוון טמפרטורה ודוד מים חמים.

יתרונות המכונה הידנית:

  • טקס הכנה ושליטה מלאה בתהליך – למי שאוהב
  • קפה איכותי שנטחן במקום
  • עלות נמוכה מזו של המכונות האוטומטיות

מכונת קפה חצי אוטומטית

סוג זה של מכונות קפה פופולרי מאוד הודות לקלות ההכנה של הקפה המשולבת עם שליטה מסוימת בתהליך. המכונות החצי-אוטומטיות נבדלות זו מזו במנגנון הקצפת החלב (בלחיצת כפתור או בהפעלה שלכם). יצירת לחץ המים במכונה מתבצעת אוטומטית, ואילו הגדרת כמות המים וטחינת הפולים מתבצעות ידנית על ידכם.

במכונה חצי אוטומטית ניתן להשתמש בקפסולות קפה, פודים (אריזות חד פעמיות של קפה טחון ודחוס) או בפולים טחונים. רצוי לטחון את הפולים קרוב ככול הניתן לזמן ההכנה כדי למנוע התחמצנות שלהם, וכדי להפיק את המיטב מהארומה שלהם

יתרונות:

  • עלות נמוכה יחסית למכונות האוטומטיות
  • קלה לניקוי בהשוואה למכונה הידנית
  • קלה לתפעול

מכונת קפה אוטומטית

המכונה האוטומטית מבצעת את כל הפעולות הנדרשות להכנת קפה במינימום עבודה מצידכם. בלחיצת כפתור אתם יכולים לטחון את הקפה, להקציף חלב, לחלוט ואפילו להפעיל מנגנון של ניקוי עצמי מלא.

מבין שלושת הסוגים שסקרנו, מכונות הקפה האוטומטיות הן היקרות ביותר – מחירן עשוי לחצות בקלות את קו ה-10,000 ₪, וכמובן, גם הרושם שהן משאירות על מביני דבר שמציצים אל פינת הקפה המשרדית יהיה בהתאם…

יתרונות:

  • חסכון בזמן – תפעול מהיר
  • עלות הקפה הנדרש נמוכה יחסית
  • תפעול קל הודות לפונקציית הניקיון העצמי

טיפ: בבואכם לבחור מכונת קפה למשרד, בדקו מהו ההספק היומי שלה וחשבו זאת מול מספר העובדים בארגון וצריכת הקפה היומית הממוצעת שלהם.

תגובות: 0

נגישות